Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

brak klaksonu ....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • brak klaksonu ....

    mackowski, po przekodowaniu trzeba bylo restart zrobic.
    RNSa masz dosc nowego a soft wiekowy Na tym sprzecie pojdzie kazdy soft. Laduj 5269 MTV i mapy v.10.

    Seba_Wro, te nastawy odpowiedzialne sa tylko za podswietlenie, ale ciekawe co przyszlosc przyniesie

  • #2
    brak klaksonu ....

    Witam. Jestem tutaj nowy, więc proszę o wyrozumiałość.
    Kilka dni temu kupiłem octavie II, kombi, 1.9tdi i ....nie mam w niej sygnału dźwiękowego.
    Bezpiecznik jest ok, przekaźnik chyba też (nie wiem jak go sprawdzić).
    Sprawdzałem również napięcie na wtyczce przy samej "trąbce", przy wyłączonym zapłonie 0,0v. Jestem laikiem w tych kwestiach, więć prosiłbym bardziej doświadczonych o pomoc.

    Komentarz


    • #3
      Jak naciskasz klakson to slychac przekaznik. Trabka jak rozumie jest :twisted: Bo bywa ze nie ma.

      Trzeba sprawdzic przekaznik, bo moze byc uwalona tasma w kierownicy i tez nie bedzie dzialac.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Po naciśnięciu klaksonu nic nie słychać, zero jakiejkolwiek reakcji.

        Komentarz


        • #5
          No to pytanie czy na tasmie jest przejscie, czy zgubilo sie gdzies dalej
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Kolego, sprawdzaj na włączonym zapłonie. Przy wyłączonym klakson w skodach nie działa..

            Pozdrawiam
            OCTAVIA '01

            Komentarz


            • #7