Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gorący kluczyk w stacyjce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gorący kluczyk w stacyjce

    Już jakiś czas temu zauważyłem, że kluczyk po wyjęciu ze stacyjki jest gorący.
    Ostatnio pojawiły się błędy:

    Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
    Part No SW: 1K0 953 549 BG HW: 1K0 953 549 BG
    Component: J0527 057 0101
    Coding: 0002042
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 78F824AB0BD7AA81D1-802C

    Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX
    Component: E0221 002 0010

    4 Faults Found
    00576 - Terminal 15
    012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
    00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
    012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
    00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
    012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
    01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
    012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

    Nie wiem czy można połączyć oba fakty ze sobą, ale chciałbym wiedzieć, co jest przyczyną gorącej stacyjki i tych błędów. Generalnie poza szarpaniem silnika podczas przyspieszania nic temu samochodowi nie dolega.

  • #2
    to błędy stacyjki właśnie, tu koleś ma te same:
    TDI BXE błędy; 00576 00883 00884 01744 00716 01520 - Forum VW Golf V
    taki pomysł podsuwają:
    x,d,s to styki stacyjki. być może jest uszkodzony przełącznik w stacyjce lub kostka nie styka w module pod kierownicą

    myślę, że to ma sens i warto tam zajrzeć.

    Komentarz


    • #3
      Kostka stacyjki obadaj temat ,bo następnym objawem może być ogień z pod kiery , Błedy i kluczyk jak najbardziej połączone i możliwe ze szarpanie też.

      Komentarz


      • #4
        Co dokładnie trzeba zrobić z kostką - lutuje się, naprawia czy wymienia w całości. Jak się do niej dobrać, czy ona ma jakiś kod producenta po którym ewentualnie można zamówić nową ?

        Komentarz


        • #5
          Wymienia , zdejmij kierownicę będziesz miał wszystko na wierzchu . Etka podaje 1k00905865A

          Komentarz


          • #6
            Sprawdź jeszcze czy gorący grot kluczyka nie ma związku z postojem auta na słońcu - u mnie w obu autach (octavia, focus) jak postoją cały dzień w słońcu to po zakończeniu niezbyt długiej jazdy grot kluczyka nie da się dotknąć. Więc temperatura kluczka może mieć związek z warunkami pogodowymi a nie nie błędami. Aby wykluczyć wpływ pogody to sprawdź temperaturę kluczyka po jeździe po nocnym postoju.
            sotdi

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez sotdi Zobacz wpis
              Sprawdź jeszcze czy gorący grot kluczyka nie ma związku z postojem auta na słońcu - u mnie w obu autach (octavia, focus) jak postoją cały dzień w słońcu to po zakończeniu niezbyt długiej jazdy grot kluczyka nie da się dotknąć. Więc temperatura kluczka może mieć związek z warunkami pogodowymi a nie nie błędami. Aby wykluczyć wpływ pogody to sprawdź temperaturę kluczyka po jeździe po nocnym postoju.
              Ale tu kostka wypluwa błędy związane ze stacyjką

              Komentarz


              • #8
                Dobra, kupuje nową kostkę. Pozostaje tylko decyzja czy zamiennik chiński za 30zł, czy oryginał od 130zł. Optymalnym wyborem byłby zamiennik niemiecki, ale nigdzie nie mogę takiego znaleźć.

                Komentarz


                • #9
                  W jaki sposób wyciągacie kostkę stacyjki? Ściągnąłem dolną osłonę kierownicy, kostkę mam niby na wierzchu, ale jak ją wyciągnąć nie mam pomysłu.Chciałbym ją wyjąć w miarę możliwości bez dewastacji w razie, gdyby zamiennik długo nie podziałał

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez patryk23 Zobacz wpis
                    Wymienia , zdejmij kierownicę będziesz miał wszystko na wierzchu . Etka podaje 1k00905865A

                    trochę zły numer podałeś: 1K0905865A taki dokładnie sam muszę ją wymienić bo mi lekko wariuje

                    Komentarz


                    • #11
                      Hmmmm ale trop masz

                      Komentarz


                      • #12
                        I to bardzo dobry A powie mi ktoś czy te zamienniki są coś warte ? Bo oryginał 200 pln

                        Komentarz


                        • #13
                          Dobre są te zamienniki.

                          Komentarz


                          • #14
                            to chyba zaryzykuje 30 zł to nie majątek

                            Komentarz


                            • #15
                              ten zamiennik to jest nic nie warty.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamiennik zamiennikowi nie równy. Mi już rok dobrze służy, zero błędów i problemów.

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X