Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Co kradnie prąd 0,15A

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Co kradnie prąd 0,15A

    Cześć,
    od kilku lat walczę z ujawnieniem złodzieja prądu z akumulatora (trzeci już akumulator). Pobór spoczynkowy (po 15 min.) spada do 0,15A i tak pozostaje. Bezpieczniki wyjmowane pojedynczo-bez efektu (coś poza bezpiecznikami raczej), nie jest to lampka bagażnika ani radio, LPG, alarm.
    VCDS pokazuje odłączany zacisk -- poniżej 11,8V - ochrona akumulatora. Po naładowaniu akumulatora VCDS żadnych błędów nie pokazuje do czasu rozładowania akumulatora poniżej 11,8V, co za cholera?

  • #2
    to poniżej 11,8 to tylko efekt, szukaj dalej przyczyn
    który rocznik, jaki gateway?
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #3
      Dzieki krzynol,
      rocznik 2011 (jak w opisie), Gateway 7N0 907 530 C, komponent J533 Gateway H37 0614, aktualne kodowanie 351302.
      Ostatnio edytowany przez dziadekk; 15691.

      Komentarz


      • #4
        Radia fabrycznie nie było, dokupiłem RCD 310 i zarejestrowałem VCDS (gra ok) bo krzyczał, hak od nowości montowała ASO, choć na liście kodowań pole haka jest wolne.
        Nawet nie wiem, czy ten problem nie istnieje od nowości.

        Komentarz


        • #5
          gateway nowy, więc spoko, wyciągałeś też bezpieczniki w komorze silnika?
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz


          • #6
            Wszystkie bezpieczniki, tzn komora silnika i kabina i to kilka razy pojedynczo wyjmowałem- nigdy nie spadło poniżej 0,15A, a powinno być ok. 0,05 chyba. Gdzieś natknąłem się, że getway powinien być od L w górę przy radiu RCD 310, czyżby radio brało poza bezpiecznikiem?

            Komentarz


            • #7
              Odlacz radio i zobacz czy masz upływ prądu . Mniej prawdopodobne że ktoś odjaniepawlił drut z ominięciem obwodu . Jest patent na znalezienie złodzieja po voltarzu spróbuje znaleźć tabelę z wartościami odpowiadającymi danemu poborowi.

              Komentarz


              • #8
                Radio odłączałem z kostki wiele razy, odłączyłem i teraz, po pół godzinie bez zmian ubytek 0,15A.
                Zamontowałem dwa lata temu specjalnie hebel na masę, bo już nie dawałem rady z tym złodziejem .
                Wiem, wystarczy pojechać do miasta do elektryka)

                Komentarz


                • #9
                  Próbowałeś odłączać altka / rozrusznik ? Jeżeli mówisz ze na 100% obadałeś resztę.

                  Komentarz


                  • #10
                    Alternator spróbuję odłączyć ale rozrusznik to kanał potrzebny będzie,więc później, ale dobry pomysł-tego nie próbowałem. Bezpieczniki z obu skrzynek kilkukrotnie wyjmowałem i bez efektu więc coś raczej poza bezpiecznikami, myślałem o małym zwarciu na rozruszniku, ale tak precyzyjnie 0,15A???

                    Komentarz


                    • #11
                      Dostaniesz się z komory silnika , powiedz mi tylko w jaki sposób oszukiwałeś uśpienie ? (chodzi mi o drzwi)

                      Komentarz


                      • #12
                        Oszukiwałem tak, zamek w drzwiach zapstrykiwałem śrubokrętem i gasła kontrolka drzwi-jak robiłem bezpiecznik w kabinie. Bezpieczniki w komorze silnika na drzwiach zamkniętych i zatrzaśnietym zamku klapy silnika. Nawet tak robiłem że wszystko pozamykane, miernik wyjęty na szybę i tak godzinę dwie i bez zmiany 0,15A.
                        Najbardziej podejrzewałem radio RCD 310 i tego geatweya, ale Krzynol mówi że jest wystarczający i ponadto odłączałem radio z kostki i bez zmian.
                        Ostatnio edytowany przez dziadekk; 15691.

                        Komentarz


                        • #13
                          To masz 2 tropy alternator i rozrusznik jak nie wychodzi na złodzieja bez obwodu np. alarm jakies pestki blokujące itp Problem z bramka były przed llftem.

                          Komentarz


                          • #14
                            Dzięki, będę szedł tym tropem

                            Komentarz


                            • #15
                              u mnie jak znikał prąd był problem z regulatorem na alternatorze ,to on był przyczyna znikania prądu po zmierzeniu zwykłym miernikiem i wymianie na nowy jest w czasie spokoju czyli zamknięty system off 0,02v
                              Kiloscar

                              Komentarz


                              • #16
                                Wyjąłem wtyczkę z alternatora i bez zmian((, chyba, że są inne przewody do alternatora. Został rozrusznik do sprawdzenia.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Wtyczka to wzbudzenie ,odkręć ten gruby kabel oczywiście na odłączonym aku i dobrze zaizoluj bo zrobisz sobie spawarkę pod maską.

                                  Możesz jeszcze wypiąć przekaźnik rozrusznika są nad CE ,a właśnie a przekażniki sprawdzałeś? Może któryś klei ?
                                  Ostatnio edytowany przez patryk23; 18488.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Tak zauważyłem, że jest jeden przewod przykręcany do alternatora i muszę go odkręcić (sprawdzić). Przekaźniki też wyjmowałem-bez zmian.-wielkie dzięki za pomoc.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Odpiac wszystkie bezpieczniki plytkowe, w tym momencie powinno byc 0 i po kolei podlaczac, bedzie widac na ktorym cos sie pojawilo.
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Maicroft, kilkukrotnie wyjmowałem bezpieczniki i przekaźniki ale pojedynczo-bez skutku, ale oczywiście zrobię foto całej skrzyni z bezpiecznikami (dla pamięci) i wyjmę wszystkie naraz i zobaczymy. Coraz mniej zostało pomysłów, ale za każdy trop bardzo dziękuję Wam.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Wyjmij te na akumulatorze, przykrecane plytkowe. Nie trzeba wtedy nic odkrecac przy alternatorze i rozruszniku. Zasilanie do srodka nie pojdzie jak bedzie odpiete w tym miejscu.

                                          Alternatory Valeo lubia miec zwarcie wewnetrz siebie

                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Na akumulatorze mam tylko klemy i 1 przewód do LPG (sprawdzony), więc muszę odkręcić na alternatorze, no i został rozrusznik jeszcze, ale czasu potrzeba.DziekiMaicroft,

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Przy akumulatorze masz skrzynke z bezpiecznikami, tam pionowo masz bezpieczniki pod ta czarna obudowa. Pisze o tych.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                sprawdzałem też te w skrzynce obok akumulatora

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Przewód do alternatora (ten czerwony) odkręcony i wtyczka odpiętą - bez zmian - 0,15A

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X