Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czujnik zużycia klocków - reaktywacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czujnik zużycia klocków - reaktywacja

    Koledzy. Ostatnio, czyli zanim zelżały te upały , sprawdziłem klocki z przodu bo od kupna auta jeszcze ich nie wymieniałem a sporo już km najeździłem.
    Ku mojemu zdziwieniu przy lewym przednim kole nie znalazłem wtyczki od czujnika zużycia klocków. Jak obejrzałem klocki to na jednym zauważyłem ładnie ucięte dwa druciki. Pomyślałem, że może kabel z wtyczką się urwał ale niestety nigdzie nie znalazłem tej części, która idzie od nadkola.
    Możecie mnie poratować jakimś zdjęciem jak jest zamontowany ten kabel, wtyczka i gdzie powinna wchodzić w nadkole, ewentualnie numer z etka?
    Chyba, że w moim aucie nie było czujnika tylko ktoś niepotrzebnie takie klocki kupił i później musiał uciąć te druciki.

  • #2
    Na pewno nie masz czujnika, instalacji czujnika od któregoś roku zaprzestali montować, klocki są produkowane z czujnikami i normalną praktyką nawet w ASO jest jego odcinanie
    Skoda Octavia II FL
    Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru

    https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/

    Komentarz


    • #3
      Jeżeli w miarę nowe auto to nie będziesz miał czujnika.
      SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
      ​​​
      Grzegorz

      Moja Ambitna Czarnula

      Komentarz


      • #4
        Też się zdziwiłem przy zmianie klocków, że nie ma gdzie podpiąć czujnika z klocka w O3.
        Jeździłem z przekonaniem, że mnie auto poinformuje o kończącym się klocki. Jednak sam też to kontrolowałem i całe szczęście.
        Pozdrawiam,


        Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez ver8 Zobacz wpis
          Koledzy. Ostatnio, czyli zanim zelżały te upały , sprawdziłem klocki z przodu bo od kupna auta jeszcze ich nie wymieniałem a sporo już km najeździłem.
          Ku mojemu zdziwieniu przy lewym przednim kole nie znalazłem wtyczki od czujnika zużycia klocków. Jak obejrzałem klocki to na jednym zauważyłem ładnie ucięte dwa druciki. Pomyślałem, że może kabel z wtyczką się urwał ale niestety nigdzie nie znalazłem tej części, która idzie od nadkola.
          Możecie mnie poratować jakimś zdjęciem jak jest zamontowany ten kabel, wtyczka i gdzie powinna wchodzić w nadkole, ewentualnie numer z etka?
          Chyba, że w moim aucie nie było czujnika tylko ktoś niepotrzebnie takie klocki kupił i później musiał uciąć te druciki.
          Który rocznik i jaką wersje masz?
          Antyfotoradar Valentine1
          Harry II Classic+Sirio ML145

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez ver8 Zobacz wpis
            niestety nigdzie nie znalazłem tej części, która idzie od nadkola.
            Możecie mnie poratować jakimś zdjęciem jak jest zamontowany ten kabel, wtyczka i gdzie powinna wchodzić w nadkole,
            Kabelek z wtyczką do czujnika klocków łączy się z kabelkiem od czujnika ABS i razem wchodzą w nadkole.

            Zanim dołożysz nowe przewody to sprawdź czy licznik Ci to przyjmie. Zakoduj klocki i czy kontrolka się zaświeci.
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez vaz Zobacz wpis

              Który rocznik i jaką wersje masz?
              Octavia Ambiente, Data produkcji 04.01.2011

              Komentarz


              • #8
                Mam model z września 2010 i czujnik jest; wygląda, że od 2011 nie montowali
                Antyfotoradar Valentine1
                Harry II Classic+Sirio ML145

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X