Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błędy, błędy i jeszcze raz błędy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Błędy, błędy i jeszcze raz błędy.

    Przygód z autem ciąg dalszy. Po rozpięciu wtyczek od wtrysków, sprawdzeniu czy wtryski gazu są dobrze "sparowane" z wtryskami benzyny mam takie różne błędy:

    16588 - Zawór wtryskowy 4 cylindra (N33)
    P0204 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 768 /min
    Ilość powietrza/Obr.: 130.8 mg/suw
    Wspł.Lambda: 1.008
    Bity binarnie: 00000000
    Napięcie: 13.97 V
    Kąt Linkłonu: 9.0 *PGMP

    16688 - Cylinder 4
    P0304 - 000 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:

    17620 - Wyłączanie cylindrów; zespół 1
    P1212 - 000 - - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 704 /min
    Ilość powietrza/Obr.: 125.4 mg/suw
    Temperatura: 45.0*C
    Lambda: 0.0 %
    (bez jednostek): 255.0
    (bez jednostek): 0.0


    Kody gotowości: 0110 1001

    01314 - Sterownik silnika
    013 - Odczytać pamięć usterek - Sporadyczny

    00470 - Grupowa magistrala danych układu komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy
    011 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00101011
    Priorytet błędu: 3
    Częstość błędu: 1
    Link błędów: 71
    Przebieg: 147391 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2018.05.07
    Czas: 18:00:20
    01336 - Grupowa magistrala danych układu komfortu
    004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny

    Ktoś ma jakieś pomysły?
    Może polecicie jakiegoś dobrego elektryka do którego nie trzeba będzie czekać miesiąc

  • #2
    ewidentnie nie podłączony wtryskiwacz 4 cylindra
    albo uszkodziłeś wiązkę, albo wtyczkę, albo wtryskiwacz

    błąd magistrali komfortu w trybie jednoprzewodowym jest nieistotny w tym kontekście
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #3
      Rozpinając wtyczkę? No nie spodziewałem się że to może być takie kruche.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
        albo uszkodziłeś wiązkę, albo wtyczkę, albo wtryskiwacz
        Ale tu chyba Dominik chodzi o wtryskiwacz benzynowy a nie LPG. (chyba że ja coś popie....)

        Poprawiłem... Rozmawiałem z Damianem przez telefon a pisałem tu...
        Przepraszam
        Ostatnio edytowany przez Przemek_i; 26272.

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz


        • #5
          Dominik, a nie Damian
          No tak, benzynowy. Ale uszkodziłby się podczas odpinania wtyczki?

          Komentarz


          • #6
            Może kabelki stare, kruche i się zrobił klops.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis

              Poprawiłem... Rozmawiałem z Damianem przez telefon a pisałem tu...
              Przepraszam
              Spoko, nie obrażam się

              Komentarz


              • #8
                Dawaj znać co z maszyną

                Trzymam kciuki za rozwiązanie problemu.

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz


                • #9
                  Po ominięciu sterownika LR na PB wszystko jest ok. Błędów brak. Czyżby sterownik LR uwalony?

                  Komentarz


                  • #10
                    A jak to jest laczone ?? Wtyczka wtrysku Pb wchodzi gniazdem do instalacji LPG ?? To tu szukaj przyczyny, ewentualnie czy nie zamieniles kolejnosci wtryskow.

                    Ja to zawsze lutuje przy sterowniku i problemow nie ma
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Kolejność wtrysków sprawdzona i jest ok. Po tej operacji takie cuda. No i owszem było lutowane. Zostaje jeszcze złącze wiązki przy sterowniku. Może brak kontaktu. Może coś zaśniedziało. Przeczyszczę jeszcze styki i zobaczymy. Ewentualnie muszę znaleźć kogoś kto użyczy na chwilę swój sterownik żeby wykluczyć uszkodzenie.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez dominrulez Zobacz wpis
                        Przeczyszczę jeszcze styki i zobaczymy.
                        Kup spray do styków.
                        Sterownik trzeba od Pawła zorganizować, może się uda że CI od razu wgra moją konfigurację.

                        ...Moje Cappuccino MPi...

                        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                        Komentarz


                        • #13
                          Czyszczenie styków nic nie dało. Jak silnik się zagrzał od razu odcięło 4 cylinder. Zamówiłem na Allegro sterownik. Jak przetestuję to dam znać.

                          Komentarz


                          • #14
                            Czyli wychodzi że sterownik.
                            Zobaczymy co będzie jak wgrasz do niego moją konfigurację :-)

                            ...Moje Cappuccino MPi...

                            jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                            sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                            Komentarz


                            • #15
                              Na zamówionym sterowniku odcina dla odmiany 1 cylinder (co kilka razy zdarzyło się też na poprzednim sterowniku). Dzisiaj wypnę całkowicie sterownik LR i zobaczymy co to będzie.

                              Komentarz


                              • #16
                                Powodzenia.

                                Kibicuję żeby się problem rozwiązał :-)

                                ...Moje Cappuccino MPi...

                                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zmostkowane piny 1-29, 2-30, 3-31, 4-32 i 13-41. Na Pb pali bez problemu, jeździ bez zarzutu (narazie krótka trasa do sklepu ). Jutro trasa do pracy, a na weekend Warszawa - może objadę bez przygód. Dwa niesprawne sterowniki? Muszę się wybrać na wycieczkę do Mielca żeby podpiąć sprawny sterownik.
                                  Ostatnio edytowany przez dominrulez; 41587.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez dominrulez Zobacz wpis
                                    Muszę się wybrać na wycieczkę do Mielca żeby podpiąć sprawny sterownik.
                                    I to chyba będzie rozwiązanie problemu

                                    ...Moje Cappuccino MPi...

                                    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Jest urlop więc jest czas na eksperymenty
                                      Mój sterownik rozgrzebany, zamienione miejscami przekaźnik sterujący odcięciem wtrysków benzyny na 3-4 cylindrze z przekaźnikiem od sondy lambda. Skutek taki, że 4 cylinder pali na Pb ale nie pali 1 Cuda i dziwy. Z tego wszystkiego zamówiłem na Alledrogo rzekomo sprawny sterownik w tej samej wersji. Dzisiaj pierwszy dzień testów. Wpięty, konfiguracja wgrana, pali i jeździ na Pb. Jak przez weekend nic się nie wysypie to będę uważał, że jest ok i spróbuję kalibrować LPG.
                                      Jak nie to zostanie wspomniana wcześniej wycieczka do Mielca

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        No to życzę sukcesu w kalibracji

                                        A potem razem jedziemy do Mielca

                                        ...Moje Cappuccino MPi...

                                        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X