Z tego co tam oglądałem na yt, majster mówił, że do BSE są lepsze pierścienie z BSF. Wpisz na yt: autochallenge AUDI A3 SWAP BSE BFQ. Nawet pokazuje opakowanie żółte takie pierścienie i mówi dlaczego. Możesz jemu nie ufać oczywiście
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Pierścienie 1.6 MPI bse
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez smajler Zobacz wpiso to za patent z kuleczką w termostacie?
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kris_hawk Zobacz wpisTo jest ten film smajler POBÓR OLEJU WE WSPÓŁCZESNYCH SILNIKACH BENZYNOWYCH. - YouTubeOstatnio edytowany przez marc.zalu; 50130.
Komentarz
-
Mój motor padł przy 228k km, byłem już umówiony na robotę silnika, bo co tankowanie gazu (czyli 350km) brakowało litra oleju. Niestety rozrząd firmy INA który założyłem 15k km temu, miał wadę w postaci zbyt długiej szpilki napinacza, co spowodowało, że rolka napinacza byłą przesunięta o 1mm i sukcesywnie uszkadzała pasek, który finalnie przeskoczył i zgięło 3 zawory. Na moje nieszczęście stało się to 400km od domu i 7dni przed planowaną naprawą. Wczoraj odebrałem już samochód zrobiony, z założonymi pierścieniami MAHLE dedykowanymi do silnika BSF (pierścień olejowy 2 częściowy), mam dopiero zrobione ze 30km po naprawie i wiadomo jest jeszcze na dotarciu, ale jeżeli jest wielu chętnych, to o ile będę pamiętał i temat jeszcze będzie na "topie" mogę napisać jaki jest wynik tej naprawy. Niestety rzetelna opinia po tej naprawie (z uwagi na liczbę kilometrów przejeżdżanych w ciągu roku) może pojawić się dopiero za rok.
Komentarz
-
Zamieszczone przez skit Zobacz wpisale jeżeli jest wielu chętnych, to o ile będę pamiętał i temat jeszcze będzie na "topie" mogę napisać jaki jest wynik tej naprawy. Niestety rzetelna opinia po tej naprawie (z uwagi na liczbę kilometrów przejeżdżanych w ciągu roku) może pojawić się dopiero za rok.
będzie widać już po 3-5 Twoich tankowaniach do pełna LPG. Wyjdzie 1500 km i zobaczymy ile oleju będzie silnik pobierał.
Trzymam kciuki.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
Zamieszczone przez darnow6839 Zobacz wpisCo ciekawe, autostradowa jazda nie zmienia znacząco zużycia oleju.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpispisz Kolego na bieżąco
będzie widać już po 3-5 Twoich tankowaniach do pełna LPG. Wyjdzie 1500 km i zobaczymy ile oleju będzie silnik pobierał.
Trzymam kciuki.
Komentarz
-
Zamieszczone przez skit Zobacz wpisZrobione 1,3k km i pierwsza zmiana oleju, ubyło chyba 1mm na miarce, ale nie jestem pewien (raczej taki naciągany). Wcześniej 1l po mieście co 3k km, na trasie 1l na 1k km, w ostatnim stadium tuż przed remontem 1l co 360km.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
Zamieszczone przez skit Zobacz wpis
Zrobione 1,3k km i pierwsza zmiana oleju, ubyło chyba 1mm na miarce, ale nie jestem pewien (raczej taki naciągany). Wcześniej 1l po mieście co 3k km, na trasie 1l na 1k km, w ostatnim stadium tuż przed remontem 1l co 360km.
Problem z brakiem oleju został wyeliminowany ?Skoda Octavia 2, 2011 r, 1.6 BSE + LPG Landi Renzo,117 kkm
Komentarz
-
Zamieszczone przez darnow6839 Zobacz wpisJa jestem po remoncie, założone pierścienie to zdaje mi sie Mahle.
Przejechałem po naprawie 40 tys km. Wymieniam oliwę co 15 tys., dolewam około 1 litr między wymianami.
Co ciekawe, autostradowa jazda nie zmienia znacząco zużycia oleju.
Pozdr.
Problem zwiększonym zużyciem oleju został rozwiązany?
Skoda Octavia 2, 2011 r, 1.6 BSE + LPG Landi Renzo,117 kkm
Komentarz
-
Remont wyniósł mnie 2k, z dodatkowych rzeczy które nie zawsze są robione przy takiej naprawie to doszło tylko honowanie cylindrów (ręcznie). Poza tym to klasyczna naprawa, uszczelka pod głowicą, rozrząd, wymiana pierścieni na komplet w którym olejowy jest dwuczęściowy (od silnika BSF), panewki nie wymagały wymiany (230k przebiegu), wymiana 3 zaworów oraz kompleksowa regeneracja głowicy (sprawdzenie szczelności, docieranie gniazd, wymiana uszczelniaczy zaworowych, itp.) olej filtr i jakieś inne pierdoły.
Na razie wygląda na to że już nie konsumuje oleju, pierwsze 1,3k km bez zauważalnego ubytku, teraz mam może w sumie ze 3tyś. zrobione od naprawy, ale nie wiem jak to wygląda (nie sprawdzam ).
Walczę na razie z gazem, bo po 2 miesiącach nieużywania (docieranie robiłem tylko na benzynie) chyba reduktor się kończy a dokładniej zawór reduktora, bo pierwsze przełączenie po dłuższym postoju jest zawsze problemem. Wtryski gazowe wymieniałem z 5 miesięcy temu na AC W02 więc one raczej odpadają, ale z tym gazem u mnie to historia długa i zawiła, robię to sam w wolnych chwilach więc ciągnie się to w nieskończoność, ale znalazłem ostatnio ciekawą rzecz, wychodzi na to że od 7lat (mam go 2lata i w tym czasie na pewno nie było nic zamienione ) samochód jeździł z odwrotnie podłączonymi wtryskami gazowymi 4 jako 1, 2 jako 3 itd. i jeździło to całkiem nieźle. Także życzę powodzenia w walce z samochodem i jeżeli wahasz się czy robić remont, to myślę że warto jeżeli chcesz jeszcze swoim egzemplarzem trochę pojeździć.
- Polubień 1
Komentarz
-
Zamieszczone przez skit Zobacz wpisRemont wyniósł mnie 2k ......
Cena 2000 zł wg mnie dobra jak na taki zakres prac wykonanych.
Ważne że po naprawie silnik nie zużywa już większych ilość i oleju.
W ciągu trzech dni przejechałem ponad 800 km głównie w trasie.
Prędkość 110 do 120 km/h, obroty 3500 do 3800.
Zużycie oleju cały zakres pomiarowe bagnetu od nas do min. Silnik wydaje mi się mokry w okolicy korka wlewu oleju.
Szukam warsztatu żeby sprawdzić silnik, co i za ile trzeba zrobić.
Później będzie decyzja czy naprawiać czy sprzedać.Ostatnio edytowany przez Maciek.B.; 49880.Skoda Octavia 2, 2011 r, 1.6 BSE + LPG Landi Renzo,117 kkm
Komentarz
Komentarz