Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przeładowanie turbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przeładowanie turbiny

    Witam wszystkich. Forum co prawda przeglądam od dłuższego czasu ale teraz dopiero założyłem konto głównie z problemu jaki posiadam. Zdażyło się parę razy że odłączyło mi turbine przy 3000 obrotach. Na Vagu wyskakuje błąd 000564 overboost.
    Poniżej link do logów dynamicznych jakie dzisiaj zrobiłem
    403 Forbidden

    Dodam że problem odcięcia turbiny występuje na niedogrzanym silniku, ale patrząc na logi to problem chyba występuje również na rozgrzanym.

    ​​​​​z góry dziękuję za pomoc

  • #2
    Mały wirusik?
    Faktycznie przeładowanie jest, zrób sobie loga samego turba ale loguj wcześniej i nie musisz tak wysoko i popatrz co się dzieje. Odnośnie przeładowania masz w necie chyba całą wiedzę jakie kroki podjąć.

    Komentarz


    • #3
      Tak , jest zrobiony chip na 137 KM ale problem wystąpił również przed modyfikacją. Rozumiem zeby zrobić test tylko bloku 11 ? Przejrzałem już sporo w necie ale chcę mieć pewność czy to wina turbo czy jakiegoś czujnika

      Komentarz


      • #4
        Osobiście stawiam lopatki/grucha ale poczekaj na opinie innych. Jak podejzewasz czujnik popatrz co pokazuja na wlaczanym i wylaczonym motorze i w BS ale raczej jest ok.

        Komentarz


        • #5
          Odświeżę trochę temat. Doszła kolejna dolegliwość której wcześniej nie słyszałem, charakterystyczny dźwięk turbiny na biegu jałowym ( identycznie jest w czasie jazdy). Dodam że problem przeładowania nadal występuję. Czy taki dźwięk może wskazywać na nieszczelność z czego wynikałoby również przeładowanie turbiny ?

          Film ze środka

          Film z zewnątrz

          Komentarz


          • #6
            Od tego bym zaczął, czyli szczelność wszystkich przewodów od intercoolera, turbo oraz przyjrzałbym się przewodom podciśnieniowym. Jesli syczenie będzie nadal to do sprawdzenia sam intercooler.
            Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

            Komentarz


            • #7
              Witam ponownie, dzisiaj zrobiłem kolejne logi dynamiczne , wydaje mi się że sprawa wygląda jeszcze gorzej niż ostatnio. Te logi chyba już jednoznacznie pokazują że turbina do wyjęcia.
              VAGLOG is a service that will allow you to upload the logs from the VCDS or VAG-COM and share them in a friendly manner e.g. on the forum

              Komentarz


              • #8
                Na stol i do wyczyszczenia geo.
                G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                Komentarz


                • #9
                  mam podobnie tj. czasami na niedogrzanym wyłącza mi turbo. Po ponownym uruchomieniu jest ok. U mnie dodatkowo jak na dworze było gorąco to przy odpaleniu terkocze silnik i z rury siwy dym....ps. po przejechaniu paru metrów jest ok zero dymu. Aha i nie zawsze problem występuje. Obstawiałem czujnik ciśnienia powietrza, ale nie wiem....
                  nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                  Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam,

                    Po dłuższej przerwie aktualizuje wątek turbiny. Cały czas jeździłem z problemem przeładowującej się turbiny aż w końcu turbina rozpadła się na kawałki... kosztowna przyjemność ale kupiłem drugą regenerowaną , intercooler nowy , wszystkie węże wyczyszczone, miska zdjęta i wyczyszczona ogólnie to było trochę zabawy. Nowa turbina cichutka nie łapie not laufa ale niestety przeładowanie nadal występuje co widać po logach poniżej, moje pytanie czy mapa która była zmieniana nie jest skopana że nadal jest problem ?

                    Redirecting to log.tunezilla.com

                    Komentarz


                    • #11
                      Odświeżam .. mógłby ktoś się wypowiedzieć co jest nie tak że turbina nadal przeładowuje

                      Komentarz


                      • #12

                        Witam wszystkich,podłącze się pod temat.
                        Posiadam Octavie2 1.9Tdi 105km bjb
                        Od jakiegoś czasu z turbiny wydobywa się dźwięk jakby rżenie konia w momencie puszczenia gazu trochę jak w sportowym aucie
                        jak by się powietrze odbijało gdzieś w turbinie jak występuje ten dźwięk to auto delikatnie szarpie i nie ma mocy podejrzewam ze turbo przeładowuje czasami zwłaszcza tuż po odpaleniu nie równo pracuje
                        Wykonałem logi :
                        statyczne 001,003,004,007,013,018,023
                        dynamiczne 001,003,004,008,010,011
                        statyczne(BS) 003,011

                        Tylko nie wiem jak je umieścić na forum

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X