Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia II załączające się wentylatory NA POSTOJU wprowadzają całe auto w drżenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia II załączające się wentylatory NA POSTOJU wprowadzają całe auto w drżenie

    Witam zdarzyło mi się to już kilka razy po przejechaniu nie pamiętam jakiego kilometrażu Zatrzymałem się na postoju po czym zaczęło mi trząść całą karoserią głośne hałasy z komory silnika (już myślałem że coś nie tak z silnikiem) i panika się załączyła więc szybko wyłączyłem silnik, ale wystarczyło że miałem tylko kluczyk przekręcony w 1-szej pozycji odrazu powtórka z rozrywki wcale nie trzeba było włączać ponownie silnika silnika żeby był ten sam efekt. Ostatnio to samo mi się powtórzyło gdy podjechałem zatankować na stacje(Intermarche Poznań) i stałem w kolejce do dystrybutora(ludzie się patrzyli wokoło co się dzieje nie tak z moim samochodem). Czy ktoś ma jakiekolwiek pojęcie co to może być?
    Załączam linki do filmików z podglądem do tematu.


    <iframe width="1280" height="720" src="YouTube" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
    <iframe width="1280" height="720" src="YouTube" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
    Ostatnio edytowany przez ricop01; 20115.

  • #2
    Podłączyłem auto pod vcds i po sprawdzeniu temperatury wyszło że wentylatory załączają się równo przy 102 stopniach - to normalne?

    Komentarz


    • #3
      na tym pierwszym filmie widać, że coś nie tak z łożyskowaniem tych wentylatorów, latają za mocno na boki według mnie.stąd pewnie wyczuwalne jest drżenie na budzie.

      Komentarz


      • #4
        A wentylatory mają wszystkie łopatki?

        Komentarz


        • #5
          tak wentylatory są kompletne

          Komentarz


          • #6
            a one nie są przypadkiem oblepione błotem, bo tak to wygląda na filmiku

            Komentarz


            • #7
              na filmiku są oblepione ponieważ dzień przed nagraniem filmiku wjechałem w błotnistą kałuże, ale to nie wnosi nic do rzeczy gdyż wentylatory chodziły tak samo przed jak i po oblepieniu błotem

              Komentarz


              • #8
                a już myślałem że mogło by to powodować bicie, i ich nierówną pracę, jednakże warto je wymyć i usunąć wszelkie skupiska zanieczyszczeń. Następnie sprawdziłbym gdzie jest luz, czy na silniku czy na mocowaniu śmigła do silnika, bo na filmiku ewidentnie widać, że śmigło "rysuje przestrzennie ósemkę"

                Komentarz


                • #9
                  Witam,
                  miałem/mam to samo - na nówce TYC zamówionej w jednej z firm z częściami (iP....) - przyczyna pęknięty (wg speców z tejże firmy na skutek niewłaściwego montażu - chociaż samochód chodził na tej części tylko do załączenia wiatraków na postoju, po czym zaczął dudnić jak u Ciebie) wspornik silnika dużego wentylatora. Wg mojego mechanika zestaw miał bicie wzg osi od początku - nawet na jednej z łopatek miał wsunięty ciężarek do wyważenia.
                  Skoda locuta, causa finita

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X