Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pobór oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pobór oleju

    Witam, mam pytanie odnośnie skody octavii II Family z 2011 r., 1.8 TSI 152 km CDAB- czy ten egzemplarz jest po regeneracji wadliwych pierścieni? Kupiłem auto dwa miesiące temu z przebiegiem 162 tys., jednakże po wymianie oleju zauważyłem, że dosyć często go ubywa po wymianie zrobiłem może z 400 km i już musiałem dolać ok.1 litra (mój olej to motul 5w40). Czy ktoś z Was orientuje się co do tego modelu bądź też taki posiada i nie ma problemów z nadmiernym zużyciem oleju?

  • #2
    jeśli poszedł litr na 400 km to niestety, motor do remontu.
    chyba, że ma gruby wyciek ale to byś zauważył
    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

    Komentarz


    • #3
      nie kopci na niebiesko? Bo taki ubytek to już chyba chmurka powinna iść jeżeli to przez pierścienie.

      Komentarz


      • #4
        Właśnie ani nie ma żadnych wycieków, ani niebieskiej chmurki..do tego silnik pracuje cicho i nie słychać żadnych niepokojących odgłosów.

        Komentarz


        • #5
          Poprawa pierścieni z tego co twierdzi VAG była w połowie 2011

          Zapoznaj się z tym tematem... lektura obowiązkowa
          [O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju - Octavia Club Polska
          Maciek
          terminarz trójmiejskich spotów klubowych
          Zapraszamy....

          Komentarz


          • #6
            pytanie jeszcze jaki był stan na miarce po wymianie...max połowa itp....teraz po dolaniu obserwuj , miedzy min a max jest ok 1 l.

            Komentarz


            • #7
              W 2012 też był problem. Robiliśmy kilka z tego roku.
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz


              • #8
                W Family były chyba szersze pierścienie stosowane, silnik przystosowany do spalania niskooktanowego paliwa z tond też obniżona moc.

                Komentarz


                • #9
                  Robert, ale jak...? Rozebrałeś silnik z 2012 roku, a tam tłoki i pierścienie jeszcze po staremu...? i przerabiać tłoki i dawać szersze pierścienie trzeba było...?
                  Bo niby VW twierdzi, że w połowie 2011 poprawił...
                  Maciek
                  terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                  Zapraszamy....

                  Komentarz


                  • #10
                    Zmieniłem olej na gęściejszy motul 5w40 i do tego wlałem ceramizer w nadziei, że może to coś pomoże. Dało to tylko tyle, że musiałem dolać oarę kropli po 600 km. Panowie a jak właściwie prawidłowo sprawdzać olej? Na zimnym, bardzo zimnym, ciepłym, lekko ciepłym silniku?

                    Komentarz


                    • #11
                      Najważniejsze aby zawsze w takich samych warunkach, najlepiej po nocy kiedy cały olej spokojnie zdąży spłynąć do miski.

                      Komentarz


                      • #12
                        jakies 15 min po skonczeniu jazdy

                        Komentarz


                        • #13
                          Ja po skonczeniu jazdy czekam moze nie az 15 minut ale tak aby olej spłyną.

                          Komentarz


                          • #14
                            Panowie, którzy przerabiali pierścienie- czy możecie się wypowiedzieć czy Wam to pomogło??

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Lukasz147 Zobacz wpis
                              Panowie, którzy przerabiali pierścienie- czy możecie się wypowiedzieć czy Wam to pomogło??
                              Tak, pomogło....
                              Maciek
                              terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                              Zapraszamy....

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez klarus Zobacz wpis
                                Robert, ale jak...? Rozebrałeś silnik z 2012 roku, a tam tłoki i pierścienie jeszcze po staremu...? i przerabiać tłoki i dawać szersze pierścienie trzeba było...?
                                Bo niby VW twierdzi, że w połowie 2011 poprawił...
                                Bo poprawienie wady dotyczy silników z drugiej połowy 2011...buda może być i z połowy 2012...a motor nie koniecznie żebym raz spotkał silnik starszy od budy to bym się zdziwił
                                ANTY MECHANIK YT

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X