Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rozpiska BEZPIECZNIKÓW - kolory napięcia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Rozpiska BEZPIECZNIKÓW - kolory napięcia

    Cześć,

    szukam rozpiski bezpieczników zarówno tych w kabinie, jak i pod maską - znalazłem co prawda rozpiskę, które odpowiadają za co, ale nie mam informacji, jakie napięcie jest do nich przypisane, czy to 5 10 15 A itd? - Czy ma ktoś z was taką rozpiskę, żebym zamontował odpowiedniego napięcia bezpiecznik?

    Moja skoda octavia II FL 2009 rok 1.9 tdi BXE


    Z góry dziękuję

  • #2
    Instrukcja obsługi.
    SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
    ​​​
    Grzegorz

    Moja Ambitna Czarnula

    Komentarz


    • #3
      I podstawy fizyki z siódmej klasy.

      Komentarz


      • #4
        OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1

        Wydanie 07.10

        Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej
        Skrzynka bezpieczników


        Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych.
        1 - SC1 Zasilanie złącza wtykowego przyłącza diagnostycznego, sterownik silnika 10 A
        Przekaźnik pompy paliwa (w silnikach o oznaczeniu literowym BUD, BSE, BSF, CCSA, CHGA)
        2 - SC2 Sterownik układu ABS z układem ASR/ABS z układem EDS i układem ASR/ESP, przycisk kontroli ciśnienia powietrza w oponach, włącznik świateł hamowania, włącznik pedału hamulca, 5 A
        Sterownik silnika (przy oznaczeniach literowych silnika CBZB, CAXA, CDAB, CDAA, CCZA),
        Sterownik pompy paliwa (przy oznaczeniach literowych silnika CBZB, CAXA, CDAB, CDAA, CCZA)
        3 - SC3 Sterownik poduszki bezpieczeństwa, lampka kontrolna wyłączenia poduszki bezpieczeństwa pasażera 5 A
        4 - SC4 Sterownik ogrzewania, czujnik wysokiego ciśnienia, czujnik jakości powietrza, lusterko wewnętrzne przyciemniane automatycznie, czujnik poziomu/temperatury oleju, światła cofania, przygotowanie do telefonu 1 5 A
        5 - SC5 Sterownik świateł zakrętowych i regulacji zasięgu świateł (wyłącznie w samochodach wyposażonych w żarówki wyładowcze) 5 A
        - Silnik nastawczy regulacji zasięgu świateł, zestaw wskaźników, nastawnik regulacji zasięgu świateł (nie dotyczy samochodów wyposażonych w żarówki wyładowcze) 5 A
        6 - SC6 Zestaw wskaźników, interfejs diagnostyki magistrali danych, automatyczna skrzynia biegów, sterownik elektromechanicznego układu wspomagania kierownicy, sterownik napędu na wszystkie koła, sterownik układu pomocy w parkowaniu 5 A
        7 - SC7 Wolne
        8 - SC8 Wolne
        9 - SC9 Wolne
        10 - SC10 Wolne
        11 - SC11 Wolne
        12 - SC12 Sterownik drzwiowy drzwi kierowcy i pasażera – centralne ryglowanie 10 A
        13 - SC13 Włącznik świateł, zasilanie złącza wtykowego przyłącza diagnostycznego, czujnik deszczu i świateł 10 A
        14 - SC14 Automatyczna skrzynia biegów 5 A
        15 - SC15 Sterownik sieci pokładowej, oświetlenie wnętrza, oświetlenie schowka podręcznego, oświetlenie bagażnika 5 A
        16 - SC16 Sterownik ogrzewania, sterownik klimatyzacji, sterownik klimatyzacji Climatronic 10 A
        17 - SC17 Wolne
        18 - SC18 Wolne
        19 - SC19 Sterownik układu rozpoznawania obecności przyczepy 5 A
        20 - SC20 Wolne
        21 - SC21 Moduł mocy reflektora lewego, moduł mocy do reflektora prawego (występuje w samochodach wyposażonych w reflektory z żarówkami wyładowczymi) 10 A
        22 - SC22 Sterownik dmuchawy (występuje wyłącznie w klimatyzacji Climatronic) 40 A
        23 - SC23 Sterownik drzwiowy drzwi kierowcy i pasażera – podnośniki szyb 30 A
        24 - SC24 Gniazdko zasilania przednie 25 A
        25 - SC25 Podgrzewana szyba tylna 25 A
        - Podgrzewana szyba tylna, ogrzewanie postojowe i dodatkowe (nie dotyczy samochodów wyposażonych w klimatyzację Climatic) 30 A
        26 - SC26 Gniazdko zasilania w bagażniku 20 A
        27 - SC27 Sterownik pompy paliwa (przy oznaczeniach literowych silnika CBZB, CAXA, CDAB, CDAA, CCZA) 15 A
        - Przekaźnik układu dolotowego paliwa, przekaźnik pompy paliwa (dotyczy oznaczeń literowych silnika BUD, BSE, BSF, CCSA, CHGA) 15 A
        - Przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik pompy paliwa ogrzewania dodatkowego, przekaźnik pompy dodatkowej paliwa (w samochodach wyposażonych w silniki wysokoprężne) 15 A
        28 - SC28 Wolne
        29 - SC29 Rezystor grzewczy odpowietrzenia skrzyni korbowej 10 A
        Przepływomierz powietrza (w samochodach wyposażonych w silniki 1,8 l/112 kW, 1,8 l/118 kW, 2,0 l/147 kW)
        30 - SC30 Automatyczna skrzynia biegów 20 A
        31 - SC31 Pompa podciśnieniowa hamulca 20 A
        32 - SC32 Sterownik drzwiowy tylny lewy i tylny prawy – podnośniki szyb 30 A
        33 - SC33 Sterownik regulatora dachu przesuwnego 25 A
        34 - SC34 Sterownik sieci pokładowej – centralne ryglowanie, sterownik drzwiowy tylny lewy i tylny prawy 20 A
        35 - SC35 Czujniki nadzoru wnętrza, syrena alarmu 5 A
        36 - SC36 Przekaźnik układu zmywania reflektorów 20 A
        37 - SC37 Sterownik podgrzewanych foteli przednich 30 A
        38 - SC38 Sterownik kanapy podgrzewanej 30 A
        39 - SC39 Wolne
        40 - SC40 Dmuchawa (dotyczy tylko ogrzewania i klimatyzacji Climatic) 40 A
        41 - SC41 Silnik wycieraczki szyby tylnej 15 A
        42 - SC42 Wolne
        43 - SC43 Sterownik układu rozpoznawania obecności przyczepy 15 A
        44 - SC44 Sterownik układu rozpoznawania obecności przyczepy 20 A
        45 - SC45 Sterownik układu rozpoznawania obecności przyczepy 15 A
        46 - SC46 Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyb, podgrzewana kanapa tylna, regulator podgrzewanego fotela (nie dotyczy samochodów wyposażonych w klimatyzację Climatronic) 5 A
        47 - SC47 Przekaźnik pracy ogrzewania postojowego (nie dotyczy samochodów wyposażonych w klimatyzację Climatronic) 5 A
        48 - SC48 Wolne
        49 - SC49 Włącznik świateł 5 A

        Kolory bezpieczników

        40 A - Pomarańczowy 15 A - niebieski
        30 A - Zielony 10 A - Czerwony
        25 A - Biały 7,5 A - Brązowy
        20 A - Żółty 5 A - Beżowy


        Strona przednia skrzynki elektrycznej


        SA1 - Alternator 90 A / 110 A 150 A
        - Alternator 140 A 200 A
        SA2 - Elektromechaniczny układ wspomagania kierownicy 80 A
        SA3 - Wentylator chłodnicy 50 A
        SA4 - Ogrzewanie dodatkowe (PTC) 80 A
        SA5 - Zasilanie elektryczne wnętrza samochodu 80 A
        SA6 - Ogrzewanie dodatkowe (PTC) 40 A
        SA7 - Sterownik instalacji zasilania gazem 30 A


        Skrzynka elektryczna


        Rozkład przekaźników
        R1 - Przekaźnik zasilania elektrycznego układu Simos
        - Przekaźnik zasilania elektrycznego układu Motronic
        - Przekaźnik główny napędu elektrycznego
        - Przekaźnik układu sterowania silnika
        R2 - Przekaźnik pompy napowietrzania spalin
        - Przekaźnik zasilania elektrycznego składnika silnika
        - Przekaźnik pompy płynu chłodzącego
        - Mostek wtykowy


        Skrzynka elektryczna


        Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych.
        Rozkład bezpieczników
        F1 - SB1 Wolne
        F2 - SB2 Sterownik mechatroniczny preselekcyjnej skrzyni biegów 30 A
        F3 - SB3 Sterownik sieci pokładowej 5 A
        F4 - SB4 Sterownik układu ABS z układem EDS i układem ASR/ESP 20 A
        F5 - SB5 Sterownik mechatroniczny preselekcyjnej skrzyni biegów 15 A
        F6 - SB6 Zestaw wskaźników, sterownik elektroniki kolumny kierownicy 5 A
        F7 - SB7 Przekaźnik zasilania elektr. zacisku 15 40 A
        F8 - SB8 Radioodtwarzacz 15 A
        - Układ radia z nawigacją 15 A
        F9 - SB9 Sterownik interfejsu telefonu komórkowego 5 A
        F10 - SB10 Sterownik silnika, elektronika silnika (w samochodach wyposażonych w silniki benzynowe, nie dotyczy oznaczenia silnika BUD, CDAB, CDAA, CCZA) 5 A
        - Sterownik silnika, elektronika silnika (przy oznaczeniach literowych silnika BUD, CDAB, CDAA, CCZA) 10 A
        - Sterownik silnika, przekaźnik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach wysokoprężnych (w samochodach wyposażonych w silniki wysokoprężne) 5 A
        F11 - SB11 Sterownik ogrzewania dodatkowego 20 A
        F12 - SB12 Interfejs diagnostyki magistrali danych 5 A
        F13 - SB13 Sterownik silnika (w samochodach wyposażonych w silniki benzynowe) 15 A
        - Sterownik silnika (w samochodach wyposażonych w silniki wysokoprężne) 30 A
        F14 - SB14 Układ zapłonowy (dotyczy oznaczeń literowych silnika CBZB, BUD, CAXA, BSE, BSF, CCSA, CHGA, CDAB, CDAA, CCZA) 20 A
        - Elektronika silnika (przy oznaczeniu literowym silnika CAYC, CLCA, CLCB, CEGA) 20 A
        F15 - SB15 Sonda lambda (przy oznaczeniu literowym silnika CBZB, CAXA) 10 A
        - Wtryskiwacze (w silnikach o oznaczeniu literowym BUD) 10 A
        - Przekaźnik pompy paliwa, sterownik wstępnego żarzenia, ogrzewanie dodatkowe (PTC), (w samochodach wyposażonych w silniki wysokoprężne) 5 A
        F16 - SB16 Sterownik sieci pokładowej 30 A
        F17 - SB17 Sygnał dźwiękowy 15 A
        F18 - SB18 Wzmacniacz 30 A
        F19 - SB19 Silnik wycieraczek po stronie kierowcy 30 A
        F20 - SB20 Elektronika silnika (przy oznaczeniu literowym silnika CDAB, CDAA, CCZA) 20 A
        - Pompa obiegu płynu chłodzącego (dotyczy wyłącznie oznaczeń literowych silnika CBZB, CAXA) 10 A
        F21 - SB21 Sonda lambda (dotyczy oznaczeń literowych silnika BUD, BSE, BSF, CCSA, CHGA, CDAB, CDAA, CCZA) 15 A
        - Sonda lambda (w silnikach o oznaczeniu literowym CAYC, BLS, BMM, CEGA) 10 A
        - Pompa podciśnieniowa hamulca (dotyczy wyłącznie oznaczeń literowych silnika CBZB, CAXA) 20 A
        F22 - SB22 Czujnik położenia sprzęgła 5 A
        F23 - SB23 Przekaźnik pompy napowietrzania spalin (dotyczy oznaczeń literowych silnika BSE, CCSA, CHGA) 5 A
        - Pompa opóźnionego obiegu płynu chłodzącego (dotyczy wyłącznie oznaczeń literowych silnika CDAB, CDAA, CCZA) 5 A
        - Elektronika silnika (przy oznaczeniu literowym silnika CBZB, CAXA) 15 A
        - Sterownik silnika (w samochodach wyposażonych w silniki wysokoprężne) 10 A
        F24 - SB24 Sterownik silnika, sterownik wentylatora chłodnicy 10 A
        F25 - SB25 Sterownik układu ABS z układem ASR / układu ABS z układem EDS i układem ASR/ ESP 40 A
        F26 - SB26 Sterownik sieci pokładowej 30 A
        F27 - SB27 Pompa napowietrzania spalin (w silnikach o oznaczeniu literowym BSE, CCSA, CHGA) 40 A
        - Sterownik wstępnego żarzenia (w samochodach wyposażonych w silniki wysokoprężne) 50 A
        F28 - SB28 Wolne
        F29 - SB29 Zasilanie elektryczne wnętrza samochodu 50 A
        F30 - SB30 Przekaźnik odciążeniowy styku X 50 A

        Kolory bezpieczników

        50 A - Czerwony 15 A - niebieski
        40 A - Pomarańczowy 10 A - Czerwony
        30 A - Zielony 7,5 A - Brązowy
        25 A - Biały 5 A - Beżowy
        20 A - Żółty


        Skrzynka przekaźników pod sterownikiem sieci pokładowej


        Rozkład przekaźników
        1 - Przekaźnik zasilania elektr. zacisku 15
        2 - Przekaźnik podgrzewanej szyby tylnej
        3.1 - Przekaźnik sygnału dźwiękowego
        3.2 - Przekaźnik układu zmywania reflektorów
        4 - Przekaźnik zasilania elektr. zacisku 50
        5 - Przekaźnik odciążeniowy styku X


        Skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej


        Rozkład przekaźników
        D1 - Przekaźnik pracy ogrzewania postojowego (dotyczy samochodów wyposażonych ogrzewanie postojowe i dodatkowe)
        - Przekaźnik małej mocy grzewczej (w samochodach wyposażonych ogrzewanie dodatkowe (PTC))
        D2 - Przekaźnik dużej mocy grzewczej (w samochodach wyposażonych ogrzewanie dodatkowe (PTC)) (do daty 10.09)
        - Przekaźnik rezystora grzewczego (dotyczy oznaczeń literowych silnika CAYC) (od daty 11.09)
        D2.1 - Przekaźnik pompy paliwa ogrzewania dodatkowego (dotyczy samochodów wyposażonych ogrzewanie postojowe i dodatkowe) (do daty 10.09)
        D2.2 - Przekaźnik dmuchawy (dotyczy samochodów wyposażonych ogrzewanie postojowe i dodatkowe) (do daty 10.09)
        D3 - Przekaźnik rezystora grzewczego (dotyczy oznaczeń literowych silnika CAYC) (do daty 10.09)
        - Przekaźnik dużej mocy grzewczej (w samochodach wyposażonych ogrzewanie dodatkowe (PTC)) (od daty 11.09)
        D3.1 - Przekaźnik pompy paliwa ogrzewania dodatkowego (dotyczy samochodów wyposażonych ogrzewanie postojowe i dodatkowe) (od daty 11.09)
        D3.2 - Przekaźnik dmuchawy (dotyczy samochodów wyposażonych ogrzewanie postojowe i dodatkowe) (od daty 11.09)
        D4.1 - Przekaźnik układu dolotowego paliwa (dotyczy oznaczeń literowych silnika BUD, BSE, BSF, CCSA, CHGA)
        - Przekaźnik pompy paliwa (w samochodach wyposażonych w silniki wysokoprężne)
        D4.2 - Przekaźnik pompy paliwa (w silnikach o oznaczeniu literowym BUD, BSE, BSF, CCSA, CHGA)
        - Przekaźnik pompy dodatkowej paliwa (dotyczy oznaczeń literowych silnika CLCA, CLCB, CEGA)
        D5 - Wolne


        Rozkład bezpieczników
        D - Bezpiecznik regulacji położenia fotela (30 A)
        pozdrawiam
        roberta

        Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

        http://chomikuj.pl/Roberta9

        Komentarz


        • #5
          to jest z ETKI
          pozdrawiam
          roberta

          Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

          http://chomikuj.pl/Roberta9

          Komentarz


          • #6
            Panowie,

            po przeczytaniu waszych odpowiedzi, poczułem się zmotywowany do przypomnienia WAM celu nadrzędnego takich miejsc jak To, a z drugiej strony do utarcia nosa tym, którym wydaje się, że staż samego bycia i zbieranie postów pustymi odpowiedziami powoduje rzekomy rozwój do pozycji mastera. Mastera któremu wydaje się, że z każdym kolejnym puszczonym gniotem niewnoszącym absolutnie nic wartościowego w dany wątek jego dominacja i pozycja w "stadzie" rośnie.

            Nic bardziej mylnego!

            Postawy takie obnażają absolutny brak wiedzy, kompetencji czytania ze zrozumieniem i klasy połączonej z odrobiną intelektu, na temat na jaki starasz się wypowiedzieć.

            Forum bowiem w swojej idei bycia ma na celu pomóc w znalezieniu odpowiedz na pytanie/pytania, na które sami odpowiedzi nie znamy.
            Nie służy do ocen, nie jest narzędziem krytyki, nie ma na celu obrażać, ani leczyć naszych własnych kompleksów edukacyjnych Octava4x4 , czy sztucznie nabijać naszą pozycję pustymi komentarzami georgg Octava4x4
            Forum ma dawać - radę, sugestię, a w konsekwencji wiedzę. Jest ostatnim bastionem, normalności i świadectwem obecności ludzi, nieprzypadkowych których łączy wspólna idea, przywiązanie, pasja - dziękuję roberta

            Wiele Panowie przed wami ! Octava4x4 georgg

            Żebyście mnie lepiej zrozumieli, odpowiem tym zdaniem podobnym poziomem, aby kolejna pustka w waszej głowie nie dała pretekstu zgubnym myślom, które znajdą swoje ujście gdzieś na tym forum, w postaci kolejnego - stolca.

            Komentarz


            • #7
              CoffeHit ten twój post jedyne co obnażył to twoje lenistwo. Zajrzyj do instrukcji i tam masz rozpiskę gdzie i jaki bezpiecznik jest przewidziany.
              Do twojej wiadomości ja nie muszę nabijać postów. Wystarczy mi tyle ile mam.
              SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
              ​​​
              Grzegorz

              Moja Ambitna Czarnula

              Komentarz


              • #8
                Pytanie o bezpieczniki na forum to jest dopiero wykazanie się poziomem. Dobre.

                Moja Octavia:
                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-1-6-mpi-combi
                Rafał

                Komentarz


                • #9
                  Dzień dobry PaniE!

                  georgg gdybyś razem ze swoim równie bystrym kolegą rodaczek zajrzał do instrukcji, którą tu jak śmiem twierdzić przytaczacie to zauważycie, że ... nie ma tam informacji o napięciach. Oczywiście bywam wyrozumiały i dam Ci się rodaczek wykazać, więc proszę - wskaż miejsce w "sieci", gdzie dostępna jest ww. informacja której szukam, to primo ( oj nie nie - teraz pewnie umyjesz ręce, bagatelizując? nie odpowiadając? pisząc bym sam sobie znalazł? -jak znajdziesz szczerze Ci zaklaskam ) a drugie primo to mój powyższy komentarz był skierowany również do Ciebie, czytaj -> jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia w tym wątku, to najzwyczajniej, tak prosto, po ludzku, jak dobry szwagier Cię proszę - siedź cicho.

                  Aby sens forum został zachowany - dziękuję roberta za pomoc, krótko i na temat, o to chodziło.
                  Dla tych, dla których wątek odbiegł od wątku głównego i zamierzają nadal dyskutować zapraszam na priv - pozostaję do dyspozycji.

                  Temat wyczerpany.

                  Komentarz


                  • #10
                    CoffeHit proponuję trochę więcej wysiłku włożyć w szukanie informacji niż pisanie bzdurnych odpowiedzi.
                    ​​​​​​Żeby nie być gołosłownym zamieszczę print screena z instrukcji. Może odnajdziesz część informacji jakie zamieścił roberta.
                    Zdecyduj się też jakie masz auto O2 Fl 1.9 TDI czy O2 RS 2.0 TDI bo coś mi tu śmierdzi trollem.

                    ]"]Error 404 - Zapodaj.net
                    SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
                    ​​​
                    Grzegorz

                    Moja Ambitna Czarnula

                    Komentarz


                    • #11
                      A poza "siecią" życie nie istnieje?

                      Moja Octavia:
                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-1-6-mpi-combi
                      Rafał

                      Komentarz


                      • #12
                        Cześć PaniE!

                        georgg teraz to nawet zacząłem się zastanawiać, czy Ty tak serio z tymi radami, czy piszesz dla zabicia czasu, a może jednak rajcuje Cię nabijanie statystyk.
                        Proszę Cię skończmy ten wątek o instrukcji bo jakbyś zauważył powyżej miałem okazję zapoznać się z nią i podkreślam NIE MA TAM informacji o "wielkości" i napięciach bezpieczników.
                        Ten zabieg ze zdjęciem, którego nie da się powiększyć to świadome zagranie? - bo na tym wycinku jaki wkleiłeś w faktycznej instrukcji podkreślam po raz drugi NIE MA TAM informacji o napięciach bezpieczników, ale żebyś to lepiej zrozumiał i przestał się kompromitować napiszę po raz trzeci: NIE MA TAM informacji o napięciach bezpieczników, więc proszę Cię nic już nie wklejaj, bo jak widzisz powyżej dobry chłopak roberta ogarnął temat bez niepotrzebnych pierdów jakie serwujesz mi od paru dni zasłaniając się chmurą dymu tego też pierda nazywając trollami tych, którzy posiadają więcej niż jedno auto.

                        Aleee, georgg jeśli już faktycznie zapragniesz pomagać i nadal przejawiasz dużą motywację do wykazania się w tym wątku, równie kreatywnie co kolega rodaczek , który ma problem z budowaniem sensu zdania, to mam prośbę żebyś w miarę miło krzyknął "cześć pozdrawiam" i wrócił do pisania Dzień dobry w innych postach ( a wiemy, że w tym jesteś naaaprawdę dobry! )

                        Ps. rodaczek nadal czekam na Twoje instrukcje ( możesz posłać na priv, żeby wiesz ... nie emanować tak pomocą - bo przecież wiem, tak wiem, że jesteś w tym dobry ).


                        Ciepło całuję.
                        Ostatnio edytowany przez CoffeHit; 43924.

                        Komentarz


                        • #13
                          Czekanie uszlachetnia ...............

                          Moja Octavia:
                          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-1-6-mpi-combi
                          Rafał

                          Komentarz


                          • #14
                            CoffeHit to jak jesteś taki "mondry" to co dla ciebie jest "informacją o napięciu bezpieczników" bo chyba czegoś nie ogarniasz?
                            Pozostałą część twojej wypowiedzi pominę bo nie będę się zniżał do twojego poziomu.

                            Więc jeszcze raz poszukaj sobie w instrukcji - Link
                            Ostatnio edytowany przez georgg; 28340.
                            SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
                            ​​​
                            Grzegorz

                            Moja Ambitna Czarnula

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam PaniE ponownie,

                              na pozdrowienia w tym wątku się zanosi więc tylko spuentuję, że rodaczek takimi pustymi wątkami to proponuję Ci otworzyć własne forum pod nazwą "nie znam się to się wypowiem" status moda masz z automatu patrząc na merytoryczny wkład w rozwój tego miejsca, a żeby nie dawać Ci pretekstu do nabijania pustych postów by później świecić się jako "doświadczony" forumowicz - to moja ostatnia wiadomość w tym wątku.
                              georgg .................................................. .................................................. ............................................... -> to mój komentarz ( następnym razem przeczytaj co trzeba i wklejaj co trzeba, bo błądzisz przyjacielu strasznie, a z każdym postem udowadniasz, że masz guzik w temacie do zaoferowania ). Również i Tobie przestaję w tym wątku odpowiadać.

                              Kończę grillowanie kiełbas - jestem pewien co wskazuje zainteresowanie innych w ten wątek, że ciekawe "doświadczenie" obaj tu zaprezentowaliście - brawo WY!

                              Całuję serdecznie w oba czoła wasze!

                              Komentarz


                              • #16
                                @Coffihit to pokazałeś klasę. Ja odnoszę wrażenie, że ty nie wiesz o co pytasz albo specjalnie nabijasz posty.
                                Jakos nie odpowiedziałeś na moje pytanie a chciałbym wiedzieć czego faktycznie szukasz?
                                BTW ale obrażanie userów masz opanowane do perfekcji. Zastanawiam się też po co piszesz takie elaboraty?
                                Administrację proszę o zamknięcie tego wątku aby założyciel nie mógł już więcej nabijać postów bezsensownymi postami.
                                Ostatnio edytowany przez georgg; 28340.
                                SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
                                ​​​
                                Grzegorz

                                Moja Ambitna Czarnula

                                Komentarz


                                • #17
                                  Kolego CoffeHit. Generalnie w samochodzie nie podaje się takiego parametru jak napięcie bezpiecznika tylko prąd. Oczywiście istnieje coś takiego jak napięcie bezpiecznika ale podaje się to w innych urządzeniach głównie przy napięciu wyższym niż 100V, tutaj nie. Dlatego też musisz szukać w dokumetach natężenia prądu w amperach (5A, 10A itd.) Raczej wszystkie bezpieczniki topikowe w samochodzie są dostosowane do napięcia 12V i nic więcej nie znajdziesz.

                                  Piszę to tylko dla tego żeby zakończyć burzę.

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X