Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pomiar wtrysków

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pomiar wtrysków

    Polatają jeszcze te wtryski czy regenerować ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

  • #2
    bardzo duże korekcje
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
      bardzo duże korekcje
      To ja wiem ale moje pytanie brzmi trochę inaczej.

      Komentarz


      • #4
        @omega2010
        Po tych danych nie da się ocenić stanu wtrysku. Można to zrobić, w głównej mierze, tylko wyciągając wtryski i sprawdzając je na specjalnej maszynie. Korekcje mogą świadczyć nie tylko o nieprawidłowym działaniu pompo wtryskiwacza, ale także o nieprawidłowym sprężaniu czy układzie zasilania paliwem.

        Możesz jeszcze zrobić pomiar z grup 18 i 23, ale i tak bez wyciągania wtrysków się nie obejdzie (razem ze sprawdzeniem kompresji).

        Komentarz


        • #5
          Ogarnij konkretny wtryskiwacz na czwarty cylinder - zobaczysz różnicę. Bywa, że korekcje sa ok, a mocy brak.
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
            bardzo duże korekcje
            możesz uchylić rąbka tajemnicy po czym się stwierdza, że jest duża korekcja? rozumiem, że im mniej tym lepiej, szczególnie na zimnym jak i ciepłym, jakaś wartość graniczna? (pytam w kontekście CFHC)

            Komentarz


            • #7
              korekcja dawki wtrysku zbliżająca się i powyżej się 1mg/obrót to jest dużo
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
                zbliżająca się i powyżej się 1mg/obrót to jest dużo
                zarówno na plusie jak i minusie?

                Komentarz


                • #9
                  Jeden na minusie, a drugi na plusie nie oznacza, że obydwa są złe. ECU będzie tak wysterowywał pracę wtryskiwaczy, aby zapewnić jak najbardziej równomierną pracę silnika pomimo słabszego jednego wtrysku.
                  Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium

                  Komentarz


                  • #10
                    1 to dużo? chyba żartujecie, fabrycznie norma jest do 2,5 albo 2,9 nawet, więc myślę, że w okolicach 1 to dopiero połowa ich żywotności

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez dieselinside1900 Zobacz wpis
                      Jeden na minusie, a drugi na plusie nie oznacza, że obydwa są złe. ECU będzie tak wysterowywał pracę wtryskiwaczy, aby zapewnić jak najbardziej równomierną pracę silnika pomimo słabszego jednego wtrysku.
                      no właśnie zauważyłem, że suma wszystkich odchyleń to zawsze 1 lub wartość bardzo zbliżona
                      słabszego czyli jakiego? czyli jak jest na minusie to ten przelewa a ten na plusie za ubogo, czy odwrotnie :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Kropek Zobacz wpis
                        1 to dużo? chyba żartujecie, fabrycznie norma jest do 2,5 albo 2,9 nawet, więc myślę, że w okolicach 1 to dopiero połowa ich żywotności
                        Kolego trochę się rozpedziles z tą normą. Rozmawiałem w zakładzie co regeneruje wtryski i jak już jest 2 na wtrysku to kwalifikuje się do naprawy .

                        Komentarz


                        • #13
                          Tak czytam o tych korekcjach...nie wiem jak wy te swoje wtryski traktujecie , że po takich przebiegach są w tak słabej kondycji. W mojej skodzie przebieg 288 tys.km Korekcje- cylinder I +0,1, cylinder II 0,0, cylinder III 0.0 cylinder IV -0,1...Nigdy żadnych środków do paliwa nie dolewałem, tankowałem jedynie głównie na lotosie...

                          Komentarz


                          • #14
                            masz inne wtryski w CEGA
                            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                            poprzednie modele:
                            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                            Komentarz


                            • #15
                              A ktoś już tutaj wspominał że wersje 140KM i 170KM są opędzane tymi samymi wtryskami... To jak to w końcu jest?

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Jacek7210 Zobacz wpis
                                tankowałem jedynie głównie na lotosie...
                                ale premium czy zwykłe?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zwykłą ON...Nie wiem na ile to prawda, ale słyszałem że paliwa premium są za suche do CR...(ale może to tylko wiele razy powtarzana plotka). Ja w każdym razie tylko i wyłącznie zwykłą ropę..i w 99% na lotosie..

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    CEGA ma 03L130277
                                    Ostatnio edytowany przez krzynol; 1427.
                                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                    poprzednie modele:
                                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      CFHC, CFHF, CLCA, CLCB mają 03L130277J lub później Q
                                      Ostatnio edytowany przez krzynol; 1427.
                                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                      poprzednie modele:
                                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Faktycznie być może w CEGA są trwalsze wtryski...

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
                                          CFHC, CFHF, CLCA, CLCB mają 03L130277Q
                                          Ja w CFHF mam 03L130277J

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            No to teraz pytanie jaka jest różnica we wtryskach i czy działają zamiennie?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              ktoś sprawdzi? J też w CFHC były wcześniej
                                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                              poprzednie modele:
                                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                W tiguanie 2010 mam CFFB klona CFHC z wałkami wyrównoważającymi i siedzą również 03L130277J

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez omega2010 Zobacz wpis

                                                  Kolego trochę się rozpedziles z tą normą. Rozmawiałem w zakładzie co regeneruje wtryski i jak już jest 2 na wtrysku to kwalifikuje się do naprawy .
                                                  moje informacje pochodzą bezpośrednio z salonu Skody

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X