Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Światła do jazdy dziennej lub do skrętu ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez mat1959 Zobacz wpis
    z Islandi
    No to masz trochę daleko. A masz może VCDS-a ?
    Ostatnio edytowany przez georgg; 28340.
    SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
    ​​​
    Grzegorz

    Moja Ambitna Czarnula

    Komentarz


    • #27
      W PL zdarzało się, że salon zamawiał auto bez przeciwmgielnych, które dokładali w własnym zakresie, niestety za pomocą dodatkowego przekaźnika (taki salonowy "drut")(fabrycznie zasilanie idzie z bornetz). W takim przypadku kodowanie nic nie pomoże...


      Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
      CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez pietrek125 Zobacz wpis
        W PL zdarzało się, że salon zamawiał auto bez przeciwmgielnych, które dokładali w własnym zakresie, niestety za pomocą dodatkowego przekaźnika (taki salonowy "drut")(fabrycznie zasilanie idzie z bornetz). W takim przypadku kodowanie nic nie pomoże...
        Ale to by było trochę. Tym bardziej, że kolega ma założone lamp dzienne+halogeny?
        SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
        ​​​
        Grzegorz

        Moja Ambitna Czarnula

        Komentarz


        • #29
          Witajcie, podepnę się pod temat. Może ktoś pomoże rozwiązać problem. Ja do niedawna miałem światła dzienne. Teraz również je mam ale już nie działają.
          Próbowałem włączyć je metodą z kierunkowskazem (jest dziwęk przy aktywacji/dezaktywacji ale brak jest efektu). Komputer nie pokazuje żadnych błędów. W VCDS widać, że światła dzienne są włączone.

          Czy jakikolwiek wpływ na tę sytuację mogło mieć podłączenie zasialania kamery cofania nie do świateł wstecznego a do plusa z silniczka od tylnej wycieraczki (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka)?

          Skonczyly mi się pomysły. Za wszystkie sugestie będę bardzo wdzięczny.

          Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

          Komentarz


          • #30
            Jak masz VCDS-a to wklej jakie masz kodowanie modułu 09

            Komentarz


            • #31
              Ja miałem problem z DRL w lewej lampie - jak chciały to świeciły, a jak nie to nie.. Okazało się, że wystarczyło lekko przygiąć styki w oprawce. mat1959 jak w maxi-dot nie masz opcji dziennych to najpewniej w kodowaniu ich nie ma. Jak masz VCDS to wklej kodowanie jak radzi kowaltom99 , ale sam też możesz to sprawdzić - bajt 15 bit 6
              رافال
              Spoty
              Cause freedom is a lonely road
              My O2FL

              Komentarz


              • #32
                Udalo się rozwiązać problem stosując się do zaleceń z tego wątku Forum - Octavia Club Polska

                Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez mat1959 Zobacz wpis
                  Witam .Nie mogę włączyć żadnym sposobem te światła z przodu obok halogenów rocznik 2012 model 2013 może ktoś coś na ten temat wie Pozdrawiam
                  wkoncu udalo ci sie wlaczyc te funkcje?? sam probuje wlaczyc przez vcds ale cos jest nie tak..
                  moze dodam swoje kodowanie.cos sie tam gryzie.na blacie swieci sie kotrolka od swiatel(zarowka) z informacja Check rear side lights...choc na zewnatrz wszystko dziala swieci..

                  -------------------------------------------------------------------------------
                  Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb
                  Part No SW: 1K0 937 087 J HW: 1K0 937 087 J
                  Component: BCM PQ35 H 103 0615
                  Revision: 00103 AD
                  Coding: 40000AB8E85BB1C0C008008401000304477800BD726D8160DC 8508000040
                  Shop #: WSC 73430 790 00085

                  Subsystem 1 - Part No: 1Z2 955 119 D Labels: 1KX-955-119.CLB
                  Component: Wischer 09111 26 0601
                  Coding: 00D7B7

                  Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
                  Component: RLS 181110 05 54 0403
                  Coding: 0730ED

                  Subsystem 3 - Part No: 1Z0 951 171
                  Component: Innenraumuebe 008 5101

                  Subsystem 4 - Part No: 1K8 951 605 A
                  Component: LIN BACKUP HO H11 9004

                  3 Faults Found:
                  00984 - Left Tail Light (M4)
                  014 - Defective
                  Freeze Frame:
                  Fault Status: 01101110
                  Fault Priority: 2
                  Fault Frequency: 3
                  Reset counter: 201
                  Mileage: 151711 km
                  Time Indication: 0
                  Date: 2017.08.17
                  Time: 21:08:50

                  Freeze Frame:
                  Term 15 On
                  Voltage: 14.05 V
                  ON
                  ON
                  Term 50 Off
                  OFF
                  OFF

                  00985 - Right Tail Light (M2)
                  014 - Defective - Intermittent
                  Freeze Frame:
                  Fault Status: 01101110
                  Fault Priority: 2
                  Fault Frequency: 3
                  Reset counter: 201
                  Mileage: 151711 km
                  Time Indication: 0
                  Date: 2017.08.17
                  Time: 21:08:50

                  01800 - Light Switch (E1)
                  008 - Implausible Signal
                  Freeze Frame:
                  Fault Status: 01101000
                  Fault Priority: 3
                  Fault Frequency: 2
                  Reset counter: 200
                  Mileage: 151711 km
                  Time Indication: 0
                  Date: 2017.08.17
                  Time: 21:29:01

                  Freeze Frame:
                  Term 15 On
                  Voltage: 13.90 V
                  ON
                  ON
                  Term 50 Off
                  OFF
                  OFF


                  -------------------------------------------------------------------------------
                  Ostatnio edytowany przez szamoT1984; 21352.

                  Komentarz


                  • #34
                    Nie mieszałeś czegoś w Byte18 ?????
                    Jeżeli wywala błąd spalonej żarówki, a w rzeczywistości świecą się wszystkie - to może być źle zakodowany ten bajt.
                    Jeżeli nie masz ksenonów to wpisz w byte 18 z ręki wartość 39

                    Potem zmień Long Coding w sterowniku 09, bo masz namieszane
                    odptaszkuj LC11,2
                    odptaszkuj LC14,1
                    zaptaszkuj 15,6
                    zaptaszkuj 15,7

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez szamoT1984 Zobacz wpis
                      na blacie swieci sie kotrolka od swiatel(zarowka) z informacja Check rear side lights...choc na zewnatrz wszystko dziala swieci..
                      Bardzo często (tttm) powodem świecenia kontrolki spalonej żarówki jest zaśniedziały-przytopiony (duża temp. ciągłej pracy) styk dolny żarówki dziennych. Należy zdemontować z oprawki żarówkę, jeżeli jest na styku jeszcze dość cyny przetrzeć-wyrównać drobnym papierem ściernym. Lub wymienić żarówkę. W oprawce na dolnym styku też powstaje przypalona warstewka, którą też trzeba usunąć i podgiąć styk (aby zwiększyć docisk do styku). Przy przytopionym styku następuje wzrost rezystancji i pokazuje się na szafie błąd żarówki. To samo odnosi z upływem czasu-eksploatacji do wszystkich pozostałych żarówek, które w podobny sposób trzeba sprawdzić.
                      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                      =================================================

                      Komentarz


                      • #36
                        Usterka o której piszesz była naprawiana w ramach gwarancji poprzez wymianę oprawy żarówki. Może jest do tego zestaw naprawczy. W moim przypadku działania o których piszesz dawały krótkotrwały efekt.
                        Antyfotoradar Valentine1
                        Harry II Classic+Sirio ML145

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez vaz Zobacz wpis
                          Usterka o której piszesz była naprawiana w ramach gwarancji poprzez wymianę oprawy żarówki. Może jest do tego zestaw naprawczy. W moim przypadku działania o których piszesz dawały krótkotrwały efekt.
                          Jak ktoś miał taką usterkę na gwarancji to może zmieniali oprawkę na nową. Ale jaką? Taką samą? W etce jest jeden nr tej oprawki 1Z0941669
                          403 — Доступ запрещён Tu przykład omawianego problemu.
                          U siebie zmniejszyłem moc na żarówkę na 70% ale tym razem po dłuższym już czasie (niż przed zmianą) problem przypalania styku żarówki pozostaje.
                          Ma ktoś wiedzę w temacie poprawy tego stanu? Proszę nie pisać o zmianie na ledy bo nie o to tu chodzi.
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz


                          • #38
                            Nagminna usterka znana mi z Forda, ciągłe przepalanie żarówek przez gówniany styk w oprawce i komunikat przepalonej żarówki.
                            Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez dieselinside1900 Zobacz wpis
                              Nagminna usterka znana mi z Forda, ciągłe przepalanie żarówek przez gówniany styk w oprawce i komunikat przepalonej żarówki.
                              W O2FL ona się nie przepala. Nie chodzi tu o przepalanie się żarówki.
                              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                              =================================================

                              Komentarz


                              • #40
                                Witam. podepnę się bo trochę dotyczy dziennych.
                                Dziś rano zapaliłem samochód i powinny być dzienne a zapaliła się kontrolka i na aucie działały "normalne" światła.
                                Poruszałem przełącznikiem i ... wylała się woda od góry !!!
                                Wypiąłem i wylałem sporo wody.
                                Bez przełącznika mam normalne światła. Nie wiem czy powinny działać jak brakuje czegoś w obiegu?
                                A teraz problem z włącznikiem
                                - skąd tyle wody żeby się przelało, nie kompałem się ostatnio w samochodzie.
                                - czy jak wyschnie to zadziała - leży na grzejniku
                                - czy włącznik z literką "F" zamiast jak u mnie "K" będzie pasował (zewnętrznie wyglądają tak samo)

                                Dziękuje za pomoc
                                Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
                                Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
                                A teraz jest 1,4 TSI z 2012

                                Komentarz


                                • #41
                                  Kolego najpierw to weź ten włącznik i rozbierz go i dokładnie wyczyść obejrzyj stan płytki na nim i jak będzie jakiś nalot to usuń go i dokładnie osusz , może być suszarka do włosów . To że nie było świateł dziennych to sprawa zwarcia jakie mogła spowodować woda we włączniku , gorzej jak uszkodzony został BCM bo to on steruje całym oświetleniem w aucie . No i sprawa zasadnicza to skąd masz tą wodę w aucie ? musisz to zlokalizować i usunąć . Miejsce w którym jest włącznik nie jest bardzo narażone na zalania no chyba że z kratki nawiewu lewego , ale skąd woda ? skropliny , przeciek przez przednią szybę ? innej opcji nie widzę . Posprawdzaj dokładnie to miejsce bo pod włącznikiem niżej jest BCM i przekaźniki .

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Niestety mam duży komplet różnych końcówek i torksów ale tak "małej" do odkręcenia płytki brak w zestawie.
                                    Suszy się i juto zobaczymy a teraz lecę do auta i oglądam co tam mogło się zalać.
                                    Patrząc na wnętrze to nie widzą żadnego źródła przecieku. Może podczas wchodzenia spadło trochę śniegu. Nie mam pojęcia.
                                    Czy BCM zadziała jak włożę suchy lub nowy? Czy trzeba serwis odwiedzić żeby coś "wyzerować"
                                    Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
                                    Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
                                    A teraz jest 1,4 TSI z 2012

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Wpiszę gdyb komuś było potrzebne.
                                      Po wyschnieciu nadal błąd świateł i zamówiłem "nowy" za 49 zł.(w ASO 290 zł)
                                      Po podpięciu wszystko wróciło do normy.
                                      Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
                                      Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
                                      A teraz jest 1,4 TSI z 2012

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        To tylko się cieszyć że nie padł BCM bo koszt wymiany by był większy . Przy okazji jak będziesz miał możliwość to wykasuj błędy z BCM-a .

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X