Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Silnik "przerywa" - 2.0 TDI CFHC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Tak więc wczoraj wjechały nowe filtry, i olej (został tylko do wymiany ten w skrzyni) - w filtrze paliwa opiłków nie stwierdzono (po podniesieniu pokrywy filtra, jakiś tam jeden niewielki może i był ale to wszystko), paliwo w filtrze trochę mętne... zrobiliśmy więc test przelewowy i po kilku minutach wyglądało to tak:
    20171014_113054.jpg

    Akurat miałem rezerwę, w związku z czym do baku trafił AR6400-D MAX - na razie zrobiłem ok. 300 km, więc ciężko mówić o rezultatach ale mam wrażenie (a może tylko mi się wydaje) że tak jak wcześniej czuć było dziwne wibracje przy prędkościach rzędu 150km/h tak teraz jakby stały się "łagodniejsze", ale na razie nie wiem czy to nie nadinterpretacja.

    Z ciekawostek - została wymieniona obejma wydechu bo oryginalna "rozpadła się" jak chciałem sprawdzić jej stan:P auto dzięki temu przestało dziwnie "buczeć" na luzie

    Komentarz


    • #52
      Nie chcę Ci grozić :P ale szprycę 1 i 2 masz do wymiany, a 4 na granicy.

      U mnie nic przy pompie nie terkocze.

      Komentarz


      • #53
        Ale to nie to że AR6400-D MAX coś tam zdziała? Liczyłem że może coś się wyczyści, odetka i będzie lepiej...

        Komentarz


        • #54
          U mnie żaden dodatek nic nie pomógł, nawet zrobiłem stary sprawdzony sposób na wyczyszczenie układu jak za czasów TDI VP czyli zamiast paliwa podłączyłem butelkę oleju 2T LM 1052, silnik wypalił wszystko, a wtryski jak przelewały tak dalej przelewały.

          Komentarz


          • #55
            Nie jest to bardzo pocieszające... A jaki miałeś przebieg jak się posypały?

            Nasuwają mi się dwa pytania: czy kupować nowe czy używane, oraz czy brać takie same czy np. od 170 konnej wersji?

            Komentarz


            • #56
              U mnie około 150 kkm jak zaczęły szwankować.

              Kupuj nowe takie same jak były, ja kupowałem tu:
              Link do tego nowe śruby Link

              Komentarz


              • #57
                Geezzz... nie chcę wiedzieć jaki jest koszt za sztukę w ASO...:/

                A to nie lepiej właśnie jakieś od mocniejszego motoru wrzucać?

                Komentarz


                • #58
                  W 170 KM są takie same :P

                  Komentarz


                  • #59
                    Poważnie? Nie spodziewałem się...

                    A ktoś ma jakieś doświadczenie z używanymi wtryskami? Bo tak niby cena nie jest wysoka ale używka za komplet (niby z "gwarancją") będzie prawie w cenie jednego nowego...

                    Komentarz


                    • #60
                      Kupisz używkę i za 2-3 miesiące mogą zacząć znowu lać.
                      Cena może jest atrakcyjna ale to loteria.
                      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                      Komentarz


                      • #61
                        Rozumiem że nie ma opcji żeby np. kupić używkę, dać je gdzieś do jakiegoś warsztatu/laboratorium do sprawdzenia i ocenić ich stan?

                        Komentarz


                        • #62
                          Kupisz używkę, dasz do sprawdzenia i wyjdzie Ci niewiele taniej od nowego, jeszcze się okarze, że nie trzyma parametrów. Wtryskiwaczy tych się nie regeneruje więc zabawa w używki jest ryzykowna.

                          Komentarz


                          • #63
                            Ok... Może i masz racje...

                            To w takim razie jeszcze jedna kwestia, czy w przypadku wymiany kompletu wtrysków warto listwę całą oddać na czyszczenie ultradźwiękami oraz wyciągnąć i wyczyścić zbiornik?
                            Czy to już przerost formy nad treścią...

                            Komentarz


                            • #64
                              Koszt w ASO to 2400 za sztukę, jak kupisz używki to można je oddać na sprawdzenie, tylko, czy to ma sens sprawdzenie wtrysku coś koło 45 złociszy za sztukę do tego dojdą nowe podkładki około 20 za sztukę, ja kupowałem ojcu po 800 nówki, przy wymianie wymieniłem tylko filtr paliwa i po dopisaniu wtrysków auto hula jak nowe. Ja od samego początku obstawiałem u ciebie wtryski,ale co tam nikt mnie nie słuchał,jak zawieziesz je na stół do badania to gwarantuję ci,że 2 na bank masz do wymiany , a i podejrzewam,że pozostałe dwa leją .Pewnie na wolnych obrotach będą trzymać parametry,ale przy dużym cisnieniu już żaden z nich nie będzie trzymał norm. Pamiętaj,że w commonrailach ciśnienie dochodzi do 300 atmosfer,u nas w Gdańsku gościu,który zajmuje się regeneracją pomp i wszelkiego rodzaju wtryskiwaczy, mówił mi, że wtryskiwacze vaga nie są regenerowalne więc pozostaje zakup nowych,ja u ojca z robocizną zmieściłem się w 4200 zł.

                              Komentarz


                              • #65
                                zadariusz1 nie to że nie słuchał, tylko osobiście zapierałem się rękoma i nogami żeby to nie było to....

                                No chyba będę musiał zacząć odkładać gotówę... Czy jeżdżąc tak jak teraz coś poważnego mi grozi póki co?

                                Zamieszczone przez zadariusz1 Zobacz wpis
                                i po dopisaniu wtrysków
                                Tak głupio się zapytam... Jak to po "dopisaniu", to nie jest Plug&Play?

                                Komentarz


                                • #66
                                  Jak będziesz jeździł ze słabymi wtryskami to reszta dostaje po dupie. Wał, EGR, tłoki itp. Po wymianie trzeba wpisać kody naniesione na wtryskach do sterownika silnika za pomocą np. VCDS

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
                                    tak czy inaczej proponuje zaprzyjaźnić się z AR6900DMAX lub innym kompleksowym środkiem o podobnym składzie (Millers Diesel Eco Max)
                                    Zakupiłem ten specyfik i wczoraj po raz pierwszy dolałem go podczas tankowania.
                                    Czekają mnie w przyszłym tygodniu dwie długie trasy na około 2 lub 3 zbiorniki paliwa.
                                    Zobaczymy czy będą jakieś spektakularne zmiany.
                                    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      oolsztyniak na razie jestem po zalaniu AR6400-D MAX - powiem Ci tak, zrobiłem sam ok 300km to delikatną różnicę zauważyłem ale jakoś tam bez spektakularnych wyników (trasa zrobiona za raz i auto odstawione). Za to wczoraj żona pojechała do pracy to stwierdziła że auto jakieś żwawsze się zrobiło i jakoś tak idzie lepiej:P (generalnie zmiany zauważane przez moją żonę muszą być na prawdę oczywiste żeby zwróciła uwagę - więc coś się dzieje pozytywnie). Później zamierzam regularnie stosować AR6900-D MAX po tym zbiorniku.

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        W sumie gdzieś go przeoczyłem. Mogłem zacząć od 6400 i przejść na 6900.
                                        Dam znać czy widać różnicę
                                        Opinie w internecie ma bardzo dobre i to na różnych forach jest chwalony.
                                        Do tego ma fajny dozownik z lejkiem i miarką
                                        Kupiłem 500 ml więc powinno mi to starczyć na 8-9 zbiorników.
                                        Ciekawe czy będzie różnica. Na pewno nie zaszkodzi.

                                        Zastanawiam się jeszcze nad użyciem AR9100
                                        Ostatnio edytowany przez oolsztyniak; 1498.
                                        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Ja jestem na świeżo po Eurolu z AR9100 i na razie generalnie bajki mam wrażenie że dźwięk jest przyjemniejszy ale to może być tylko złudzenie...

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Ja dolewam od paliwa olej 2t w proporcjach 1:250 i jest gitara, silnik fajnie pracuje, pompa jak i wtryski fajnie się smarują no i DPF rzadziej się wypala.
                                            Ostatnio edytowany przez samtech84; 3140.

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Po wymianach oleju (Eurol FS + AR9100) i zalaniu AR6400 do paliwa - oto odczyt z VCDS'a. Co sadzicie? 1.PNG

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                marwoo - wyniki jak z nowego auta. Tutaj nic nie się nie dzieję wg tego zrzutu korekt.

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  pedros chodziło mi bardziej o porównanie z tymi poprzednimi bo na dodatku zrobiłem ok 800 kilometrów (generalnie różnicę czuć...)

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
                                                    Ja jestem na świeżo po Eurolu z AR9100 i na razie generalnie bajki mam wrażenie że dźwięk jest przyjemniejszy ale to może być tylko złudzenie...
                                                    Oglądałem gdzieś filmiki właśnie związane z użyciem tego "cuda".
                                                    Jeśli nie zaszkodzi to chyba się zdecyduję przy następnej wymianie oleju.
                                                    Zamieszczone przez samtech84 Zobacz wpis
                                                    Ja dolewam od paliwa olej 2t w proporcjach 1:250 i jest gitara, silnik fajnie pracuje, pompa jak i wtryski fajnie się smarują no i DPF rzadziej się wypala.
                                                    Jaki olej lejesz?
                                                    Czytałem gdzieś, że optymalna ilość to 200 ml na zbiornik 50 litrów.
                                                    Podobno fajnie smaruje układ spalania.
                                                    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                                    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X