Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.8 TSI CDAA po wymianie wałka rozrządu - problem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.8 TSI CDAA po wymianie wałka rozrządu - problem.

    Witam. 2 tygodnie temu w aucie został wymieniony wałek rozrzadu, stary nie nadawał się do regeneracji. Po wyjezdzie z warsztatu odrazu zauwazylem spadek mocy, auto jakby się przyduszało, czasami jechało dobrze, ale przeważnie nie miało mocy. Auto wróciło spowrotem do warszatatu, gdzie wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz, przyczyna- wypadanie zapłonów. Zostały wymienione swiecie jeszcze raz (przy wymianie wałka też były zmienione bo auto nie paliło na jednej swiecy), sprawdzone cewki, wtryski, przedmuchana odma, sprawdzony rozrząd - mechanicznie wszystko gra. Według mechanika problem leży gdzies w elektryce. Auto pracuje bardzo cicho i równo, nie kopci. Do tego doszło podwyższone spalanie. Na komputerze w miescie ciężko zejsc ponizej 14 litrów gdzie wczesniej to było 10. Wrzucam ostatnie logi: Dodam jeszcze że po usunięciu tych błędow vcdsem auto jezdziło przez jakies 10km bez żadnych problemów, wszystko bylo wporządku, lecz problem znów powrócił. Z tym że błędow z silnika juz nie ma. Ktos coś doradzi? Dodam że auto było robione w renomowanym warsztacie którego szefem jest mój dobry kolega. Twierdzi że sprawdzili auto pod kazdym katem mechanicznie i nic nie znalezli. Nie jest to również wina paliwa, zalane 95, pózniej 98 na róznych stacjach i dalej to samo

    Plik nie istnieje! - Darmowy hosting plików > link do logów

    Dziękuje za kazdą pomoc
    Ostatnio edytowany przez Britos; 32939.
    Była O2 1.6 MPI
    JEST: O2 FL 1.8 TSI : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461736#1461736 :drive:

  • #2
    Zamieszczone przez Britos Zobacz wpis
    mi jechało dobrze, ale przeważnie nie miało mo
    jakoś mi cewką zapłonową pachnie, ile zrobione na obecnej? miałem zagadkowe wypadanie zapłonów, 2 mechaników twierdziło, że nie cewka, 1x wymienili świece i 2x kable WN, aż sam kazałem zmienić cewkę i wszystko ustąpiło.

    Komentarz


    • #3
      Auto ma 128tys przebiegu. Ja kupiłem jak miało 80tys i wydaje mi się ze nie były robione od nowosci. Z tym że mówie, przed oddaniem auta na wymiane wałka wszystko grało oprócz głosnego grzechotania na niskich obrotach (przez stary wałek) a po odebraniu z warsztatu odrazu nie było mocy, i dalej tak jak pisalem auto wrócilo spowrotem..... Na 9 kwietnia juz umówiona wizyta u elektromechanika auto zostaje u niego.
      Była O2 1.6 MPI
      JEST: O2 FL 1.8 TSI : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461736#1461736 :drive:

      Komentarz


      • #4
        Który wałek wymieniałeś i dlaczego ?
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz


        • #5
          Wymieniałem wałek rozrządu. Auto na niskich obrotach rzędu 1500-2000 wydawało całkiem głosne grzechotanie, najpierw wymieniony był rozrząd który i tak trzeba było wymienic, ale to nie przyniosło zadowalającego rezultatu i diagnoza padła na wałek. Teraz i owszem, auto pracuje mega cicho, ale problem jest taki, jak opisalem w głównym poscie. Mechanik rozbierał wszystko i sprawdzał jeszcze raz, m.in wałek i ustawienie rozrządu, jak i te rzeczy o których wspomnialem wczesniej i twierdzi że mechanicznie nic mu nie dolega. Problem musi leżec gdzies w elektryce auta
          Była O2 1.6 MPI
          JEST: O2 FL 1.8 TSI : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461736#1461736 :drive:

          Komentarz


          • #6
            nagar zaworów ssących?

            Komentarz


            • #7
              Brak informacji o podstawowych parametrach pracy silnika.
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz


              • #8
                No nie wiem czy nagar, jesli by tak było to chyba bym to wczesniej zauwazył, a nie dopiero świeżo po wyjezdzie z warsztatu. Pozatym auto 6 tysięcy po remoncie silnika (wadliwe pierscienie). Pozatym jesli by chodziło o nagromadzony nagar to usunięcie błędow VCDSEM raczej by nie pomoglo, a tutaj jak pisalem przez 10 km było wszystko jak najbardziej wporządku, auto rakieta...
                Była O2 1.6 MPI
                JEST: O2 FL 1.8 TSI : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461736#1461736 :drive:

                Komentarz


                • #9
                  Witam. Mam dokładnie taki sam problem jak #Britos . U mnie dodatkowo oczyszczony został kolektor ssący i katalizator. Wie ktoś co było przyczyną w.w wymienionymi przypadku??

                  Dziękuję za każdą pomoc.

                  Komentarz


                  • #10
                    wyjąć ten nowy wałek i sprawdzić czy z krzywkami wszystko ok, przerabiałem podobną akcję po remoncie w audi z wypadaniem zapłonu na 2 i 4 cylindrze po wymianie wałka ssącego w cdaa, okazało się że zamiennik wałka OE miał wadę, wymiana na oryginał problem znikł i nie wraca do dzisiaj.
                    ANTY MECHANIK YT

                    Komentarz


                    • #11
                      kolejna sprawa wrzuć błędy z sterownika silnika.
                      ANTY MECHANIK YT

                      Komentarz


                      • #12
                        Wypadanie zapłonu jest dosc sporadyczne . Wedlug komputera jest stały błąd: wypadanie zaplonu cylinder nr 2 oraz 1 . Podkreślam, ze wypadanie systematyczne . Jest szansa sprawdzić, po blokach pomiarowych ( logach ) sprawność wtrysku ? Jakie powinno byc cisnienie na pompie wysokiego cisnienia bp?

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X