Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Lusterka elektryczne.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Lusterka elektryczne.

    Witam,
    Mam problem z elektrycznie sterowanymi lusterkami.
    A więc tak jak chce ustawić prawe lusterko to nie ma problemu ale jak chce ustawić lewe to rusza mi się wkład w lewym i prawym. Miał może ktoś już taki problem? Jak to rozwiązać? Z góry dzięki za pomoc.

    Mam jeszcze jeden problem a żeby nie zakładać drugiego tematu to napisze tu.
    Problem dotyczy pasów bezpieczeństwa.
    Zapinam pasy kontrolka znika, ruszam i zaczyna sygnalizowac że pasy są nie zapięte, gdy docisne kramle problem znika. A gdy odpuszczę zachwile znów się pojawia. Żona się ze mnie śmieje że nawet nasza Staska podpowiada mi żebym zgubił brzuch

  • #2
    Ad.2 są 3 sposoby naprawy tejże usterki
    - pierwszy to zakup nowego zapięcia pasów bezpieczeństwa(klamry)
    -drugi to rozłożenie go na elementy pierwsze i spróbowanie dogięcia blaszek
    - trzeci najtańszy i najszybszy wykodowanie vcdsem kontrolki pasów z zegarów
    Ad.1 musisz w kodowaniach modułu komfortu to ustawić , no chyba że masz maxidota to można to wyłączyć z jego poziomu ,bo lusterka niestety tak się ustawiają dwa na raz a potem samo prawe

    Komentarz


    • #3
      Lusterka w O2 tak działają przed liftem nie jestem pewny czy można to odkodować. Z pasami to spróbuj wysłuchać powietrzem lub psiknąć kontakt sprayem w zatrzask pasa bo tam zbiera sie brud dlatego nie łączy. Jak nie pomaga trzeba wymontowac fotel i rozebrać by wyczyscić ewentulanie dogiać blaszki stykowe

      Komentarz


      • #4
        Mam vcds i w zgromadzonych materiałach znalazłem coś takiego żeby wyłączyć kontrolę pasow:
        adres 17-Zestaw wskaźników, 07-kodowanie, mamy tu kodowanie krótkie gdzie aby
        uzyskad odpowiadające nam funkcje dodajemy lub odejmujemy poszczególne sumy
        cyfr przy interesującej nas opcji, jeżeli chodzi o pasy to z pozycji ?? czyli
        00??x0x odejmujemy 02 i zapisujemy kodowanie funkcją "wykonaj"
        przykład: było 0003101 po odjęciu 02 z pola oznaczonego jako ?? uzyskuje się 0001101
        A lusterka to wydaje mi się że dopiero od niedawna tak zaczęły się ustawiać. Znajomy mówił że miał tak w golfie 4 i winny był przełącznik do ustawienia lusterek.
        ​​​​​

        Komentarz


        • #5
          Miałem tak w O1. tzn. tylko prawe lusterko regulowałem niezależnie. Po przekręceniu na lewe regulowały się oba. Miało to sens jak np. chcialem podczas parkowania zniżyć oba żeby widzieć linie.
          Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

          Komentarz


          • #6
            W sumie rozpatrywalem to tylko w kategorii problemu a nie powiedzmy zalety. Może konstruktorzy myśleli podobnie jak ty kolego pixon?
            Ten temat sobie odpuszczę, może mi się to kiedyś przyda. W weekend zajmę się tematem pasów.

            Komentarz


            • #7
              Dziś udało się wykodowac kontrolę pasów vcds em, problem rozwiązany. Lusterka zostawiam tak jak jest. Dzięki wszystkim za pomoc

              Komentarz


              • #8
                Tak Jak kolega Pixon napisał zamiarem konstruktorów VW było to żeby jednym przyciskiem przestawić oba lusterka miedzy innymi gdy jedzie za tobą samochód w nocy i cię oślepia lub podczas cofania lub parkowania. Lusterka ustawia się tak że ustawiasz najpierw oba i ustawiasz w pierwszej kolejności lewe, później przełączasz na prawe i go ustawiasz osobno. W autach z elektrycznymi siedzeniami komputer sam opuszcza oba lusterka podczas cofania do prędzej zapamiętanej pozycji.
                KOMAND

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X