Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ciężkie odpalanie na ciepłym O2 FL 1.9 BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ciężkie odpalanie na ciepłym O2 FL 1.9 BXE

    Mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku, Przy próbie odpalenia czasami zaczyna głośno walić i trząść budą. Silnik gaśnie by przy kolejnym razie znowu się głośno zatelepać i odpalić. Podczas jazdy brak problemów. Na zimnym odpala miękko. Błędów w vcds brak. Ktoś miał podobny problem?

  • #2
    Norma. Do poprawy mapy startowe. Zgłoś się do firmy, która robi chiptuning - zrobią Ci to.

    Komentarz


    • #3
      Norma. Do wymiany tuleje rozrusznika + przy okazji połączenia elektryczne z akumulatorem.

      Komentarz


      • #4
        Zmiana mapy około 500 zł i niby ma problem nie wracać. Ciekawe jak po regeneracji rozrusznika i jak z ceną...

        Komentarz


        • #5
          Wymiana rozrusznika na 02Z911024K z 12 stoma zębami powinna pomóc.

          Komentarz


          • #6
            Miałem tak w dwóch seatach altea 1.9 tdi 105km w jednym silnik bjb w drugim silnik bxe. W obydwu wymieniłem akumulatory i pomogło.

            Komentarz


            • #7
              Zdecydowanie mapy, okolo 200zl. Akumulator owszem, ale problem po czasie wróci. Rozrusznik, tuleje, czyste styki itp. Lub wymiana na inny z większą ilością zebow też trochę pomogą ale czasem i tak walnie.

              Komentarz


              • #8
                W pierwszym seacie po wymianie akumulatora jeździłem jeszcze ponad rok i problem w tym czasie nie powrócił. Później sprzedałem. Nie znam jego losów. W drugim wymieniłem 2 lata temu i problem nie powrócił. Pewnie powróci, gdy akumulator straci swoje parametry. Kupię wtedy nowy akumulator. Póki co mam inny problem.... silnik bxe. Rozleciał się tłok i uszkodził blok w 4tym cylindrze. Szukam silnika. Po rozebraniu dołu silnika tradycyjnie dla tego silnika okazało się, że panewki są zużyte, ale całe, nie to było przyczyną awarii.

                Komentarz


                • #9
                  jakis powod rozpadu tloka musial byc. Tlok byl pekniety, moze stopiony ?
                  pozdrawiam
                  dudi

                  Komentarz


                  • #10
                    Mechanik pokazał mi i powiedział, że czegoś takiego wcześniej nie widział. Tłok poza ubytkami pod pierścieniem wygląda dobrze. Pewnie zaoszczędzili pół centa na materiale i mieszali z szajs metalem a ten puścił i posypał się. Niemiecka precyzja to już tylko legenda.

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X