Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem po regeneracji turbiny.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem po regeneracji turbiny.

    Jakiś czas temu w drodze na spota skończyło mi się turbo. Pękła ośka - jeden wirnik wbił się w kata, a drugi zrobił spustoszenie w korpusie. Turbo oddałem do regeneracji do zaufanej firmy. Wymieniono wszystkie bebechy, włącznie z korpusem. Bo założeniu okazało że jest problem podczas przyśpieszania. Samochód podczas przyspieszania od 2k do 2,5k obrotów „kotłuje w sobie” potem jest czarna chmura i przyspieszenie. Odpiałem podciśnienie z egr i rzadziej to się dzieje, ale całkowicie nie ustąpiło. Błędami żadnymi nie rzuca. Problemem może być program, który źle wysterowuje dawkę paliwa i turbo? To że cały układ dolotowy był porządnie wymyty, chyba nie muszę dodawać.

  • #2
    Logi musisz zrobić. Zobaczymy co nie domaga.

    Komentarz


    • #3
      mati gdzie robiłeś turbo? jeśli w słupsku, to jeden mechanik mi bardzo narzekał na regeneracje w słupsku pamiętam

      Komentarz


      • #4
        samtech84 poczytam jak się za to zabrać, to zrobię. Nie robiłem nigdy logów.


        edit:
        403 Forbidden
        403 Forbidden
        403 Forbidden
        403 Forbidden
        403 Forbidden
        Ostatnio edytowany przez GS_Mati; 42386.

        Komentarz


        • #5
          zrób jeszcze raz logi z bloku 3 11 od 1500-4000 obrotów .przepływka cos mało pokazuje ja na takie doładowanie .wydaje mi sie ze może byc potrzebna korekta ustawienia geometri
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz


          • #6
            Jeszcze nie widziałem żeby turbo wróciło z regeneracji i było dobrze wyregulowane. Sztanga za krótka to najpewniej. Przepływomierz coś mało pokazuje. Albo padł albo jest dziura w dolocie miedzy przepływomierzem a turbo, albo EGR się nie domyka(tu bym obsatwiał). Najpierw zająć się niską wartoscia przepływu potem ewentualną regulacja turbo.

            Komentarz


            • #7
              auto jest po programie wiec może mieć wyłączona przepływke ,najpierw trzeba zrobić porządek z doładowaniem zeby można było powiedzieć coś konkretnego na temat przepływki .a wskazania przepływki są zależne od doładowania .
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz


              • #8
                Hej,
                Jak auto po programie a z twoich postów wynika, że tak to po wymianie turbiny należy jechać a korektę, ja po wymianie swoje turbiny , też miałem podobne znaczy nie było czarnych bąków ale auto nie za bardzo chciało jeździć, dopiero po korekcie wróciło do starego wigoru, notabene to powinni Ci powiedzieć w warsztacie gdzie robiłeś naprawę.
                Przy okazji korekty tuner powinien przeprowadzić diagnostykę i jak będzie coś nie tak to powinien Tobie i tym powiedzieć, żebyś wiedział co należy naprawić/wymienić.
                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                  auto jest po programie wiec może mieć wyłączona przepływke ,najpierw trzeba zrobić porządek z doładowaniem zeby można było powiedzieć coś konkretnego na temat przepływki .a wskazania przepływki są zależne od doładowania .
                  I vice versa nie ma przepływu- nie da paliwa - nie ma spalin - turbo się nie rozpędzi.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                    zrób jeszcze raz logi z bloku 3 11 od 1500-4000 obrotów .przepływka cos mało pokazuje ja na takie doładowanie .wydaje mi sie ze może byc potrzebna korekta ustawienia geometri
                    Proszę bardzo:
                    403 Forbidden
                    403 Forbidden

                    Komentarz


                    • #11
                      po logach wygląda ze masz źle wyregulowana geometrie albo turbo jest źle zrobione . wydłuż sztange o 1,5 obrotu i powtórz logi .
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                        po logach wygląda ze masz źle wyregulowana geometrie albo turbo jest źle zrobione . wydłuż sztange o 1,5 obrotu i powtórz logi .
                        403 Forbidden

                        Komentarz


                        • #13
                          jest juz lepiej wydłuż jeszcze o 1 obrót.
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                            jest juz lepiej wydłuż jeszcze o 1 obrót.
                            403 Forbidden

                            Komentarz


                            • #15
                              popusc jeszcze o 2 obroty. jest coraz lepiej .
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                                popusc jeszcze o 2 obroty. jest coraz lepiej .
                                403 Forbidden

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez german81
                                  z logów wychodzi ze jest dobrze .jak auto teraz jeździ ?zrób jeszcze logi z bloku 1 3 8 11
                                  403 Forbidden
                                  403 Forbidden

                                  Polatałem dziś trochę i wydaję się, że wszystko jest ok.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    jest wszystko ok.
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      german81 dzięki wielkie za poświęcenie mi czasu i pomoc Bez Twojej pomocy dalej bym był w czarnej dupie

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        spoko nie ma sprawy. jak moge to pomoge .tak jeszcz raz przeglądałem te twoje log i zastanawia mnie ta przepływka . spróbuj ja umyc jeszcze zmywaczem do hamulców
                                        diagnostyka vag 602-614-253

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Umyłem przepływkę nim poradziłeś żeby regulować sztangę.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            sam wstawiałeś turbo? czy jakiś warsztat (ten co regenerował)?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Sam. Gdyby robił warsztat, odrazu bym pojechał na poprawkę.

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X