Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Szarpanie, EGR, przepływak

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Szarpanie, EGR, przepływak

    Moja alh ma bębny, jakiś czas temu milem usuwany rant wewnątrz bębna, w trakcie próby otworzenia było parę puk puk, po czym odpadł z bębna jakiś odważnik, który był doń przylepiony. Orientuje się ktoś pocórz się tam znajdował i czy jego barak ma jakiś wpływ na jazdę?

  • #2
    [O2] Szarpanie, EGR, przepływak

    Witam, w mojej Skodzie OII 2.0 TDI BMM pojawiło sie delikatne szarpanie na każdym biegu między 1500-2000 obr. Wymieniłem przepływkę bo wcześniej wyło szarpnięcie na drugim biegu. Podejrzewany byl też EGR ale szukam najtańszej opcji wiadomo wiec szukam po kolei. Teraz pojawiło się to szarpanie, jest delikatne ale odczuwalne więc denerwuje. Co podejrzewacie w czym może być problem? Dzięki za odpowiedzi z góry.

    Komentarz


    • #3
      tanio nie będzie. Podjedź do kogoś kumatego ewentualnie sam sprawdź który pompowtrysk zaczyna tracić na siłach.
      Miałem to samo tylko że ja mam BKD.

      Pozdrawiam MArcin
      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Kicer
        tanio nie będzie. Podjedź do kogoś kumatego ewentualnie sam sprawdź który pompowtrysk zaczyna tracić na siłach.
        Miałem to samo tylko że ja mam BKD.

        Pozdrawiam MArcin
        Pompowtryski da się sprawdzić na kompie czy trzeba je po prostu wyjąć? Z tego co wiem komputer nie pokazywał żadnych błędów. Jestem trochę zielony w temacie. Denerwują mnie te usterki i chciałbym się ich pozbyć jak najszybciej

        Komentarz


        • #5
          Wstepnie da sie je sprawdzic na kompie. ale rozpylanie tylko na stole.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Ich jakość pracy da się sprawdzić komputerem (tzn zobaczysz który odbiega od normy/pozostalych) Grupa 13, 18, 23. Jak to wpiszesz w google lub szukajce to znajdziesz co i jak. Ewentualnie skorzystaj z informacji podanych tutaj Sprawdzenie stanu pompowtryskiwaczy w silniku TDI - Turbodiesel.
            Jest to właściwie to samo co udostępnia skoda/vw serwisom.

            Pozdrawiam MArcin
            Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

            Komentarz


            • #7
              hej. podłączę się do tematu . u mnie to samo szarpanie między 1600-2000 obr/min jak spokojnie przyśpieszam. jak daje w dechę to nie czuć tego tak wyraźnie. zacznę od sprawdzania parametrów wg sugestii.

              Komentarz


              • #8
                13.jpg23.jpg18.jpg siema.ja jestem po badaniu swojego szkodnika. sprawdziłem bloki 13,18 i 23. poniżej daje zrzutki na bloku 13 i 23 na wolnych obrotach.o tyle interesujące że na 23 na wolnych mam 0 wszędzie to po dodaniu gazu np na 3 tys orb i szybkim odpuszczeniu wyskoczyło mi 128.
                Ostatnio edytowany przez qavtan; 45248.

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X