Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1,6 TDI CR błąd EGR P0401

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1,6 TDI CR błąd EGR P0401

    Witam,
    Podczas jazdy w trasie zapaliła się kontrolka "check engine". Auto jechało normalnie, przyspieszało, nie gasło, nie szarpało. Nie było żadnych objawów zamulenia ani zwiększonego zużycia paliwa, poza tą wkurzającą pomarańczową lampeczką. Po podpięciu kompa wyskoczyło coś takiego:

    1 Fault Found:

    7337 - EGR System
    P0401 00 [237] - Insufficient Flow
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 35
    Mileage: 105589 km
    Date: 2089.14.17
    Time: 05:55:46

    Skasowałem błąd, ale następnego dnia po ok. 50 kilometrach pojawił się ponownie. Po pobieżnym "przekopaniu" tego forum i internetu dowiedziałem się co nie co, że to częsta usterka itp., ale jej rozwiązanie nie jest już oczywiste. Mam więc pytanie do osób, które to już "przerabiały". Co zrobiliście i co doradzacie? Czyszczenie, wymiana czy zaślepienie EGR'a? Był też jakiś magiczny płyn, który psikało się do dolotu powietrza a potem dolewało się do paliwa i EGR się wyczyścił. Będę wdzięczny za wszystkie konstruktywne podpowiedzi.

  • #2
    Egr do czyszczenia lub usuniecia w sofcie.
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz


    • #3
      w 1.6TDI raczej tylko wymiana i to z chłodniczką raczej
      Dawid
      czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

      Komentarz


      • #4
        Do wymiany, czyszczenie to strata czasu. Można wymienić bez chłodnicy ja tak robiłem.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
          w 1.6TDI raczej tylko wymiana i to z chłodniczką raczej
          Dlatego lepiej to wywalić
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            klasyczna porada z Facebooka , płyny do czyszczenia....
            jak nie wyjmiesz, nie zeskrobiesz śrubokrętem i papierem, to nic z tym nie zrobisz porządnie żadnym środkiem
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
              Zamieszczone przez dawcio Zobacz posta
              w 1.6TDI raczej tylko wymiana i to z chłodniczką raczej



              Dlatego lepiej to wywalić
              ale to już razem z dpf-em


              Dawid
              czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
                ale to już razem z dpf-em

                oczywista oczywistość.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz


                • #9
                  Ja za wymianę dałem prawie 2 tysie. I to jeszcze nie za oryginał, tylko dobry zamiennik.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X