Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Remont silnika 1,8 TSI - dobry mechanik/ warsztat ( najlepiej Dolnosląskie)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Remont silnika 1,8 TSI - dobry mechanik/ warsztat ( najlepiej Dolnosląskie)

    Witam,

    Poszukuje dobrego mechanika lub warsztatu godnego polecenia a sprawie weryfikacji usterki w silniku 1,8 TSI 2010/2011 rok i ewentualnej naprawy , najlepiej w województwie dolnośląskim .

    Usterka - silnik szarpie , brak ciśnienia oleju na drugim tłoku w silniku ( cewka OK, kable OK ) , pali się kontrolka EPC oraz Błąd silnika, bardzo duże zużycie oleju .

    Z góry dziękuję za pomoc !

  • #2
    Nie wiem jak tam w Twoich stronach, ale z tego co ja się orientuję to ci Państwo są godni polecenia w takich sprawach: Strona nie została znaleziona – Krasnobrodzka Classic Engines

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez iras17 Zobacz wpis
      Usterka - silnik szarpie , brak ciśnienia oleju na drugim tłoku w silniku ( cewka OK, kable OK ) , pali się kontrolka EPC oraz Błąd silnika, bardzo duże zużycie oleju .
      Witam.

      Po pierwsze, jeżeli świeci się cokolwiek to wskazane było by podpiąć to choćby pod VAG-a i tu "cyganka prawdę ci powie"/Romka/ podjedź do jakiegoś warsztatu który zajmuje się diagnostyką aby z czytał błędy. We Wrocławiu to kosztuje od 50-70 złotych,ale popytaj znajomych , bo może sąsiad ma interfejs i kawałek komputera... i ogarnie temat tak samo.
      - Natomiast pisząc o ciśnieniu na drugim cylindrze zapewne miałeś na myśli kompresję /sprężanie/ które jak najbardziej może sprawiać problemy z pracą silnika,a duże zużycie oleju wskazuje na na "brak" pierścieni uszczelniających ,olejowych czyli zużycie i na pewno na kondycję silnika wpływ ma ogólny przebieg ale w głównej mierze eksploatacja.

      Tak więc zacznij od diagnostyki komputerowej potem konsultacja z mechanikiem ,ale gdyby się okazało że silnik jest do remontu to nie chcę Cię martwić ale to boli dość mocno i tu zasadne jest rozważenie kupna sprawnego silnika używanego.
      Ale równie dobrze duże spalanie oleju mogą powodować zużyte uszczelniacze zaworowe i prowadnice,wówczas była by tylko głowica do zrobienia,ale Ty piszesz o bardzo dużym zużyciu oleju...i ciśnienie na drugim cylindrze jak gdyby "wybrało wolność"..Nie jest dobrze - powodzenia.

      Pozdrawiam.

      Komentarz


      • #4
        Krasnobrodzka, owszem obrobi silnik, ale trzeba go dostarczyć w elementach.
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz


        • #5
          poszukaj wątków o naprawie 1,8 TSI, żadna tam wymiana silnika od razu
          Ostatnio edytowany przez krzynol; 1427.
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez iras17 Zobacz wpis
            Witam,

            Poszukuje dobrego mechanika lub warsztatu godnego polecenia a sprawie weryfikacji usterki w silniku 1,8 TSI 2010/2011 rok i ewentualnej naprawy , najlepiej w województwie dolnośląskim .

            [...]

            Z góry dziękuję za pomoc !
            Polecam VAG Expert: Warsztat samochodowy Vag-Expert – serwis samochodów i remonty silnika Audi, Seat, Škoda. Bielsko-Biała, Żywiec, Pszczyna, Cieszyn Co prawda są ze śląska ale fachowcy pierwsza klasa. Jak zadzwonisz do nich to tam nawet na zapowiedzi jest zdajsie dedykowany wewnętrzny na porady.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X