Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

szarpanie na zimnym silniku 2.0 tdi dsg/ nie pomogła wymiana silnika!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • szarpanie na zimnym silniku 2.0 tdi dsg/ nie pomogła wymiana silnika!!

    Witam wszystkich,
    Odrazu pisze, że historia mało prawdopodobna.
    Posiadam Octavie z 2011 r 2.0 tdi cr dsg. W październiku ubiegłego roku wymieniłem dwumase wraz z olejami silnika i dsg. i zaczął sie problem szarpania, gdy silnik jest zimny. Po nocy podczas pierwszego uruchomienia samochodu silnik drży i poszarpuję przez kilkaset metrów, tak jakby nie mial w ogóle mocy. Po tym dystansie wszystko ustaje i silnik pracuje super. Dodam tylko, że od tego momentu zaczęła się moja przygoda z mechanikami, gdyż ok listopada/grudnia uciekał płyn chłodniczy. Nikt nie potrafil zlokalizowac. W styczniu wymienili zawór egr wraz z chłodniczką, temrmostat i woda dalej uciekała bez śladów. Koniec końców rozebrali głowice, okazało się, że peknieta głowica. Mechanik stwierdzil takze, że te objawy szarpania (przejchal sie przed rozebraniem glowicy) mogą byc objawiem uszkodzonych wtrysków lub pękniętej głowicy. Dlatego mając na uwadze uszkodzoną głowicę i potencjalnie wtryski w kwietniu postanowiłem zakupić nowy silnik. I tu do sedna. Silnik kupiłem z całym osprzętem z 2014 r z vw golfa cfh, mały przebieg. Podczas przekładania przełożony został ze oryginalnego zawór egr wzraz z chłodniczką (ze stycznia), dwumasa (ok.15 tys. km)i włożono nowy rozrząd. Odebrałem samochód uradowany…chodzi jak zegareczek. Ale rano po pierwszej nocy odpaliłem i znowu to samo!!! Silnik drży, szarpie dławi się…przerzuci do 3 biegu i spokój. Moge w dzien gasic, odpalac po kilku godzinach i chodzi jak idealnie. Ma ktos z was pomysł co może byc przyczyną??? Czy to moze byc dwumasa? sprzęgło? skrzynia? Błagam pomóżcie, bo to jest, az niewiarygodne dla mnie.
POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X