Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Światła do jazdy dziennej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Światła do jazdy dziennej

    Witam,

    Zastanawiam się nad montażem świateł do jazdy dziennej w zderzaku. Moja Skoda wyposażona jest w czujnik zmierzchu i wpadł mi do głowy pomysł aby światła automatycznie się przełączały na mijania kiedy robi się ciemno. Nie jest to żaden problem aby tak to podłączyć tylko teraz pojawia się inny problem.
    Skąd zasilić światła do jazdy dziennej aby podczas przełączenia pokrętła na "0" nie paliły się żadne światła? a podczas przełączenia na pozycję "AUTO" pracowały poprawnie

    W zestawie do świateł jest moduł który należy podłączyć do świateł mijania aby w momencie załączenia świateł mijania/długich wyłączyły się światła do jazdy dziennej. W pozycji "AUTO" automatycznie się będą zmieniały pomiędzy mijania, a do jazdy dziennej.

    Dorobienie dodatkowego wyłącznika świateł dziennych nie wchodzi w grę

  • #2
    Wypadałoby napisać z którego roku jest auto.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz


    • #3
      Skoda Octavia II 2005r HB 1.9 TDI

      Komentarz


      • #4
        Ja proponuje olac temat bo oszczędność to żadna na paliwie, wygląda z 4 liter i do tego stwarza zagrożenie bo nie zawsze Cię widać na drodze. Codziennie pokonuje ponad 300 km busem i widzę asow co jeżdżą na dziennych jak jest polmrok.

        Komentarz


        • #5
          Bardziej chodzi o oszczędności żarówek... Przynajmniej 2 razy w miesiącu muszę wymieniać bez względu czy są to markowe czy podróbki. Samochód jeździ na krótkich odcinkach i często jest odpalany i gaszony

          Dlatego też chce załączanie i gaszenie przez czujnik zmierzchu aby zapobiec jeździe w złych warunkach

          Komentarz


          • #6
            To nie baw się dokładanie ale przekodowanie na dzienne orzez przeciwmgłowe

            Komentarz


            • #7
              I to jest najlepsza opcja, chociaż nie da się jej zrealizować w sposób zgodny z przepisami (na kloszu to nadal będą tylko przeciwmgłowe).

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez piotrek413 Zobacz wpis
                Przynajmniej 2 razy w miesiącu muszę wymieniać bez względu czy są to markowe czy podróbki.
                Ja bym proponował sprawdzić instalację bo to nie jest normalne zachowanie.

                Czarna RSka: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-bwa-by-hering

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez piotrek413 Zobacz wpis
                  by światła automatycznie się przełączały na mijania kiedy robi się ciemno. Nie jest to żaden problem aby tak to podłączyć tylko teraz pojawia się inny problem.
                  Skąd zasilić światła do jazdy dziennej aby podczas przełączenia pokrętła na "0" nie paliły się żadne światła? a podczas przełączenia na pozycję "AUTO" pracowały poprawnie
                  to jest żaden problem? czy jest problem?
                  najpierw poczytaj o steronikach bordnetz, układach RLS i ich kodowaniu, a potem wymyślaj.... i tak nie zrobisz nic lepiej niż fabryka
                  a wszystko co chcesz uzyskać robi się kodowaniami
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja w swojej domontowałem fabryczne halogeny z dziennymi, ponieważ też zamarzyło mi się mieć automatyczne przełączanie między mijania i dziennymi to dokupiłem włącznik z funkcją auto i do sterowania światłami wykorzystałem "uniwersalny automatyczny włącznik świateł z czujnikiem zmierzchu". Przerobiłem go trochę w środku i podłączyłem go bezpośrednio pod włącznik świateł, taki trochę "drut" ale bardzo mało widoczny i działa zadziwiająco sprawnie, bo po wjeździe do tunelu, tak po około 2 sekundach odpala mijania. Gorzej jest z wyłączeniem mijania bo trwa to dość długo i wymaga dość silnego światła, to się da przestawić ale kosztem późniejszego zapalania świateł mijania (teraz zapalają mi się wcześniej niż w niejednym fabrycznym rozwiązaniu). Jedyne czego nie da się przy takim rozwiązaniu osiągnąć to zapalenia świateł przy włączonej wycieraczce, ale myślę że nie jest to duży brak jeżeli weźmiemy pod uwagę ile czasu, pieniędzy i nerwów będzie nas kosztowało dołożenie fabrycznego czujnika.

                    Komentarz


                    • #11
                      Jak nie ma halogenow, albo ktos boi sie co wladza powie, ze swieca halogeny, to wlaczamy normalnie mijania tylko z obnizona moca + funkcje amerykanska zeby gasly przy zaciagnietym recznym i po sprawie. Wszystko na legalu, zarowki zyja dlugo i nie ma problemow.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        a z instalacja wszystko ok? Trochę to dziwne, aby tak często trzeba wymieniać.
                        www.malowanie-poznan.com.pl

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X