Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2fl] błedy egr i świecy żarowej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2fl] błedy egr i świecy żarowej

    Witam otóż mam problem prawdopodobnie z zaworem egr. Błędy które wskazuję diagnostyka to p040100 Egr Flow insufficient detected oraz p256300 turbocharger bost cotrol position sensor circuit range/performance. Egr zostal wyczyszczony i było kilka dni spokoju po czym powrócił błąd swiec żarowych czyli p256300. Doczytałem się, że może być to problem z gruszka tylko ta na egr czy turbo?? Bo z tego co mi powiedziano i tu i tu znajdują się podobne w nazewnictwie elementy. Dodam że owy błąd pojawia się jedynie po pierwszym starcie silnika i też nie zawsze. Gasnie po ponownym odpaleniu i nie zapala się ponownie w trakcie jazdy. Octavia 1.6 tdi 105 km 2010 rok. Za każdą uwagę dziękuję serdecznie
    ​​​​

  • #2
    z tego co wiem czyszczenie EGR-u nic nie daje tylko wymianna....
    Dawid
    czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

    Komentarz


    • #3
      No właśnie i chyba do tego podejdę. W zaślepianie nie chce wchodzić. Polecacie jakąś konkretną firmę od egr? WAHLER CZY ERA??

      Komentarz


      • #4
        Podepnę się, mi wyskakuje błąd 16785,egr wyczyszczony, błąd wyskakuje co 30 km, po skasowaniu. Za mały przepływ powietrza.
        Auto jeździ normalnie i przyspiesza,
        Dziś wymienię przewody do egr i zobaczę co dalej.
        Czy na pewno egr do wymiany?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Numi313 Zobacz wpis
          Polecacie jakąś konkretną firmę od egr?
          tu masz ori
          Link
          można poszukać bez chłodniczki,wyczy ści ć swoją i przełożyć bo w niej nie ma się co zepsuć jeśli nie cieknie
          Dawid
          czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

          Komentarz


          • #6
            Apropos zaślepienia rozmawiałem jeszcze z profesjonalnym tunerem i polecił mi w przypadku mojego silnika tylko i wyłącznie z wywaleniem dpf inaczej jeżeli nie robię większych tras za chwilę zaczną się problemy z dpf. Decyzja podjęta montuje nowego egr.

            Komentarz


            • #7
              regeneracja egr to stanu "jak nowy" to 290 zł, warto się z tym grzebać?
              Była O2 RS 190 km / 436 Nm
              Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpis
                regeneracja egr to stanu "jak nowy"
                oolsztyniak z tego co wiem w cr nie tak łatwo z egr nie da się wyczyścić tak jak w starych jednostkach
                Dawid
                czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                Komentarz


                • #9
                  z octavii 3 , 2.0 tdi oddawał sąsiad do regeneracji (cr) i dało radę.
                  Nie odbiera telefonu więc nie chcę skłamać gdzie to pojechało
                  Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                  Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
                    oolsztyniak z tego co wiem w cr nie tak łatwo z egr nie da się wyczyścić tak jak w starych jednostkach
                    Używka, to jednak używka i trzeba zdawać sobie sprawę że to zawsze jakieś ryzyko. Tu masz coś tańszego:

                    Link

                    U mnie taki siedzi od 2 lat i 30 kkm i nic się nie dzieje.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez MQ1977 Zobacz wpis
                      Tu masz coś tańszego:
                      zgadza się,ale ten link mój masz ori z 1szego montażu
                      Dawid
                      czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X