Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Problem chyba z silniczkami od klimatronika ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] Problem chyba z silniczkami od klimatronika ?

    ktos chyba na forum autogaleria.pl napisal, ze Skoda zamiast stosowac nazwy Rapid, Octavia i Superb powinna uzywac: Octavia S, Octavia M, Octavia L... w sumie cos w tym jest ;-)

    ps. tyle ze mozna by to tak samo odniesc np. do Passata i Jetty... czy Audi A3 sedan, A4 i A5 i A6..z przodu prawie takie same...

  • #2
    [O2FL] Problem chyba z silniczkami od klimatronika ?

    Witam kolegów, po uporaniu się z naprawą tempomatu, co opisałem w innym wątku (Naprawa tempomatu - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics ), przyszedł czas na inne usterki jakie wyszły po autoskanie. Chodzi o klimatronik:

    Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 5K0-907-044.clb
    Part No SW: 3T0 907 044 AB HW: 3T0 907 044 AB
    Component: Climatronic 122 0203
    Revision: 00003001
    Coding: 0100000000
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    ASAM Dataset: EV_Climatronic A01001
    ROD: EV_Climatronic_SK35.rod
    VCID: 72EFDEFB166F

    2 Faults Found:
    9473137 - Motor for Left Temperature Flap
    B108C 71 [008] - Actuator stuck
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 144
    Reset counter: 146
    Mileage: 166192 km
    Date: 2059.14.00
    Time: 13:03:32

    9472881 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap
    B108B 71 [008] - Actuator stuck
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 7
    Reset counter: 146
    Mileage: 166200 km
    Date: 2059.14.00
    Time: 13:16:56

    Niby wszystko działa okej ale jak do tej pory raz zdarzyła się sytuacja taka, że pokrętło od temperatury czy na zimnym czy na ciepłym to po stronie kierowcy wiało z nawiewów ciepłe powietrze. Mam climatronic dwustrefowy, prawa strona działała wtedy dobrze, reagowała na zmianę położenia pokrętła od temp, lewa jakby się zawiesiła. Może ktoś miał podobne błędy bądź objawy i wie jak rozwiązać ten problem. Sprawdzę filtr kabinowy w pierwszej kolejności ale sądzę że nie tam tkwi przyczyna tych usterek. Proszę o pomoc
    Była O1 1.6 AEE
    Było A4 B5 1.6 ADP
    Jest O2 FL 1.9 BXE

    Komentarz


    • #3
      Skasuj błędy. Wykonaj nastawy podstawowe zgodnie z opisem: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...29_Climatronic i zobacz czy się pojawią ponownie.

      Komentarz


      • #4
        Ok, dziękuję kolego, uczynię jak piszesz i dam znać co nastąpi. Hmm błędy kasowałem i pojawiały się ponownie natomiast nie robiłem tych nastawów podstawowych. A czy jak wykasuję błędy i pomimo to pojawią się ponownie od razu i zrobię te nastawy podstawowe to nic się nie stanie ?
        Czy wygląda to tak: kasuję błędy, na czystym sterowniku robię te nastawy i mam nadzieje że błędy nie wracają.
        Była O1 1.6 AEE
        Było A4 B5 1.6 ADP
        Jest O2 FL 1.9 BXE

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Goofer
          Czy wygląda to tak: kasuję błędy, na czystym sterowniku robię te nastawy i mam nadzieje że błędy nie wracają
          tak to jest
          ale jesli nawet uda ci się to zrobić to raczej prawdopodobne że znowu powrócą- silniczki do wymiany
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz


          • #6
            Dobra, najpierw komp i nastawy a potem się okaże. Te silniczki to głęboko siedzą ? Dużo rozbierania ? Może jakieś czyszczenie pomoże ? Jakie koszta nowych ?

            [ Dodano: Pon 17 Mar, 14 09:33 ]
            Na alle znalazłem takie coś... Link O te silniczki chodzi ?
            Była O1 1.6 AEE
            Było A4 B5 1.6 ADP
            Jest O2 FL 1.9 BXE

            Komentarz


            • #7
              Goofer, mniej więcej o te
              na forum jest opisane - gdzie które sa - i jak sie do nich dobrać
              czasem nastawy pomagają na krótko, czasem nie pomagają
              ceny?
              uzywki- jak to uzywki- ceny mniej więcej masz na allegro tylko nigdy nie wiesz jak dlugo ci pochodzi :wink:
              ceny nowych? od ok 300pln wzwyż w zalezności od silniczka :lol:
              czasem zdarzają sie perełki na forum
              ja miałem jakies nowe silniczki w swojej wyprzedazy grażowej :wink:
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz


              • #8
                O cholerka, na bogato...
                Była O1 1.6 AEE
                Było A4 B5 1.6 ADP
                Jest O2 FL 1.9 BXE

                Komentarz


                • #9
                  po nastawach podstawowych, wejdź w bloki pomiarowe
                  znajdź tam rekordy odpowiadające za położenia silniczków
                  potem baw się klimatyzacją i obserwuj, czy wartości bieżące dochodzą mniej więcej do wartości zadanych
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz


                  • #10
                    Ułaa, tego to już chyba sam nie zrobię bo aż tak się nie znam na vcds, bardziej obrazowo da się wytłumaczyć, jak dla blondynki ? ;-)

                    [ Dodano: Pon 17 Mar, 14 12:22 ]
                    Znalazłem na necie takie info 404 Not Found

                    Jeśli to są te bloki pomiarowe to sądzę że dam radę to odczytać.

                    [ Dodano: Pon 17 Mar, 14 14:01 ]
                    Jestem po zabiegu, nastawy podstawowe zrobione, trwało coś koło 30-40 sekund i było słychać jak otwiera i zamyka te klapy, jedna nawet skrzypiała przy końcówce i jest to klapa od obiegu zamkniętego - potwierdziłem po zakończeniu nastawów naciskając na klimatroniku po kolei wszystkie przyciski. Jak mniemam to chyba tyczy się to tego drugiego błędu 9472881 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap, skrzypiało gdzieś z okolić schowka przed pasażerem. Po nastawach uruchomiłem auto, klimatronik w ruch wszystkie przyciski w różnych konfiguracjach naciskałem, ponowne skanowanie i błędów brak. Także sądzę że chyba pomogło - zobaczymy na jak długo. A i co do bloków pomiarowych to u mnie nie dało się w nie wejść, przycisk był zaklejony, normalne to ? Czy w innej wersji vcds będzie okej ?

                    [ Dodano: Wto 01 Kwi, 14 12:09 ]
                    Po 2 tygodniach użytkowania przeskanowałem ponownie klimatronika. Pierwszego błędu nie ma natomiast ten drugi ... 9472881 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap pojawił się znowu. Próbowałem kilka razy naciskać przycisk obiegu wewnętrznego ale tym razem nie było słychać żadnego skrzypienia jak to miało miejsce 2 tygodnie temu. Czyżby silniczek od obiegu wewnętrznego padł na dobre ?
                    Była O1 1.6 AEE
                    Było A4 B5 1.6 ADP
                    Jest O2 FL 1.9 BXE

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez piotrek_gdy Zobacz wpis
                      na forum jest opisane - gdzie które sa - i jak sie do nich dobrać
                      Ma ktoś może namiar na ten temat ? Próbuję znaleźć ale ni kija nie ma.
                      U mnie dogorywają dwa "napędy" :

                      Saturday,04,March,2017,19:55:54:10074
                      VCDS Version: Beta 11.2.0

                      Address 08: Auto HVAC Labels: 5K0-907-044.clb
                      Control Module Part Number: 3T0 907 044 CA HW: 3T0 907 044 CA
                      Component and/or Version: Climatronic H19 0607
                      Software Coding: 0000000002
                      Work Shop Code: WSC 80093 222 69422
                      ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 (SK46)
                      VCID: 73E1DBFF6975
                      2 Faults Found:

                      9473137 - Motor for Left Temperature Flap
                      B108C 71 [008] - Actuator stuck
                      Freeze Frame:
                      Fault Status: 00000001
                      Fault Priority: 2
                      Fault Frequency: 1
                      Reset counter: 134
                      Mileage: 127467 km
                      Date: 2059.14.02
                      Time: 09:55:28

                      9474417 - Motor for Front Air Distribution Flap
                      B1091 71 [008] - Actuator stuck
                      Freeze Frame:
                      Fault Status: 00000001
                      Fault Priority: 2
                      Fault Frequency: 3
                      Reset counter: 128
                      Mileage: 127309 km
                      Date: 2058.14.29
                      Time: 09:43:14


                      czy to jest to czego powinienem szukać?
                      Error 404
                      allegro.pl
                      NR 1K0 907 511; NR 0 132 801 345



                      Na forum Audi pięknie to rozpisali

                      Just a moment...


                      Ostatnio edytowany przez mrfazi; 11839.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez mrfazi Zobacz wpis
                        9474417 - Motor for Front Air Distribution Flap
                        B1091 71 [008] - Actuator stuck
                        Freeze Frame:
                        Fault Status: 00000001
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 3
                        Reset counter: 128
                        Mileage: 127309 km
                        Date: 2058.14.29
                        Time: 09:43:14
                        kolego który to silnik bo mam ten sam błąd??

                        ...Moje Cappuccino MPi...

                        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X