Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2.0tdi RS ciężko pali po dłuższym postoju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 2.0tdi RS ciężko pali po dłuższym postoju

    Witam
    Jestem od tygodnia posiadaczem octavi II 2.0tdi vrs na wtryskach Siemensa z tego co zdążyłem się juz dowiedzieć.Samichod ciężko pali po dłuższym postoju +4h, jak juz zapali, to za kazdyn kolejnym razem pali normalnie.Dzwonilem do poprzedniego wlasciciela, ale w odpowiedzi usłyszałem, że jemu tak palił przez 5lat i ten typ tak ma, jednak dla mnie nie jest to normalne...Na dzień dzisiejszy wymieniłem uszczelniacze wtrysków, rozrusznik, założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, ale nadal bez poprawy, mechanik sprawdzal wtryski - wszystkie sa ok.Nagrałem filmik z dzisiejszego opalania...

    moze ktoś miał podobny problem i będzie w stanie coś poradzić? Ewentualnie może znajdzie się ktoś z Wrocławia lub okolic, kto ma VCDS'a i mógłby zmienić mi dawkę startową?
    Ostatnio edytowany przez Kamcio9346; [ARG:4 UNDEFINED].

  • #2
    Mój maxidot nie przygasa podczas odpalenia.
    Filtr paliwa sprawdziłeś ?
    190 km / 436 Nm

    Komentarz


    • #3
      A czujnik położenia wału?

      Komentarz


      • #4
        A gdy zagrzejesz go np. świecami dwa razy, też tak mu ciężko??

        Komentarz


        • #5
          Po ponownym przekreceniu zapłonu jest już trochę lepiej, ale nadal długo kręci.. wczoraj mechanik chciał wymienić filtr paliwa i okazało się, że poprzedni właściciel wymieniając filtr, docisnął wieko obudowy z króćcem na siłę, w wyniku czego krociec, który wchodzi w filtr, połamał się, do obudowy zaczęło przedostawac się powietrze, cała obudowa jest zardzewiała w środku, i pompa zamiast pobierać paliwo przefiltrowane , zasysała paliwo razem z rdzą i powietrzem...samochód mam od 2tygodni, ciekawi mnie ile jeszcze takich "cukiereczkow" mnie czeka :/
          dziękuję wszystkim za podpowiedzi, w pon mechanik wymieni obudowę filtra, więc dam znać czy to pomogło, ale wiele wskazuje właśnie na to.

          Komentarz


          • #6
            Ja bym płukał układ paliwowy
            190 km / 436 Nm

            Komentarz


            • #7
              Witam
              Maxidot przygasal od rozrusznika, po wymianie jeet ok, filtr paliwa wymieniony wraz z obudową filtra, założony zaworek zwrotny między filtrem a pompą, założony nowy rozrusznik, nowe uszczelki pod wtryskami i dalej to samo...jakies pomysły???

              Komentarz


              • #8
                Dzisiaj rano odpaliłem kuraka dopiero za 3 przekreceniem zapłonu i zapalił praktycznie od strzała..mechanikiem nie jestem ale jeśli za każdym razem, gdy włączamy zapłon, pompa pracuje, to wyglada na to, że nie domaga lub się zapowietrza ?

                Komentarz


                • #9
                  Problem rozwiązany...napiszę, może komuś się przyda.
                  Jak się okazało, kiedyś wymieniana była głowica, tyle, że wsadzili do mojego bmn głowicę od bkd, a co za tym idzie różnią się gniazda wtrysków wiadomo w bmn Siemens a w bkd Bosch ...mechanik mówił o milimetrach, ale jednak to właśnie robilo różnice.Podobno ma jakis patent i założył uszczelniacze od wtrysków Boscha i jak ręką odjął :-) także jeśli ktoś po zakupie samochodu ma problem z odpaleniem, radzę sprawdzić jaki ma silnik, a jaką głowicę
                  Pozdrawiam :-)

                  Komentarz


                  • #10
                    Napisze tak btw - maxidot ma nie przygasać przy odpalaniu? U mnie przygasa tak jak i radio...

                    Komentarz


                    • #11
                      U mnie przygasal bo rozrusznik był słaby...po regeneracji rozrusznika nic nie zanika :-) także sprawdził bym na Twoim miejscu akumulator i rozrusznik

                      Komentarz


                      • #12
                        Tyle, ze auto pali na strzal... Pol obrotu i pyk. Niewazne, czy ma 0*C czy 90*C :P

                        Czy przygasanie szkodzi jakoś Maxi Dotowi? Bo jak nie to nie ma się czym przejmować chyba. Samochód odpala na dotyk.
                        Ostatnio edytowany przez Rauxel; [ARG:4 UNDEFINED].

                        Komentarz


                        • #13
                          U mnie podobny problem jak u kolegi na początku tematu, tylko że mnie gaśnie maxidot i całą buda napier...
                          obstawiać Akumulator? W miarę moich możliwości, zmierzyłem z kolegą, że podczas kręcenia napięcie na akumulatorze spada do 10,2V


                          Tak odpala po przejechanych już kilku kilometrach, czyli normalnie


                          problem zawsze po dłuższym postoju, czyli czas pracy (8h),noc, temperatury poniżej 8 stopni na plusie...
                          latem nie miałem większych problemów.

                          Uszczelniacze na wtryskach w tym roku wymienione, świece Ok (bo gdy któraś padła był od razu komunikat).
                          Rozrusznik niby zmierzony Ok, akumulator też.
                          ale... czy jest możliwe że gdy dłużej postoi i jest chłodniej to akumulator też słabnie?

                          Komentarz


                          • #14
                            Podpialem się z innym autem kablami (akumulator żeby sprawdzic). Cała noc stania na -4 stopnie , chwilą spięte dwa auta... i rozrusznik kręcił jak głupi.
                            nowy akumulator założyłem i od razu lepiej. Maxidot nie przygasa, pali za pierwszym grzaniem.
                            więc nie kumam czasem z tym sprawdzaniem akumulatora

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam ja mam podobny problem co wy koledzy lecz u mnie zostało wiele rzeczy wymienione takie jak rozrusznik,swiece,akumulator. Do tego wyskoczył mi check komputer pokazuje błędy p0670 oraz p0672 może ktoś wie gdzie szukać problemu?.

                              Komentarz


                              • #16
                                U mnie zdarzało się, że po tym jak auto stało na podjeździe przed garażem rano potrafił kręcić i kręcić zanim odpalił.
                                Okazało się, że zapowietrza się układ paliwowy przez nieszczelność pompy vacum, wymieniłem uszczelkę i jak ręką odjął.
                                190 km / 436 Nm

                                Komentarz


                                • #17
                                  Oolsztyniak dzięki za podpowiedź okazało się że w mojej rs również jest nieszczelność na pompie vacum

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X