Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Grzechotanie 1,8TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Grzechotanie 1,8TSI

    Witam mam pytanko czy spotkał się ktoś z przypadkiem lekkiego grzechotania przy niskich obrotach w przedziale 1700-2000? Auto jest po kompletnym remoncie góry silnika razem z wymianą wałka ssącego. Sprawa o tyle dziwna że po odłączeniu czujnika zmiany faz rozrządu problem znika po podłączeniu znowu wraca wcześniej ten problem nie występował

  • #2
    Zamieszczone przez Fishu Zobacz wpis
    Witam mam pytanko czy spotkał się ktoś z przypadkiem lekkiego grzechotania przy niskich obrotach w przedziale 1700-2000? Auto jest po kompletnym remoncie góry silnika razem z wymianą wałka ssącego. Sprawa o tyle dziwna że po odłączeniu czujnika zmiany faz rozrządu problem znika po podłączeniu znowu wraca wcześniej ten problem nie występował
    czujnika czy elektromagnesu? może być skopany nastawnik, albo podstawa wałków nie podaje odpowiedniego ciśnienia oleju (uszkodzona kulka lub później sitko).
    ANTY MECHANIK YT

    Komentarz


    • #3
      wałek był nowy czy używany?
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #4
        Wałek był nowy, sitko i cały ten element z kulką wymienione na nowe także powinno być ok. Zastanawiam się tylko czy poprzedni właściciel nie namotał coś w kompie ze zmianami rozrządu bo stary wałek miał przestawioną krzywkę a wszystko chodziło dobrze po założeniu nowego wałka coś jest nie tak. I tutaj moje pytanie czy i ewentualnie gdzie w lublinie poza ASO można by sprawdzić czy w programie nie jest coś namodzone względem oryginały ?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Fishu Zobacz wpis
          Wałek był nowy, sitko i cały ten element z kulką wymienione na nowe także powinno być ok. Zastanawiam się tylko czy poprzedni właściciel nie namotał coś w kompie ze zmianami rozrządu bo stary wałek miał przestawioną krzywkę a wszystko chodziło dobrze po założeniu nowego wałka coś jest nie tak. I tutaj moje pytanie czy i ewentualnie gdzie w lublinie poza ASO można by sprawdzić czy w programie nie jest coś namodzone względem oryginały ?
          Jak krzywka była przestawiona? wałek ma specjalny znak na jednym zębie, tam musi trafić znak łańcucha, poza tym , przestawiony wałek to kilka błędów synchronizacji i check engine na blacie., można to zweryfikować vcdsem.
          ANTY MECHANIK YT

          Komentarz


          • #6
            elektromagnes stary metalowy czy nowy plastikowy?

            objaw generalnie jak przy zwalonym wariatorze...ale ten ponoć wymeniony....

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X