Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czy to drążek skrętny?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez jakbli Zobacz wpis
    Dolnego łatwo uciąć bo płaszczyzna jest prostopadle do nas od strony sworznia. Przy cieciu u góry bym zniszczył za bardzo mocowanie do amortyzatora. Poczekam na bity
    Ja zawsze obcinam, jak nie idzie. Śladu po cięciu nigdzie nie ma.

    Komentarz


    • #27
      Dokładnie, mała tarcza i po problemie.
      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

      Komentarz


      • #28
        Dobra ucinam, bit przyszedł ale nie ma takiej sily w łapach abym to cholera zrobił i tak a walić młotkiem nie będę

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez jakbli Zobacz wpis
          a walić młotkiem nie będę
          bez młota nie robota

          ...Moje Cappuccino MPi...

          jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
          sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
          wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez jakbli Zobacz wpis
            Dobra ucinam, bit przyszedł ale nie ma takiej sily w łapach abym to cholera zrobił
            ciśnie się na język .... A nie mówiłem ?
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz


            • #31
              Dziś zrobiłem. Cięcie poszło w miarę gładko nową tarczą aby sięgnąć tak głęboko. Założenie już trudniej bo musiałem opuścić drugą stronę na podparty wahacz aby się otwory zgadzały.
              ​​​​

              ​[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/~\/?dm=7LHR"}[/IMG2]​​​​​​
              [IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/~\/?dm=KMRM"}[/IMG2]
              Załączone pliki

              Komentarz


              • #32
                I gitara

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz


                • #33
                  Wymieniłem prawy przedni łącznik stabilizatora. Gładko poszło, ale 2h nie moje.


                  Warto najpierw podnieść auto za próg, a nie za wahacz, bo potem łatwo wyjąć łącznik i włożyć nowy po podniesieniu wahacza drugim podnośnikiem.









                  Oczywiście, kontra się nie obróciła (a spline miałem gówniany, bo yato) i nie trzeba było ciąć (nawet nie miałbym czym). Wystarczy być cierpliwym, postukać i poczekać aż penetrator zadziała. Wymieniłem na taki sam, czyli vw.

                  Podoba mi się to nadkole rozkładane na 2 części: plastikową i szmacianą.
                  Ostatnio edytowany przez ; 44763.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X