Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1,9 tdi nie dogrzewa się silnik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1,9 tdi nie dogrzewa się silnik

    Cześć
    jak w temacie, silnik w zasadzie bez tektury na chłodnicy nie grzeje się, teraz przy dłuższej jeździe osiągnie 70⁰C a w korku temp. spada, termostat świeżo wymieniony na nowy. Czy ktoś miał taki przypadek? Gdzie można jeszcze zaglądnąć?

  • #2
    Jakiej firmy termostat? Ja miałem taki przypadek uwalony był termostat nie chciało mi się wierzyć ze po wymianie jest to samo a okazało się ze jednak kupiłem ori i było jak trzeba.Nie pamietam dokładnej nazwy teraz ale jakiś francuski


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Komentarz


    • #3
      Firmy nie pamiętam ale jakiś dobry brałem. Sprawdzałem chłodnicę czy jest ciepła po przejechaniu 10 km i była zimna. Ten którego wymieniłem (oryginalny) sprawdzałem w garnku z gorącą wodą i wg mnie działał poprawnie. Qrde dziwna sprawa. Jest tylko jeden termostat?

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Lukas2542 Zobacz wpis
        Jest tylko jeden termostat?
        Któreś silniki TDI miały jeszcze drugi termostat na dole w takim specjalnym kolanku czy trójniku.

        Wypadałoby sprawdzić po VINie

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz


        • #5
          Podepnij kompa przy około 90 c ma puścić na duży obieg jak będzie waż delikatnie ciepły znaczy puszcza


          Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

          Komentarz


          • #6
            W BXE są dwa czujniki temperatury płynu chłodzącego.
            W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić czy pokazują dokładnie tą samą wartość temperatury.
            Jeżeli nie - trzeba sprawdzić który czujnik przekłamuje. Jeżeli pokazują tą samą - sprawdzamy termostat.
            W BXE jest jeden termostat.
            Można albo go sprawdzić - tak jak piszesz w garnku z wodą. Albo poprzez oprogramowanie podpiąć się do auta
            i sprawdzać - gdy temperatura płynu osiągnie około 90stopni - górny wąż płynu chłodniczego powinien być gorący, a dolny - lekko ciepły.

            W moim BXE po około 8-10km mam wskazówkę płynu chłodzącego ustawioną na 90 stopni.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X