Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Sprawdzenie pompowtrysków oraz zapłon bloki pomiarowe

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Sprawdzenie pompowtrysków oraz zapłon bloki pomiarowe

    witam ,chciałem sprawdzić w nowym nabytku pompowtryski .Silnik 1.9ttdi 105km 260 tyś nalotu . Sytuacja wygląda ,iż delikatnie telepie silnikiem na biegu jałowym ,więc postanowiłem sprawdzić pompowtryski .
    A więc : Na rozgrzanym 80-90stopni
    blok pomiarowy 003
    1)0.40
    2)2.10
    3)1.0
    4)07
    Parametry delikatnie skakały to wiadome .Lecznie podoba mi się zbytnio 2 cylinder bo waha się około 2.2/2.0

    Nastepnie sprawdzilem blok pomiarowy 018
    Wszystkie odd 1) do 4) =0
    Następnie 023 tylko na biegu jałowym
    1)89,0
    2)100,0
    3)110,0
    4)86,0
    st
    Czy pomiar w bloku pomiarowym 023 jest okey ? Fakt ,faktem ,gdzieś wyczytałem ,że ten pomiar trzeba mierzyć przy 3000rmp a ja sprawdzałem na biegu jałowym


    Dojdźmy do kątu zapłonu
    A więc grupa :004
    4) -5,88 stopni KW
    To chyba zbyt dużo ?
    Proszę o zweryfikowanie .

  • #2
    blok chyba 13, korekcje dawek
    cylinder drugi, jest już za duża korekcja, pompka chyli się ku końcowi
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->O2FL DSG Elegance+
    ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

    Komentarz


    • #3
      Zanim wymienisz pół silnika to zacznij od wymiany filtra paliwa, następnie popraw kąt synchronizacji, a później dobierz się do pompek, ustaw ich skok, sprawdź ustawienie ich względem głowicy i popraw wtyczki. Jak to wszystko zrobisz, to powtórz logi. Coś mi się wydaje, że jakiś pseudo mechanik łapy wkładał do tego motoru.
      Ostatnio edytowany przez dieselinside1900; [ARG:4 UNDEFINED].
      ___________________________________________
      Czarnulka O2 by dieselinside1900

      VCDS kodowanie, kasowanie błędów
      Piasta przód SKF VKBA 3643

      Komentarz


      • #4
        Myśle ,że napewno ,bo rozrząd byłrobiony na dniach przez wczesniejszego właściciela . Dokłądnie blok 013 ,mój błąd . Czy kąt zapłonu normalnie ustawiamy na fasolkach od wałka rozrządu ?

        Komentarz


        • #5
          Witam ponownie ustawiłem kat synchronizacji walka na 0.00 .Wydaje mi się ,że silnik odrazu bardziej płynnie chodzi . Przy okazji sprawdziłem blok pomiarowy 013
          I poniżej -1.41 nie schodzi czyli lepiej .
          Natomiast blok 023
          Mi się wydaje ,że coś jest nie tak .
          1)75
          2)96
          3)102
          4)82

          Czy te parametry są okey ?

          Komentarz


          • #6
            Nie są ok, Skoro synchro poprawione to teraz sprawdź wtyczki i ustawienie pompek. Ważne też czy bipy są minus czy na plus.
            Ostatnio edytowany przez dieselinside1900; [ARG:4 UNDEFINED].
            ___________________________________________
            Czarnulka O2 by dieselinside1900

            VCDS kodowanie, kasowanie błędów
            Piasta przód SKF VKBA 3643

            Komentarz


            • #7
              korekcje +czy- bez znaczenia przy dobrym ustawieniu, a Pompka nie daje rady
              pytanie czy ktoś coś dłubał i jka mocno
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->O2FL DSG Elegance+
              ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

              Komentarz


              • #8
                Czyli zostaje mi zdjęcie pokrywy i sprawdzenie po kolei ustawienie pompowtrysków ? Innej opcji nie ma ?

                Komentarz


                • #9
                  Witam , po kilku dniach użytkowania skody ,po odpaleniu na zimnym silniku ,dziwnie odpalał mi silnik .M.in jak by na jednym cylindrze nie chodził i po sekundzie praca prawidłowo pracowała .
                  Bład na vagu ,który zauważyłęm : 017675 P1267 Zawór pompy ( cylinder 3) N242 Zakres regulacji przekroczony .Sygnał poza zakresem tolerancji
                  Czyżby pompowtrysk ?
                  Nie sprawdzałem ustawienia ich ,bo nie miałem kiedy to zrobić .

                  Komentarz


                  • #10
                    Spróbuj na początek zdemontować pokrywę i popraw - po doginaj blaszki we wtyczka od pompowtrysków najlepiej na wszystkich od razu .ok
                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                    Komentarz


                    • #11
                      witam ponownie . Wytłumacze mi ktoś ,czy dobrze patrze na grupe 004 jeśli chodzi o kat synchronizacji zapłonu .
                      otóż na pierwszym zdjęciu jest ukazana grupa 004 .Oczywiscie wszystko było sprawdzane na silniku temp 80 stopni na biegu jałowym .
                      Chodzi dokładnie o 4 wers 0.00 to jest kąt synchronizacji ? bo wogóle się nie zmienia .Natomiast 3 wers zmienia się .
                      Reszte zdjęcia ukazują parametry na rozgrzanym silniku na biegu jałowym .
                      ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                      ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                      ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                      ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                      ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                      ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                      ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X