dziwny ten samochód strasznie ;p średnie mam na poziomie między 6-8L , a jak gdzieś dalej to potrafi zejść nawet do 5.8L średnio.
Ostatnio chyba gdzieś powietrze lewe minimalnie wciąga
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Nagłe zawyżone spalanie
Zwiń
X
-
Nie wiem co chcecie za kodowanie zmieniać.
Po filmiku wszystko wygląda OK z jednostkami.
Na postoju -> l/h, podczas jazdy zmienia się na l/100km.
Oczywiście w VCDS można "lekko" skorygować pokazywanie spalania, ale to nie tu jest raczej problem.
A może te auto jeździ na zbyt bogatej mieszance jednak?
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Spide Zobacz wpis
no ok, a jak to zmienić? pewnie trzeba użyć VCDC? bo w maxidot się nie da haha
Jest to to gdzieś w menu - ustawienia, ale nie powiem tak z pamięci dokładnie.
Zostaw komentarz:
-
tylko pytanie jest takie, po co to zmieniać!? spalanie na postoju w jednostce l/100km na wolnych obrotach jest mniej precyzyjną jednostką niż l/h i w zależności od tego jaki jest algorytm przeliczania pozostałego paliwa w zbiorniku przez komputer, może powodować zafałszowanie wyniku w "range" czyli pozostałym przebiegu na pozostałej ilości paliwa w zbiorniku
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez KAI Zobacz wpis]Zmień jednostkę
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Spide Zobacz wpisnie, nie wiem to teraz mam spalanie na godzinę? bo juz sam niewiem.
Zostaw komentarz:
-
Jest to prosta matematyka:
jeżeli pojazd stoi w miejscu komputer wylicza szacunkowe spalanie paliwa w czasie, czyli jednostka l/h, w twoim wypadku na podstawie danych z filmiku, gdybyś zostawił samochód na postoju uruchomiony przez godzinę to w ciągu tej godziny spaliłby on 1,7 litra benzyny. Gdyby teraz przełożyć powyższą sytuację na jednostkę l/100km, to teoretycznie chwilowe spalanie powinno wynosić "nieskończoność", wynika to z tego, że do obliczeń (załóżmy tą godzinę pracy silnika) trzeba by podstawić zużyte paliwo w ilości 1,7litra i przejechany dystans równy 0km, a jak pamiętasz zapewne z matematyki "nigdy cholero nie dziel przez zero".
Po ruszeniu z miejsca, kiedy to do komputera silnika dociera sygnał z czujników ABS, chwilowe spalanie przełącza się na jednostkę l/100km, czyli hipotetycznie zakładając, że pojazd stale zużywa te 1,7l ale w przełożeniu na jednostkę długości, to spalanie wyświetlone na liczniku po przejechaniu 10 metrów będzie wynosić 170l/100km, po 100metrach 17l/100km po przejechaniu 100km wyświetli 1,7l/100km. Teraz już rozumiesz?
- Polubień 1
Zostaw komentarz:
-
nie, nie wiem to teraz mam spalanie na godzinę? bo juz sam niewiem.
Zostaw komentarz:
-
a zwróciłeś uwagę na to, że zmienia się jednostka spalania z litrów na godzinę na litry na 100km
Zostaw komentarz:
-
Muszę odświeżyć. Od tamtej pory miałem remont, ale z tym spalaniem się nic nie zmieniło.
Pytanie jest czemu przy ruszaniu tak mi spalanie zawyża kolosalnie
Zippyshare.com - [now defunct] Free File Hosting
Zostaw komentarz:
-
Nagłe zawyżone spalanie
Witam.
Po za kupie auta z ponad miesiąc temu wszystko grało jak trzeba, spalanie normalne z jedynki max 10-11l średnie 7.5L aż. 3 dni temu coś się zwaliło że według komputera pokazuje mi z jedynki (ledwo dotykając gazu) przy ruszaniu 59L/100km, z dwójki 35L. a teraz średnio pokazuje mi teraz 20L choć po ubywaniu paliwa według wskaźnika nie widać aby tyle jarało.
Czy może być jakaś nie szczelność?
Czy może komputer ześwirował samoczynnie się rozstrajając., może jakiś inny problem jest.Tagi: Brak
Zostaw komentarz: