Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ABS i ESP - czy padła pompa?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez voltar
    ...
    Zastanawiam się też nad pewnością takiego rozwiązania jak używana pompa.
    Wolałbym nową ale nie mogę na razie nic znaleźć ...
    Domyślam się że takie pompy używane pochodzą z aut po wypadkach i jest to obarczone jakimś ryzykiem ?
    no nie wszystkie od razu muszą być powypadkowe... bezawaryjności życzę

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez voltar
      Domyślam się że takie pompy używane pochodzą z aut po wypadkach i jest to obarczone jakimś ryzykiem ?
      wg mnie nie ma znaczenia czy jest z powypadkowego czy tez nie..... to nie sterownik poduszek zeby sie wysypal po crashu.
      pozdrawiam
      dudi

      Komentarz


      • #53
        Nie miałem czasu napisać że udało mi się zakończyć ten temat i to bez wchodzenia w koszty z poziomu ASO.
        Chciałbym tu podziękować koledze Ravas od kórego zakupiłem używaną pompę i który pomógł mi bardzo także w jej kodowaniu.
        Koszty:
        - Pompa 890 PLN
        - Montaż 150 PLN
        - Kodowane 0 PLN ( Ravas wiszę jakieś naprawdę dobre piwo jakby się nasze drogi spotkały)

        Satysfakcja była naprawdę duża i z tej radości chyba zacząłem więcej jeździć.
        Auto połyka bezproblemowo kolejne tys. km i niedługo czeka mnie długa urlopowa trasa


        O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

        Komentarz


        • #54
          voltar, gratki
          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez 4tech
            voltar, gratki
            4Tech: Dziękuję ! Czuję się jakbym miał prawie nowe auto ...


            O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

            Komentarz


            • #56
              Czy ktoś był wzywany do ASO na akcję serwisową związaną z pompą ABS/ESP? U mnie 2 tygodnie po tej wizycie sypie błędem 049441 w Engine i 16352 w ABS.

              Jutro jestem umówiony w ASO gdzie to sprawdzali na wizytę, ale może ktoś wie coś więcej o tej akcji?

              Komentarz


              • #57
                Co prawda temat trochę po czasie ale i owszem. Mąż był w aso w związku z akcją serwisową sterownika abs. Sam sterownik wyceniany był na coś koło 3500 wiem że mieli tdochę problemów z jakimi# ustawieniami i uprzedzili by komtrolować czy coś się nie dzieje. Bo bardzo często po wymianie sterownika pada pompa

                Komentarz


                • #58
                  Odgrzewam kotleta: wszystko wskazuje, że padł mi sterownik pompy: 1K0 907 379 CD. Któryś z szanownych kolegów wie czy da się z sukcesem przeszczepić moduł z nowszej pompy np. 1K0 907 379 BJ do starego agregatu 1K0 614 517 BD, tak żeby nie rozszczelniać hydrauliki?

                  Komentarz


                  • #59
                    zaatakuj temat
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz


                    • #60
                      Linkłbym od sprawdzenia na stronie Skody twojego numeru vin czy nie łapiesz się na akcję serwisową sterownika abs,przerabiałem temat w lutym.Przy gwałtownym hamowaniu na śliskim zapalała się kontrolka abs,asr i hamulca ręcznego abs sie wyłaczał do momentu ponownego uruchomienia auta,podrążyłem temat w necie i okazało się że jest akcja przywoławcza w grupie vw na serię wadliwych sterowników abs,Wizyta u Śliwki w katowicach-sterownik wymieniony za free.
                      Dla wszystkich forumowiczów OCP 15% rabatu w serwisie komputerowym MSC
                      MSC ul. Kłodnicka 97 tel: 791-221-517

                      Komentarz


                      • #61
                        Dzięki za sugestię, wpisywałem już wcześniej swój VIN i mój samochód się na nią nie łapie, poza tym wersja sterownika wskazuje, że był już aktualizowany stąd koncówka nie AD tylko CD. Wszyscy zawsze wymieniali cały zestaw, a dostęp jest w miarę przyzwoity, stąd pomysł aby wymienić w OII sam moduł.

                        O ile będzie się dało przełożyć moduły, to czy po wpisaniu kodowania ze starego sterownika nowszy go przyjmie?

                        Niestety na razie jestem poza pl, stąd te teorytyczne dywagacje.

                        Komentarz


                        • #62
                          Zamieszczone przez Stamar Zobacz wpis
                          O ile będzie się dało przełożyć moduły, to czy po wpisaniu kodowania ze starego sterownika nowszy go przyjmie?
                          .
                          to powinno się udać
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                          poprzednie modele:
                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                          Komentarz


                          • #63
                            Po 15minutach szarpania się z wypieciem sterownika, odpuściłem - ogranicza krótki przewód od prawego zacisku. Wymieniłem cały komplet, zwłaszcza, że HHC, TPMS i XDS'a wcześniej nie miałem.
                            Pompa kupiona na allegro za 250zł (sic!). Panowi specjaliście od ABS z Puław, który jest chwalony na którymś z for w wątku o padających sterownikach AD życzę powodzenia w sprzedaży używek za 1700zl!

                            Aha co do objawów to najpierw miałem błąd mech. czujnika ABS, w międzyczasie żonie po mocniejszym hamowaniu wywaliło kontrolkę ręcznego (ciekawa zbieżność że najpierw pierścień w piaście a następnie w losowym momencie sterownik umarł) - błąd 16352 a później już tylko 01130. Piasta wymieniona, czujnik nowy, i już tylko, albo aż 01130.
                            Po wymianie pompy, kodowaniu i zrobieniu nastaw podstawowych na desce rozdzielczej zapanował spokój
                            Ostatnio edytowany przez Stamar; 49643.

                            Komentarz


                            • #64
                              i bomba
                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                              poprzednie modele:
                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X