Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2.0 TDI 110 KM CHFH problem "szarpie" na zimnym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Update... Zawór na 100% kwalifikuje się do wymiany.

    Po jego wymianie jeszcze raz sprawdzimy wtryski.

    Komentarz


    • #27
      Według testów ciśnienie paliwa skacze aż do uzyskania przez silnik temperatury roboczej. Po uzyskaniu temp. pracuje już prawidłowo.

      samtech84 Co myślisz na ten temat? Według Ciebie też zawór ciśnienia w pierwszej kolejności do wymiany?

      Komentarz


      • #28
        Ja by zaczął od zrobienia próby przelewowej wtryskiwaczy. Być może, wtryskiwacz, który goni paliwo w przelew jest odpowiedzialny za spadek ciśnienia na listwie, co później próbuje nadrobić zawór.

        Komentarz


        • #29
          Dzięki za info. W poniedziałek odstawiam auto ponownie już do naprawy. Dam znać.

          Komentarz


          • #30
            Zawór wymieniony. Po wymianie wszystko ustało.
            Przelewowy test wtrysków wypadł ok, korekty też są prawidłowe.
            Autko jeździ płynnie.

            Komentarz


            • #31
              Czasem mam podobne objawy na CFHC. Wymieniałeś zawór regulacji paliwa na pompie paliwowej czy ten wkręcony z prawej strony (od strony kierowcy) w szynie Common Rail???

              Komentarz


              • #32
                Stuprocentowej pewności nie mam, bo nie ja to robiłem. Ale wydaje mi się, że był to zawór na szynie.

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X