Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Silnik tylnej wycieraczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] Silnik tylnej wycieraczki

    Panowie skąd ściągacie muzykę?

    Jeżdżąc samochodem najczęściej słuchałem radio, najczęściej Trójki.
    Ale dzisiaj dostałem taką porcję Płonącego Konaru i innych na trzymanie/nietrzymanie moczu, że stwierdziłem, że czas co zmienić.
    Jestem skrajnym laikiem w temacie ściąganie muzyki z internetu.
    Ktoś mógłby polecić dobre źródło?

    Pozdrawiam

  • #2
    [O2FL] Silnik tylnej wycieraczki

    Witam,
    Niestety przy niedawnym zakupie nie zauważyłem że wycieraczka z tyłu nie działa. Pogoda się popsuła i teraz mi jej trochę brakuje.
    Mój silniczek to 1Z9955711A a szukając na allegro większość to 1Z9955711 bez literki A.
    Sprzedający twierdzą, że są zamienne i można śmiało taki kupować.

    Bardzo proszę o potwierdzenie lub może ktoś wie jak sprawdzić czemu stary nie działa i obejdzie się bez zakupu.

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Silniki są zamienne i zastosowanie tego bez literki będzie OK , tak samo jak byś dostał z literka C , co do pracy silnika wycieraczki to musisz rozebrać tylna klapę i sprawdzić ( rozkręcić całość ) , zobaczyć czy jest uszkodzony silnik , czy jego elektronika i czy dochodzi napięcie . Po bezpośrednim podłączeniu napięcia na wyjście silnika powinien zadziałać ( o ile jest dobry ) .
      Najczęściej uszkodzeniu ulega elektronika silnika.
      Tu masz pomocny temat .
      Jeżeli napięcie nie dochodzi do kostki silnika to problemu szukaj w manetce .

      Ale zawsze sprawdzaj najpierw bezpieczniki , bo może jest przepalony i dla tego nie działa , wg instrukcji obsługi auta powinien to być nr 41 ( 15 A) czyli drugi rządek od dołu i drugi od lewej , oczywiście w skrzynce bezpieczników przy lewych drzwiach kierowcy .

      Komentarz


      • #4