Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Stukanie przy przyśpieszaniu na zakręcie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Stukanie przy przyśpieszaniu na zakręcie

    Taka sytuacje, jadę powoli skręcając na skrzyżowaniu w lewo. Bardzo powoli. Dodaję gaz, przód się podnosi i wtedy słychać stuknięcie z okolic koła.
    Gumy zużyte czy coś innego?
    Ostatnio edytowany przez keneida; 10905.
    Wrocławskie spoty

  • #2
    Dobry temat, bo ja zauważyłem coś podobnego wczoraj, tylko że jak skręcam w prawo, ale po dalszej jeździe i wsłuchaniu się, to w lewo też to występuje tylko jakby ciszej. Dodatkowo na progach zwalniających skrzypi coś, pewnie gumy stabilizatora.

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez keneida Zobacz wpis
      Taka sytuacje, jadę powoli skręcając na skrzyżowaniu w lewo. Bardzo powoli. Dodaję gaz, przód się podnosi i wtedy słychać stuknięcie z okolic koła.
      a to nie przeguby napędowe, jak przy przyspieszaniu w zakręcie?
      Zamieszczone przez Ciacho123 Zobacz wpis
      Dodatkowo na progach zwalniających skrzypi coś, pewnie gumy stabilizatora.
      to pewnie gumy - mogą skrzypieć jak stara wersalka
      pozdrawiam - Darek

      Komentarz


      • #4
        Witam.
        U mnie wystepuje stukanie podczas jazdy np. Na łuku czy tez rondzie. Obojętnie czy w lewo czy w prawo. Stuki występują tylko podczas dodawania lub puszczania gazu. Taki moment szarpniecia autem. Bylem na diagnostyce wyszlo mi tylko, że tulejka na prawym wachaczu juz na wykonczeniu. Podczas gwałtownego ruszania kierownica na postoju przy wylaczonym silniku, gdzy jest mróz slychac stuki. Znow jak auto sie nagrzeje i cieple stuki jak by cichsze. Podczas gdy auto wlaczone stuki minimalne jak juz wspomaganie dziala. Bylem na diagnostyce i niby wszystko ok. Tylko te tulejki na wykonczeniu. Dodam, ze auto na prostej drodze idzie jak burza Przy nierownosciach na drodze też cisza. Żadnych drgan na kierownicy.
        Jestem swiezym posiadaczem tego samochodu i po kupnie bralem go na komputer i wyszło, ze jest jakieś niskie napiecie na kolumnie kierowniczej ale mialem tez slaby akumulator.
        Ostatnio edytowany przez sizzla89; 43128.

        Komentarz


        • #5
          Sprawdź prawa i lewa poduszke silnika. Mnie tez stukalo na łuku przy dodaniu / odjeciu gazu. Wymieniłem poduchy i problem znikł.

          Komentarz


          • #6
            Jakie koszta takiej imprezy. Po glowie mi chodzilo jeszcze poduszka pod skrzynia....
            Ostatnio edytowany przez sizzla89; 43128.

            Komentarz


            • #7
              Niemało. Jak pomyśle ,to za komplet poduch (obie boczne + skrzyni) z wymiana zapłaciłem ponad 1000 zł. Montowalem za rada swojego mechanika poduszki lepszej jakości i droższe bo tani zmiennik jeszcze gorzej się sprawdza niż wybity oryginał.

              Na stukanie pomogła dopiero wymiana poduch bocznych.
              Ostatnio edytowany przez Rauxel; 36386.

              Komentarz


              • #8
                Rauxel podaj wiecej szczegolow jakie nr czesci i ile robocicizna czy to tylko materialy1000



                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                Spalanie - Motostat.pl
                Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
                Moja OII FL 2.0TDI Kombi, oszust RS
                Sprzedam na OLX!!

                Komentarz


                • #9
                  Wymieniony mam komplet z firmy Lemfoerder. Poduszki skrzyni gorna (3315001 | LEMFÖRDER - 100 PLN) i dolna (
                  3314701 | LEMFÖRDER - 98 PLN)
                  Za boczne placilem chyba okolo 300 PLN i 250 PLN (jedna z nich jest drozsza). Polecam katalog TecDoc sklepu Deko Link - przejrzysty wybor auta, silnika i wszystkie elementy mozna sobie wybrac.

                  Robocizna - moj mechanik wzial za calosc chyba okolo 300 - 400 PLN. Poduchy zmienialem dosc dawno i "na raty" - najpierw skrzyni, potem dopiero boczne - stad nie pamietam dokladnie cen.

                  Fakt faktem, ze po wymianie przestalo "klikac, stukac" przy dodawaniu / puszczaniu gazu na lukach i sam silnik tak nie "biega" pod maska.

                  Komentarz


                  • #10
                    Moze byc to kwestia przegubów bylem dziś na diagnostyce w kwesti ustawienia xenonow i podpytalem o to to gościu mówił ze na 90% przeguby. Ale przy wymianie hamulcy bede to sprawdzał.



                    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                    Spalanie - Motostat.pl
                    Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
                    Moja OII FL 2.0TDI Kombi, oszust RS
                    Sprzedam na OLX!!

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis
                      a to nie przeguby napędowe, jak przy przyspieszaniu w zakręcie?
                      Przeguby będą strzelały w zakrętach nawet bez specjalnego przyspieszania, wystarczy równym, bardzo wolnym tempem, na jedynce robić kółka na większym parkingu i jeśli przeguby będą wołały o wymianę, będzie strzelało, jakby młotkiem w duże imadło stukać (odgłos jak w kuźni).

                      Pozdrawiam, Robreg.
                      ----
                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Czylui jak ttlko raz stuknie. I potem spoko to predzej poduchy niz przeguby?
                        Ile poduchy w ogole wytrzymuja przebiegu?



                        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                        Spalanie - Motostat.pl
                        Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
                        Moja OII FL 2.0TDI Kombi, oszust RS
                        Sprzedam na OLX!!

                        Komentarz


                        • #13
                          Miałem identyczny problem w VW Bora mojego taty. Objawiał się przy zdecydowanym przyspieszaniu. Kilku mechaników próbowało znaleźć przyczynę, ale bez skutku. Dopiero jeden kumaty majster wszedł do kanału macać zawieszenie (podnośnik odpada, auto musi stać na kołach), a drugi na komendy pierwszego porządnie trząsł/bujał autem. I udało im się namierzyć, co powoduje to metaliczne uderzenie. Winne były sparciałe gumy stabilizatora. Po wymianie jak ręką odjął. Drobnostka, ale dała mi w kość, bo niektórzy już chcieli całe sanki wymieniać... Może spróbuj w ten sposób poszukać przyczyny. Powodzenia!
                          Ostatnio edytowany przez Kerner; 34774.
                          Skoda Octavia FL 1.6 HB '09
                          Skoda Octavia Tour 1.6 HB '12 + LPG BRC

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam posiadam skode 1.9 105km 2008r podczas przyspieszania na 3,4,5 słyszę stukot delikatny prawa strona
                            ale tylko podczas przyspieszania. Pomocy co może być przyczyną.

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X