Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rozładowany akumulator został naładowany - błędy pozostały

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Rozładowany akumulator został naładowany - błędy pozostały

    Podczas porannego uruchamiania auta rozrusznik nie zakręcił i słychać było tylko charakterystyczne terkotanie za deską rozdzielczą. Winowajcą był rozładowany akumulator, który wkrótce został naładowany i auto odpaliło, ale po tym zdarzeniu pozostały "pamiątki", czyli żółte kontrolki, a konkretnie: kontrolka check engine, kontrolka ASR i kontrolka sprężynki (migająca). W odczycie błędów pojawiły się:

    Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels: 03L-906-023-CAY.clb
    Part No SW: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG
    Component: 1,6l R4 CR td H23 5697
    Revision: -------- Serial number:
    Coding: 00114014032400080000
    Shop #: WSC 31414 790 00001
    ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003
    ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A.rod
    VCID: 6BD3B1F7820722465EF-803E

    1 Fault Found:
    7332 - Mass Air Flow Sensor (G70)
    P0103 00 [167] - Signal too High
    MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 122442 km
    Date: 2102.14.12
    Time: 17:46:50

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
    Part No SW: 1K0 907 379 AH HW: 1K0 907 379 AH
    Component: ESP MK60EC1 H30 0107
    Revision: 00H30001
    Coding: 113B201C09220003880F04ED901F0041300000
    Shop #: WSC 31414 790 00001
    VCID: 78F99EBBCB5199DEA3D-802D

    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    013 - Check DTC Memory
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101101
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 149
    Mileage: 122442 km
    Time Indication: 0
    Date: 2038.14.12
    Time: 17:46:19

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb
    Part No SW: 1K0 937 087 AG HW: 1K0 937 087 AG
    Component: BCM PQ35 H+ 111 0709
    Revision: AB111709
    Coding: 40000AB8B0010438409800831100856C431139AE426D81605C 0448000000
    Shop #: WSC 33361 790 00067
    VCID: 76E59083C145EFAEB11-8023

    Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: Wischer 31100 22 0601
    Coding: 00D7B7

    Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
    Component: RLS 130710 05 54 0403
    Coding: 0730ED

    2 Faults Found:
    01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
    005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100101
    Fault Priority: 4
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 149
    Mileage: 122442 km
    Time Indication: 0
    Date: 2038.14.12
    Time: 17:41:59

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 12.15 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF


    01134 - Alarm Horn (H12)
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 4
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 149
    Mileage: 122442 km
    Time Indication: 0
    Date: 2038.14.12
    Time: 17:42:37

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 12.15 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF


    ----------------------------------------


    Najgorsze jest to, że te błędy po skasowaniu VCDS'em powracają ponownie. Wykonałem już czynności sugerowane na forach internetowych, czyli odłączenie/połączenie akumulatora oraz sprawdzenie bezpieczników odpowiedzialnych za sterownik silnika. Samochód NIE przeszedł w tryb awaryjny, pali jeździ i działa normalnie, ale na szafie żółto. Działa również klakson.

    Co trzeba by sprawdzić w następnej kolejności?

  • #2
    Wymienial ktos akumulator i wtyczki do przeplywki nie wpial. Nie zniknie ten blad i ten z ABS bo sa powiazane. Sprawdz to, a potem skasuj bledy.

    Co do alarmu, to padl akumulator w alarmie pewnie, mozna z tym zyc, albo go wykodowac, albo wymienic sam ten akumulatorek (podobno da sie).

    Czemu kodowanie zniknelo w can busie to nie mam pojecia.
    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • #3
      Okazało się że padnięty jest przepływomierz.
      ​​​​​​

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X