Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana H1 na LED - błąd żarówek - zwarcie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana H1 na LED - błąd żarówek - zwarcie

    Witam. Zgodnie z filmem krzynol o wymianie żarówek na LED, wszystko działa, ale wywala błąd obu jako zwarcie z plusem. Otwierałem jeszcze raz żeby zobaczyć czy gdzieś te konektory się nie stykają i niby wszystko ok, ale od razu po skasowaniu błedu wywala znowu.

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka


  • #2
    ale świecą?
    które to żarówki? w jakich światłach?
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #3
      H1 jako długie. Obie ładnie świecą.

      Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka


      Komentarz


      • #4
        Jeszcze mi się przypomniało, że kolega krzynol w swoim filmie o wymianie H1 na LED mówił o tym żeby diody były usytuowane w pozycji góra-dół a u mnie tak się nie da. Otwór w reflektorze gdzie wchodzi końcówka żarówki jest taki prostokątny i LED może wejść tylko w jednej pozycji, tak że diody są prawo-lewo.

        Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka


        Komentarz


        • #5
          Jeżeli świeca i jest błąd to smietnikowy Can bus i raczej nic z tym nie zrobisz.

          Komentarz


          • #6
            Zakupiłem oddzielny Canbus i zobaczymy czy zda egzamin.

            Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

            Komentarz


            • #7
              Przyszedł canbus i błędy poznikały, ale jak się okazało tylko do momentu odpalenia świateł długich, czyli tych żarówek. Po zapaleniu pojawia się jednak błąd. Ciekawe czy jak wsadzę jakiś opornik to pomoże?

              Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

              Komentarz


              • #8
                Jeśli masz przedlifta to tylko żarówki z can lub kasowniki. Jeśli masz auto FL-owe i masz BCM to można to "wyłączyć"
                ByŁ Leonsio 1.8T 200 km. Jest Szkodnik 140km

                Komentarz


                • #9
                  No niby dołożyłem te kasowniki, ale dalo tylko to, że dopóki nie odpalę długich to nie ma błędu. Jak biorę manetkę do siebie żeby mrugać to też nienma błędu. Pojawia się dopiero jak załączę długie na stałe. Odpaliłem VCDS żeby usunąć aktywną diagnozę świateł długich to teraz od razu po przekręceniu kluczyka jest błąd tak jak było bez kasowników canbus.

                  Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X