Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Ustawianie xenonów po naprawie czujnika poziomu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Ustawianie xenonów po naprawie czujnika poziomu

    miałem uszkodzony czujnik poziomowania więc została odłączona wtyczka. Po tym zabiegu światła zjechały na dół, więc na stacji diagnostycznej wyregulowano je mechanicznie (imbusami przy reflektorach).
    W serwisie podłączono mi nowy czujnik, światła pojechały bardzo mocno w górę. Przeprowadzili przy użyciu komputera procedurę resetu i powiedzieli że teraz muszę jechać na SKP w celu ustawienia reflektorów.
    Pojechałem na SKP, panowie zaczęli kręcić śrubami i stwierdzili że reflektory w ogóle na to nie reagują.

    Jak to rozwiązać?

  • #2
    Kiepsko, jeśli uszkodzony został mechanizm regulacji.
    Można spróbować jeszcze raz wykonać reset reflektorów.
    U mnie była odwrotna sytuacja bo były za wysoko, na skp poprawili a po wymianie czujnika na nowy znów były za wysoko.
    Po resecie było ok. Tym imbusem możesz też sam spróbować wyregulować. Tam regulujesz odbłyśnik. Soczewka pracuje góra/dół?
    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

    Komentarz


    • #3
      powiedz panom na stacji że są debilami
      jak znam życie kręcili nie tymi śrubami
      regulacja mechaniczna nie ma nic wspólnego z silnikiem soczewki
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • #4
        Dwa są z przodu regulacja lewa prawa , jeden z tylu góra dół.
        ten z tyłu słabo jest widoczny
        tyle że to regulacja odbłyśnika nie soczewki
        jak zjebali silniczki to po zawodach
        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

        Komentarz


        • #5
          Jeżeli to w OII to mechanizm odbłyśnika mógł sie wypiąć z mocowania regulacji, już nie pamiętam, ale jak w jedną stronę kreci się do końca regulacją to nic się nie stanie, natomiast w drugą przy końcu jest duży opór i można trwale uszkodzić regulację.

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X