Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Klapa od zaworu blow-off

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Klapa od zaworu blow-off

    Hej, kolejna przypadłość mnie dopadła. Auto straciło na mocy, pojechałem do mechnika, zero błędów. Po grzebaniu diagnoza jedna: zawór blow-off, odczepiło się cięgło przymocowane do klapy zaworu przez co sie nie otwiera. Koszt naprawy ok 1000zł plus demontaz/montaz turbo ok 350zl. Sam jestem w tym ciemny, mechanik ogolnie zalecil wymiane calego turba... nowe koszt ok 2500 zl. I moje pytanie brzymi czy ktos cche mnie nabic w "bambuko" czy da sie ten "sam" zawor wymienic. Z tego co sie orientuje to mozna wymieniac blow-offy na takie ktore potem daja ten efekt "pssst". Moze to tez da sie w jakis sposob naprawic bez wymiany calego turba ? Ktos cos ? Bede wdzieczny za odpowiedz na czwartek (12.10) jestem juz umowiony na wymiane turba. I mam jeszcze chwile czasu.

    octavia 2 RS 2,0 TFSI 200KM / kod: BWA
    Ostatnio edytowany przez LoGGer; 44327.

  • #2
    To nie prościej wymienić zawór? Jak pchać się w turbine? Nie znam się też ale skoro zawór padł to wymienić trzeba zawór... dziwnie to brzmi i ja bym się wstrzymał i pojechał na diagnozę do drugiego mechanika...
    Champ20ns!

    Komentarz


    • #3
      Tez tak myslalem, ale problem polega na tym ze te zawor jest czescia turbiny, i raczej nie mozna go zdemontowac/wyjac/wymienic.

      Komentarz


      • #4
        Nie wiem jak w Twoim modelu ale ja mam 1.8T z mam blow offa, który jest oddzielnie... też mi się zawieszał, rzucało błędem i były różne diagnozy. Olalem w pewnym momencie to. Jak padło sprzęgło i musiał bardziej rozebrać auto poprosiłem o przejrzenie zaworu, który się przycinał... co się okazało, przeczyszczone i śmiga jak zły. Aż tak to się nie znam więc wypowiadać się nie będę ale jak masz obawy lepiej jedź na diagnozę do drugiego mechanika i zobaczysz czy potwierdzi czy wymyśli coś innego.
        Champ20ns!

        Komentarz