Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Miękki pedał hamulca po wymianie klocków przód

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Miękki pedał hamulca po wymianie klocków przód

    O2 FL BXE po samodzielnej wymianie klocków hamulcowych przód ma miękki pedał hamulca - auto hamuje ale dłużej przytrzymany pedał hamulca wpadłby w podłogę. Ręczny działa normalnie, żadna kontrolka się nie świeci. Przy zgaszonym silniku kilkukrotnie naciśnięty hamulec twardnieje. A po uruchomieniu kilkukrotnie wciskany nie stawia większego oporu. Przed wymianą wszystko było ok (poza zużyciem klocków oczywiście). Ktoś z koleżeństwa ma może jakiś pomysł co może być przyczyną i jak to rozwiązać?
    pozdrawiam
    sotdi

  • #2
    Układ do odpowietrzenia. Do skutku.
    Nawet ASO ma z tym problemy. Pedał ma stawiać należyty opór jak przedtem.

    M.
    666 4U

    Komentarz


    • #3
      Trzeba trochę pojeździć i pohamować aż klocki się "ułożą".

      Komentarz


      • #4
        Nic z tych rzeczy. W ASO też mi to próbowali wmówić. Dopiero po sporze i kolejnej wizycie przyznali, że... jeden tylny zacisk nie hamował, tak był zapowietrzony. Odpowietrzenie zajęło im kilka godzin (!), wielokrotne nieudane próby.

        Miękki pedał i jego nienaturalnie głęboki skok, to powietrze w układzie.

        W aucie innej marki jak zmieniałem klocki, a także komplet klocki+tarcze, to pedał chodził od razu normalnie. A sam przeprowadzałem całe układanie, zgodnie ze sztuką (procedura docierania, którą zaleca m.in. Zimmermann).

        M.
        Ostatnio edytowany przez beaviso; 13733.
        666 4U

        Komentarz


        • #5
          Dzięki za pomoc :-)
          sotdi

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez beaviso Zobacz wpis
            Nic z tych rzeczy. W ASO też mi to próbowali wmówić.
            M.
            No patrz, co za przypadek.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X