Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

(o2) Pobór 3 A na postoju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • (o2) Pobór 3 A na postoju

    Witam.
    Posiadam Octavię II 2.0 BKD kombi 2006 rok.
    Wczoraj zabrałem się za wymianę lusterka w drzwiach od kierowcy. Wszystko przebiegło dobrze po ok 3 h miąłem wyjazd i wszystko było ok.
    Dziś rano gdy przekręciłem zapłon najpierw zagadał silnik na sekundę i koniec. Powtórne próby odpalenia nie były możliwe elektryka zachowywała się jak przy rozładowanym aku.
    Odpaliłem na puch, dojechałem do pracy (25 km) po wyłączeniu silnika powtórne odpalenie było w dalszym ciągu niemożliwe.
    Naładowałem akumulator prostownikiem zmierzyłem pobór prądu i wynosi 3 A coś za dużo !? Pomyślałem, że może lusterko felerne pomimo kupna w sklepie.
    Odłączyłem kostkę która znajduje się za boczkiem i nic. Po odłączeniu wszystkich kostek z drzwi spadek poboru prądu znikomy - wartość na mierniku 2,9 A.
    Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie i jak szukać źródła ?
    Dodam tylko, że w trakcie jazdy zauważyłem iż obrotu utrzymywały się cały czas powyżej 1000 obrotów/min oraz zgasły mi diody siły nawiewu na kokpicie.
    Ostatnio edytowany przez oski1984; 15634.

  • #2
    .....

    Komentarz


    • #3
      Aktualizacja: Po naładowaniu akumulatora podłączyłem zasilanie ale aby wyeliminować wczorajszą ingerencję bez podłączenia kostek w drzwiach kierowcy.
      Efekt jest taki,że po przekręceniu zapłony wszystkie kontrolki na zegarach migają słychać załączające się jakieś styczniki niestety nie idzie odpalić silnika.
      Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w środku jak i te koło aku i nie znalazłem żadnego spalonego.
      Ostatnio edytowany przez oski1984; 15634.

      Komentarz


      • #4

        Pobór prądu spoczynkowego - 3 A to dużo za dużo - gdzieś jest zwarcie.
        Podłącz amperomierz i wyjmuj po kolei bezpieczniki. Musisz znaleźć obwód, który żre prąd.

        Komentarz


        • #5
          zacznij od miejsca, gdzie ostatnio coś dłubałeś
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz


          • #6
            Rozwiązanie - diagnoza najprostsza ze wszystkich - wymiana akumulatora. Jego żywot się skończył.

            Komentarz


            • #7
              Pół roku do tego dochodziłeś ?

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X