Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błąd P0441 - 001089 - EVAP Emission Control Sys

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Błąd P0441 - 001089 - EVAP Emission Control Sys

    Witam klubowiczów,

    Od dawna mam powracający błąd w 1.8 TSI CDAA:
    Address 01: Engine (CDA) Labels: 06J-907-115-CDA.clb
    Part No SW: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F
    Component: 1.8l R4/4V TFSI 0010
    Revision: AAH18--- Serial number:
    Coding: 0203000C18070060
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-8060

    1 Fault Found:
    001089 - EVAP Emission Control Sys
    P0441 - 000 - Incorrect Flow - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 3
    Reset counter: 255
    Mileage: 152347 km
    Time Indication: 0
    Date: 2012.14.26
    Time: 17:10:52

    Freeze Frame:
    RPM: 839 /min
    Load: 13.3 %
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 96.0°C
    Temperature: 47.0°C
    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
    Voltage: 13.716 V

    Readiness: 0000 0000

    Teb błąd występuje jako jedyny, żadnych innych nie ma.

    Ktoś może spotkał się z tym u siebie i może podpowiedzieć co to było? Dodam, że check engine nie świeci przy tym, samochód wydaje się mieć normalną, pełną moc, jedynie co to delikatne telepania silnika (nierównomierne) na biegu jałowym wyczuwalne nawet w kabinie np. jak stoję na światłach, ale czytałem że to też dla niektórych "ten typ tak ma" jeśli chodzi o ten silnik, więc nie wiem czy łączyć to z tym błędem? Wg. wiki ross-tech może być takie zjawisko przy tym błędzie.

  • #2
    Poszukaj na forum byl podobny temat usterka zwiazana z odpowietrzeniem par paliwa zbiornilk z weglem aktywnym i takim zaworkiem ktory jest zaraz przy oslone silnika na koleltorze ssacym widac go bez sciagania pokrywy.

    Komentarz


    • #3
      Miałem ten problem gdy przy tankowaniu dolewalem jeszcze paliwa jeszcze po odbiciu pistoletu. W serwisie Skody odrazu się mnie zapytał czy dolewam na maksa. Leje odwtedy do pierwszego odbicia i problem ustąpił. Paliwo się wlewało w odpowietrznik czy coś takiego

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez bikol Zobacz posta
        Miałem ten problem gdy przy tankowaniu dolewalem jeszcze paliwa jeszcze po odbiciu pistoletu.
        O widzisz! To może być to... Zawsze leję na maxa :P

        Komentarz

        Pracuję...
        X