Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Niska temperatura wody

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Coś tam wspominałeś o tym zbiorniczku plynu, może on ma mikro dziurki i ciśnienie układu ucieka? Albo korek.

    Komentarz


    • #27
      Kolego w tym rzecz że ciśnienie nie ucieka tylko się tworzy. Po zagrzaniu auta na postoju do 87 stopni ciśnienie jest tak wysokie ze nie można nacisnąć węża od chodzenia i to bez różnicy który was czy jakis malutki i ten duży. Kotek nowy założony jakieś tysiąc kilometrów temu

      Komentarz


      • #28
        To może korek lipny??

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz


        • #29
          Sprawdz ten korek, no i ja bym sprawdzil tez ten termostat, albo moze jaki przedmuch do ukladu chlodzenia? Ale wtedy grzalby sie plyn szybko.

          Komentarz


          • #30
            W korku zbiera się dużo wody jak go odkrece i zacznę pukać w coś to czysta woda wylatuje z niego może to coś pomoże.
            Myślałem już nawet o uszczelce pod głowicą ale odpada bo płyn czysty okej czysty więc jest ok.

            Komentarz


            • #31
              Panowie winne będą chyba czujniki, ponieważ samochód po przejechaniu 15 km i postoju (jakieś 20 min), odpalam temp 75 stopni A zalaczyl się wiatrak. Błąd ten co opisywałem tzn 16500. Później powrót do domu 15 km temp na wskazówce 82 stopnie na komputerze 75. Samochód odpalony jakieś 25 min (ustawiłem lpg w tym czasie) w komputerze 73,5 stopnia wskazówka 85 stopni a termostat już się otworzył czyli wychodzi na że osiągnął 87 stopni.
              Teraz pytanie jaki czujnik kupić żeby wszystko grało i długo podziałał. Ten co jest teraz wymieniłem w listopadzie.
              I Jeszce takie pytanie czy tylko jeden czy obydwa wymień tzn ten w chłodnicy i ten na silniku.

              Komentarz


              • #32
                A nie masz czasem problemu ze sterownikiem LPG po wymianie. Pisał CI ktoś na forum lpg że trzeba ogarnąć odczyty i z czego są brane. Może to tego wina???

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz


                • #33
                  Niestety z lpg muszę się tydzień wstrzymać ponieważ kolega z innego forum wyjeżdża i nic nie podziałamy przez ten tydzień. Po wstępnych rozmowach wygląda jakby sterownik był ok ale zostaje do weryfikacji to.

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez Daniel.kalen24 Zobacz posta
                    kolega z innego forum wyjeżdża i nic nie podziałamy przez ten tydzień.
                    Wróci i ogarniecie temat.

                    ...Moje Cappuccino MPi...

                    jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                    Komentarz


                    • #35
                      Dziwne sytuacje z tą temperatura zaczynają się dziać ponieważ termostat raz się otwiera raz nie. Kolejna sprawa po przejechaniu pewnego dystansu i zostawienie auta na 5/10 min zgaszonego to po odpaleniu od razu się załącza wentylator i wyrzuca calu czas ten sam błąd. Czy to jest wina czujnika tego a chłodnicy? Wentylator sam się nie chce wyłączyć tylko dopiero jak dwa trzy razu gasze i pale auto wentylator przestaje się załączać. Temperatura na wskazówce skacze najpierw do 90 i nagle.spada na 70 stopni a wentylator i tak działa. Jak auto zostawię na pół godziny i dłużej wtedy nic się nie dzieje.

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez Daniel.kalen24 Zobacz posta
                        Dziwne sytuacje z tą temperatura zaczynają się dziać ponieważ termostat raz się otwiera raz nie
                        I obawiam się że wyjdzie na moje - zacytuję się sam

                        Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz posta
                        odkształcenie wewnątrz, które powoduje niedomykanie się termostatu bo jest ściśnięty i stąd spadki temperatury i niedogrzanie.
                        A jeśli tak jest że wewnątrz jest odkształcenie spowodowane wypracowanie starego termostatu to teraz i ten nowy termostat możesz już być do niczego przez zacinanie się w kolanku.

                        Kupiłbym nowe kolanko i nowy termostat i temat niedomykania/braku otwarcia zniknie.
                        Przerabiałem to w mojej O1 AKL - tylko że jak padł mi termostat to doświadczony mechanik od razu kupując nowy termostat kupił nowe kolanko i już 7 lat spokoju.
                        Ostatnio edytowany przez Przemek_i; [ARG:4 UNDEFINED].

                        ...Moje Cappuccino MPi...

                        jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                        Komentarz


                        • #37
                          Więc po weekendzie biorę się znóLink rozbieranie i wymieniam termostat oraz kruciec.
                          A teraz takie pytanie dlaczego co jakiś czas złącza się sam z siebie wentylator? I jak nazywa się n czujnik w chłodnicy po jesz jak wpisuje czujnik temp cieczy to mam te zwykle albo jakis takie większy ale wkrecany a nie mam nic co mogę włożyć w chłodnice.

                          Komentarz


                          • #38
                            Bo chyba czujnik jest na wężu po prawej stronie silnia. Tak chyba mam w BSE.

                            ...Moje Cappuccino MPi...

                            jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                            Komentarz


                            • #39
                              Jeden jest od góry na silniku to jest ten zwykły co jest dostępny A drugi jest na łączeniu węża z chłodnica nisko po lewej stronie (kierowca). Jest taki trójnik i wchodzi wąż obok czujnik i do chłodnicy.

                              Komentarz


                              • #40
                                Takie pytanie czy to chodzi o to kolanko od termostatu co w linku ?
                                Kołnierz przewodu płynu chłodzącego CALORSTAT WF0057 - w sklepie z częściami samochodowymi UCANDO.pl

                                Komentarz


                                • #41
                                  Dokładnie.
                                  W moim AKL w O1 właśnie to wymienili.
                                  Jakiej firmy kupujesz termostat?

                                  ...Moje Cappuccino MPi...

                                  jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                  wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Myślałem o takim termostacie.:
                                    Termostat, środek chłodzący FEBI 18284 - w sklepie z częściami samochodowymi UCANDO.pl
                                    I od razu chciałem taki czujnik :
                                    Czujnik temperatury płynu chłodzącego HELLA 6PT 009 309-331 - w sklepie z częściami samochodowymi UCANDO.pl
                                    Jeszce zastanawiam się nad plynem czy zalać tym co mam czy jakis lepszy bo teraz jest koncentrat zrobiony 1:1 z czegoś takiego:
                                    → K2 Kuler 5L Różowy/Czerwony Koncentrat Płynu do Chłodnicy - najtaniej w || MotoChemia ||
                                    I pytanie bo gdzieś czytałem że można sprężarką wepchnąć cały płyn tylko czy jest sens robić takie coś?

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć czy to będzie dobry zestaw ? Chciałbym zamówić części i zobaczyć czy to coś da.

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Części zamówione. Termostat zamówiony taki:
                                        Termostat, środek chłodzący WAHLER 3141.87D - w sklepie z częściami samochodowymi UCANDO.pl
                                        Jak będę po wymianie dam znać czy to.cos dało.

                                        Komentarz

                                        Pracuję...
                                        X