Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Otwieranie maski

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Otwieranie maski

    Witam.
    Irytuje mnie otwieranie maski w mojej Czarnulce. Trzeba się dobrze zaprzeć obiema rękoma ciągnąc za tę dźwignię, żeby usłyszeć odblokowanie zamka.
    Idzie to strasznie ciężko, aż mam wrażenie, że zaraz się urwie ta rączką w kabinie.
    Ktoś przerabiał podobny temat u siebie?
    Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

  • #2
    miałem tak samo kiedyś wystarczy tylko posikać WD 40 na części zamka a do linki od komory silnika wlać trochę oleju np. strzykawką. Dla ułatwienia powiem że linka składa się z dwóch części które można rozdzielić
    pozdrawiam
    roberta

    Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

    http://chomikuj.pl/Roberta9

    Komentarz


    • #3
      Nie dawno miałem podobny problem w SII kolegi. Pomogła wymiana zamka na nowy. Stary była tak zasyfiony że nie pomogło mu mycie i smarowanie.
      Dodoatkowo wymieniłem linkę od rączki bo przesunęło zabezpieczenie na pancerzu linki.
      Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

      Komentarz


      • #4
        Właśnie się zastanawiałem nad wykręceniem go i wrzuceniem np. do nafty, żeby rozpuścić brud tylko pytanie czy jest w nim jakiś czujnik?
        Czy ewentualnie jeśli jest to można go odłączyć czy jest na stałe?
        Od czego najpierw zacząć, żeby go zdemontować?
        Ostatnio edytowany przez dieselinside1900; 43793.
        Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

        Komentarz


        • #5
          jest tam czujnik (wyłącznik) ale można go odpiąć wszystko widać na zdjęciu
          Załączone pliki
          pozdrawiam
          roberta

          Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

          http://chomikuj.pl/Roberta9

          Komentarz


          • #6
            Rozpiąłem linkę i popsiukałem białym smarem gdzie się tylko dało i jest lepiej. Najlepiej by było go wyjąć na wierzch, ale chyba trzeba odkręcić to całe wzmocnienie w którym jest przykręcony.

            Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
            Ostatnio edytowany przez dieselinside1900; 43793.
            Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X