Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Domykanie całkowite szyby poprzez całkowite podciągniecie przycisku.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Domykanie całkowite szyby poprzez całkowite podciągniecie przycisku.

    Witajcie, mam taki problem, że jak mam opuszczoną szybę i chce ją zamknąć całkowicie to wtedy przycisk do zamykania podnoszę to samej góry (charakterysztyczny podwojny klik). Jednak szyba pójdzie w górę do pewnego momentu i wraca w dół. Jakby dostała jakiś sygnał przeszkody czy coś. Problemu nie ma jak trzymam na 1 kliknięciu zamykanie szyby do momentu aż się całkowicie zamknie. Czy trzeba by coś rozebrać i poczyścić?

  • #2
    I jak masz może jakieś przyczyny tego powrotu szyby
    jesli masz to daj info pozdro

    Komentarz


    • #3
      Wszystkie szyby opuszczone w dół, zaczyna kropić to z pilota trzymam zamykanie i zaczynają się zamykać i nagle jedna robi stop i leci w dół. To samo będąc w aucie, zwyczajne warunki, szyba w połowie otwarta i chce zamknąć całą- klikam guziczkiem, leci, leci w gorę i nagle stop jakby jakaś przeszkoda i cofa się.

      Komentarz


      • #4
        Działa wtedy zabezpieczenie przeciw przytrzaśnięciu.
        SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
        ​​​
        Grzegorz

        Moja Ambitna Czarnula

        Komentarz


        • #5
          smajler Na szybko to psiknij silikonem w sprayu w miejsca gdzie szyba ma krance. Lusterko - klamka nadmiar splynie po uszczelce/szybie nasmarowujac co trzeba jak nie pomoze wtedy rozbieraj

          Komentarz


          • #6
            To pewnie już trzeba będzie rozebrać te boczki i przy okazji roznitować i nasmarować prowadnice linek bo już piszczą i wszystko wróci do normy.

            Komentarz


            • #7
              Pamietaj ze tam sa spizdzale nity wieksze niz standard i te typowe nity sa za male (alternatywa nitonakretka i sruba)

              Komentarz


              • #8
                No coś tak czytałem i ta nitonakrętka wydaje się być lepsza bo później nie ma problemu z nitami. Wiesz może jakiej wielkości mają być nity? Coś standard w castoramie to 4,8.
                Ostatnio edytowany przez smajler; 44848.

                Komentarz


                • #9
                  Miałem podobny problem z szybą pasażera. Prowadnice i rolki szyby nasmarowałem od góry przez szczelinę bez demontażu boku.
                  Antyfotoradar Valentine1
                  Harry II Classic+Sirio ML145

                  Komentarz


                  • #10
                    Nie pamietam ale jak już rozbierzesz to daj nitonakretki otwór zrobisz na 6 czy 8 i po sprawie . Najpierw zainwestowałbym 10 zl w silikon w sprayu

                    Komentarz


                    • #11
                      Silikon mam to popsikam po szybie bo też nie chce mi się rozwalać tego, tym bardziej, że nie wiem jak tapicere się ściąga bez ułamania zaczepów

                      Komentarz


                      • #12
                        Nie silikon tylko smar biały w aerozolu i nie na szybę ale na prowadnicę i rolki szyby wewnątrz drzwi. Zobacz na zdjęciach jak wygląda mechanizm żeby wiedzieć gdzie położyć smar. Potrzeba jest też dobra latarka i jakiś klin do odgięcia uszczelki szyby
                        Antyfotoradar Valentine1
                        Harry II Classic+Sirio ML145

                        Komentarz


                        • #13
                          vaz dobrze mowi tapicerke na razie zostaw bo moim zdaniem nie trzeba bedzie dwmontowac

                          Komentarz


                          • #14
                            Tak wiem, że jest to smar silikonowy Ok sprawdze z latareczką i jak to wygląda zanim rozbiore

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez smajler Zobacz wpis
                              Tak wiem, że jest to smar silikonowy Ok sprawdze z latareczką i jak to wygląda zanim rozbiore
                              I jak tam poszło smarowanie prowadnic?
                              Pomogło?
                              Jakiego spray'u w końcu użyłeś?

                              Komentarz


                              • #16
                                Nie prowadnic nie smarowalem, narazie umylem szyby i poczyscilem w kurzu na uszczelkach i teraz na te kanty dam smar sylikonowy w sprayu. Zobacze wtedy czy coś się poprawiło.

                                Komentarz


                                • #17
                                  I jak? Naprawiłeś? Mam dokładnie to samo i jestem ciekaw czy się uda bez rozbierania.

                                  Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Smaru nie psikałem, poczyściłem uszczelki, szyby umyłem i teraz jak jest zimniej to problemu nie ma ale pewnie za rok powróci. Ale na wiosne to rozbiore drzwi i nasmarować trzeba prowadnice i linki i wtedy będzie jak być powinno

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X