Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Silnik "przerywa" - 2.0 TDI CFHC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
    To masz diagnozę

    czujnik różnicy ciśnień dpf (ktoś już zwracał na to uwagę).

    dodatkowo na kolejny błąd masz turaj odpowiedź:

    17072/P0688/001672 - Ross-Tech Wiki


    Jeszcze jeden

    00926 - Ross-Tech Wiki


    czyli bezpiecznik albo kuna pożarła przewody

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Tomek000 Zobacz wpis
      Koledzy, czy dodatek AR6900-D Max zastąpi skydd w zimie? czy można/trzeba stosować jedno i drugie?
      Kompletnie nie zastąpi AR6900 to nie depresator ale podwyższa tez liczbę cetanową co ułatwia odpalanie.
      Ostatnio edytowany przez pedros; 7570.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
        pedros jako że trochę laik w dieslach jestem (uczę się dopiero) czy ten czujnik samemu da się ogarnąć? A skąd wziąłeś ten kolejny błąd (kurde chyba ślepy jestem...) i również czy da się samemu ogarnąć:P
        Bo rozumiem że te jakieś czujniki to gdzie kupić, allegro?

        I w ogóle... to gdzie szukać tych wszystkich czujników i modułów (np. j271, j220) Jakieś instrukcje serwisowe czy jak.... widziałem że linki już dawno nie aktywne u nas na forum... :/
        Nigdy nie ogarniałem ale może książka sam naprawiam ... będzie jakimś pomysłem

        To akurat z passata ale silniki prawie te same


        FullSizeRender.jpg

        Czyli interesuje Ciebie numer 1 i jego okablowanie.
        Ostatnio edytowany przez pedros; 7570.

        Komentarz


        • #29
          marwoo o czujnik różnicy ciśnień to tzw. G450. Jeśli jego konstrukcja jest identyczna jak w PD (z etki wygląda, że tak) to wymiana trwa góra 30 min przy opornych przewodach (przerabiałem).

          Jeśli chodzi o inne czujniki to albo szukaj tych czujników w ETCE (ja akurat korzystam z tej: Link (carprog2)) albo coś typu sam naprawiam (choć do współczesnych aut są one dużo bardziej okrojone niż do starszych).

          pedros podłącze się do drugiej części pytania kolegi Tomek000 bo nie do końca zrozumiałem. Czy można skydd i AR6900 stosować wspólnie?
          Ostatnio edytowany przez Jendru; 43217.
          O2 2.0 TDI 4x4 - "srebrna strzała"

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez Jendru Zobacz wpis
            marwoo o czujnik różnicy ciśnień to tzw. G450. Jeśli jego konstrukcja jest identyczna jak w PD (z etki wygląda, że tak) to wymiana trwa góra 30 min przy opornych przewodach (przerabiałem).

            Jeśli chodzi o inne czujniki to albo szukaj tych czujników w ETCE (ja akurat korzystam z tej: Link (carprog2)) albo coś typu sam naprawiam (choć do współczesnych aut są one dużo bardziej okrojone niż do starszych).

            pedros podłącze się do drugiej części pytania kolegi Tomek000 bo nie do końca zrozumiałem. Czy można skydd i AR6900 stosować wspólnie?
            1 sam naprawiam .... wykastrowane obecnie z pożytecznych szczegółów ale książka nadal pomocna

            2. Można spokojnie stosować Skyyd i AR6900 razem

            Komentarz


            • #31
              Jendru A powiedz mi gdzie czujnik kupiłeś? jak da się samemu ogarnąć to już bajki

              pedros a co z tymi innymi błędami co wspominałeś? gdzie mogę tego szukać, bo zdjąłem boczek to w ogóle muszę przestudiować instrukcję bo mam wrażenie że połowę bezpieczników tylko mam:P

              Komentarz


              • #32
                marwoo - allegro Gdzieś na yt jest nawet krok po kroku instrukcja jak to wymienić A bezpieczników masz tyle ile wymaga Twoje wyposażenie

                pedros dzięki
                O2 2.0 TDI 4x4 - "srebrna strzała"

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
                  Jendru A powiedz mi gdzie czujnik kupiłeś? jak da się samemu ogarnąć to już bajki

                  pedros a co z tymi innymi błędami co wspominałeś? gdzie mogę tego szukać, bo zdjąłem boczek to w ogóle muszę przestudiować instrukcję bo mam wrażenie że połowę bezpieczników tylko mam:P
                  Te bezpieczniki to na moje oko nie te w boczku tylko płytkowe przy aku albo kable pogryzione :/

                  Komentarz


                  • #34
                    2.0L CR TDI - Ross-Tech Wiki no i na koniec kasowanie bledu oraz adaptacja czujnika

                    BTW. To auto ma skrzynie DSG ??
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #35
                      pedros Czyli te moduły oznaczone J220 i J271 to są te bezpieczniki przy aku?

                      Maicroft Na szczęście jest to manualna skrzynia Czy powinienem coś jeszcze wiedzieć?

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
                        pedros Czyli te moduły oznaczone J220 i J271 to są te bezpieczniki przy aku?

                        Maicroft Na szczęście jest to manualna skrzynia Czy powinienem coś jeszcze wiedzieć?
                        ... albo przekaźniki

                        Obadaj może tutaj będzie odpowiedź

                        Just a moment...




                        Komentarz


                        • #37
                          Dobra, czyli muszę trochę czasu poświęcić na ogarnięcie wszystkiego. Dam znać co i jak jak już sprawa posunie się do przodu.

                          Komentarz


                          • #38
                            A jeszcze zastanawiam się nad jedną kwestią...

                            Czy zalanie AR6400-D Max połączyć z wymianą filtra paliwa (wymianę chciałem przeciągnąć do matki boskiej pieniężnej, a tu zaraz się żyd zaświeci:P)?

                            Komentarz


                            • #39
                              Zawsze warto posiadać zalozony nowy filtr paliwa kiedy stosujemy wszelkiej maści detergenty do paliw żeby nie czyścić filtra chemią.

                              Komentarz


                              • #40
                                No i teraz ciekawostka... Auto zostało zatankowane na Lotosie, no i co? Na zimnym przestał szarpać, nie ma błędów w komputerze (wszystkie poprzednie błędy nie powróciły pokasowaniu), do tego zmiana biegów jest jakby bardziej "miękka" - a przecież jeszcze nic nie zdążyłem poważniejszego zrobić.

                                I co teraz?:P Dodatki do oleju i paliwa dalej zamierzam zastosować, ale co z tym czujnikiem? Czy powinienem się brać za jego wymianę czy raczej tylko monitorować i obserwować?

                                Reszta błędów też się nie pokazuje - czym mogły być spowodowane?

                                Komentarz


                                • #41
                                  Aktualizacja: Dobra... jednak jest delikatny moment że czuć takie "dławienie" na zimnym ale jest na prawdę bardzo delikatne (podejrzewam że gdybym przycisną mocno to byłoby to bardziej odczuwalne) - chyba jednak muszę zacząć od tego czujnika...

                                  A i dodam że chyba elektrozawór na pompie sobie grzechocze - ale nie każą mi się tym przejmować. Prawda to?

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    to przyciśnij mocno czasami....
                                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                    poprzednie modele:
                                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Tak na zimnym?

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        A i dodam iż obserwowany dźwięk na zimnym brzmi jak to:

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Ja miałem identyczne objawy szarpania na zimnym silniku (zobacz moje posty). Co ciekawe problem zawsze zaczynał się jesienią. Większość twierdziła że wtryskiwacze się kończą.Teraz wiem, że w moim przypadku winne było paliwo. Zmieniłem stację i to od razu pomogło. Minęło już na pewno dwa lata i te objawy się nie pojawiły. Na pewno za ten objaw szarpania odpowiedzialne są wtryski. Myślę tak,że w miarę coraz większego przebiegu trzeba lać coraz lepsze paliwo bo wtryski nie są już pierwszej młodości. Ja na VCDS-ie miałem wszystko w normie.

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            mentos2504 Tak czytałem Twoje posty - generalnie miałem nadzieję że tak będzie jak piszesz - jednak coś tam jest czuć że jakby niedomaga na zimny,... No i generalnie zaczął mnie martwić ten odgłos (na załączonym filmiku), nie wiem czy powinienem się martwić (jak wspomniałem poprzedni właściciel zrobił 50tyś. z tym dźwiękiem...

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Ten zawor tak halasuje. Wymieniali go kiedys w ASO na nowy, ale potem importer powiedzial ze tak ma byc i przestali. Jest nawet jakis opis na necie na forum Audi, jak odpowiada ASO na chec wymiany tego.

                                              Ja wymienilem na nowy, bo tez tak halasowal i co... przestal halasowac, bo auto mialo takie wibracje przy 1800-2300obr/min, za to teraz jak zimne to sobie tak wlasnie poszarpuje czasem.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                No to już nie wiem czy mam się tym przejmować czy olać... znalazłem wiele wątków mówiących że jeżeli ten dźwięk występuje to mam opiłki w instalacji i generalnie koszty rzędu pięciocyfrowych liczb... Ale z drugiej strony przecież 50tyś chłop zrobił przede mną i działa?

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Któryś wtryskiwacz Ci się pierdzieli. Ja robiłem test przelewowy, według kompa było wszystko OK, a miałem takie synchroniczne przerywanie podczas przyśpieszania na zimnym. Podczas testu jeden wtryskiwacz mocno walił w przelew prawie 2x więcej od reszty, po wymianie wszystko do normy wróciło.

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    samtech84 a też miałeś taki "terkot" z okolicy pompy?

                                                    Za tydzień w sobotę będę robił test przelewowy...

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X