Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zakłucenia w głośnikach a postojowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zakłucenia w głośnikach a postojowe

    Cześć,
    Mam skode O2FL (2011) Ambiente.
    Zmieniłem radio swing na chińczyka Erisen es7826s. Od razu powiem, że sprawdziłem w innym O2FL (identycznym jak moje), że działa bezproblemów to radio.
    W moim aucie jest lekkie bzyczenie w głośnikach w momencie jak włączam światła postojowe i mam podłączoną antenę dachową. Silnik wyłączony. Radio jest p&p podłączane bez separatorów i innych bajerów (wszystko na oryginalnych wtyczkach skody, na 2 anteny). Na antenie tylko w szybie problemu niema.
    Na radiu swing (oryginał z mego auta) antena działa poprawnie.
    Co zrobiłem:
    zmiana akumulatora -nie pomogła,
    zmiana przełącznika w kabinie od świateł -nie pomogło,
    filtr do radia przeciw zakłuceniowy 7A -nie pomogło,
    Jak wykręce bat z anteny to jakoś fal radiowych jest gorsza, więc zakładam, że wzmacniacz działa, ale bzyczenie jest nadal.
    Odłączenie wszystkich postojówek i całych kloszy (nie mam Ledów) - pomaga, ale jak tylko podłącze dowolną zwykłą żarówkę do postojowych to już bzyczy w głośnikach.
    W VCDS obie anteny przy radiu swing w diagnostyce mają te same parametry.
    Dodam, że nie mam w aucie nic dodatkowego podłączone, wszystkie światła w oryginale, brak ledów.
    Może jakiś przekaźnik? Czy tylko wymiana anteny mi pozostaje? Jakieś pomysły? Bo ja już wymiękam. Może ma ktoś antenę Z białym wątkiem fakra wolną użyczyć w stolicy.

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

    Pozdro
    pawelci
    Skoda Octavia 2 FL
    BSE 1.6 (Pb+LPG)
    Warszawa

  • #2
    A nie możesz wsadzić separatora antenowego ?
    Koszt kilkanaście złotych a przy wymianie radia na niefabryczne zawsze trzeba go zamontować.

    Komentarz


    • #3
      Nie, bo jak zobaczysz na necie to radio jest podłączanie jak oryginał (kostka z prądem i 2xfakra) i radio już daje sygnał i napięcie na antenę więc separator jest zbyteczny. Zresztą w innej szkodzie sprawdziłem i to nie wina radia.

      Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

      Pozdro
      pawelci
      Skoda Octavia 2 FL
      BSE 1.6 (Pb+LPG)
      Warszawa

      Komentarz


      • #4
        To zapytam inaczej .
        Sprawdziłeś miernikiem napięcie na kablu antenowym ? Jesteś pewien że wzmacniacz antenowy jest zasilany ?
        A nie tylko to że wtyczki są podpięte ?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez wacie Zobacz wpis
          To zapytam inaczej .
          Sprawdziłeś miernikiem napięcie na kablu antenowym ? Jesteś pewien że wzmacniacz antenowy jest zasilany ?
          A nie tylko to że wtyczki są podpięte ?
          Tak sprawdzałem, jest napięcie na kablu tuż przed anteną (masa z karoserii, a plus z środkowego przewodu anteny). Co widzę to to że na antenie dachowej jak sprawdzam omomierzem jest ok. 190 om, a na antenie z szyby jest 1. Jeżeli się nie mylę to znaczy że jest przebicie na wzmacniaczu anteny dachowej. Ciekawy jestem czy u innych tez tak jest? Pytanie dodatkowe jakim rozmiarem klucza odkręcę antenę???

          Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

          Pozdro
          pawelci
          Skoda Octavia 2 FL
          BSE 1.6 (Pb+LPG)
          Warszawa

          Komentarz


          • #6
            To nie wiem o co biega

            W OI klucz do odkręcenia podstawy anteny to 27 , ale nie wiem czy w OII jest taka sama podstawa.

            Komentarz


            • #7
              Koledzy i koleżanki, antena dachowa zmieniona i ... problem pozostał. Więc czy jest możliwość w vcds sprawdzenie działania świateł postojowych? Błędów nie mam aby było jasno Czy jest ewentualna możliwość na cały układ świateł postojowych założyć jakiś filtr czy coś w podobnie? Jakieś inne propozycje?

              Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

              Pozdro
              pawelci
              Skoda Octavia 2 FL
              BSE 1.6 (Pb+LPG)
              Warszawa

              Komentarz


              • #8
                to jak błędów nie ma to dla tego auta system działa ok, vcds Ci nic więcej nie powie.
                filtrów żadnych nie włożysz w obwód bo to jest sterowane PWM prosto z bordnetza
                myślałem nad tym wcześniej jak wiesz i nie mam też pomysłów
                może inne żarówki?
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz


                • #9
                  Tez o tym myslalem jak coś to Led z Canbusem odrazu. Jeszcze odłacze regulator napięcia co jest na alternatorze bo jak się nie mylę to on jest cały czas 'pod prądem'.

                  Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

                  Pozdro
                  pawelci
                  Skoda Octavia 2 FL
                  BSE 1.6 (Pb+LPG)
                  Warszawa

                  Komentarz


                  • #10
                    Odłączenie szyny CAN nie ma wpływu jak i odłączenie alternatora czy regulatora napięcia.

                    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

                    Pozdro
                    pawelci
                    Skoda Octavia 2 FL
                    BSE 1.6 (Pb+LPG)
                    Warszawa

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X