Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przerywa przy przyspieszaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przerywa przy przyspieszaniu

    Witam. Jestem nowy ale mam nadzieje z zaaklimatyzowac

    W mojej skodzinie jako że to pierwsza jej zima ze mna pojawily sie dziwne objawy a mianowicie przy tych mrozach teraz podczas wolnej jazdy bo slizgo do 2500 obrotów wszystko jest ok, ale kiedy probuje przyspieszyc powyzej tez granicy obrotów auto zaczyna palic jak benzyna na 3 gary. No moze troche inaczej bo ma takie zrywy ze przyspiesza i nagle jakby utrata mocy i znowu za chwile przyspiesza i utrata. I powiedzmy ze tak co pol sekundy zmiana. Auto nie było jeszcze wtedy w pelni rozgrzane. Dopiero kiedy osiagnelo 90 stopni wszystko sie uspokoilo i zaczal pracowac normalnie. Podlaczylem vcdsa ale nic nie pokazuje. No i dodam jeszcze porade mechanika ktory po mojej opowiesci stwierdzil ze to oringi na wtryskach przepuszczaja rope do oleju w bloku. Sprawdzilem stan oleju ale na jego pech byl ponizej minimum nawet. Jak myslicie co to moze byc?

    Pozdrawiam.
    Obecnie 145 KM / 340 Nm

  • #2
    Nie znam sie na dizlach, ale tego co powiedział ci mechanik nie możesz wykluczyć bo masz mało oleju. Tej ropy doslownie leci mgiełka i tak szybko nie napełnisz miski olejowej no i jak ten olej z ropą będzie w obiegu to się będzie spalać więc możesz nawet nie zauważyć- minus tego zjawiska taki, że masz olej rozcieńczany ropą ;/ A jak jest cieplutko to oringu już nie są sztywne i lepiej autko działa.

    Komentarz


    • #3
      Może parafina wytrąciła się w filtrze i przytyka trochę przepływ paliwa.

      Komentarz


      • #4
        No chwilowo nic sie nie dzieje wiec oby to byl jakis wybryk

        Mam jeszcze pytanie z innej beczki. Zauwazylem ze wieje mi spod nog pasazera. Cieple powietrze leci normalnie przez wentylacje ale obok leci zimne. No wiec schylilem sie i oto co zobaczylem. Rozumiem ze jakis inteligent to zle skrecil czy tam powinna byc jakas uszczelka?
        Załączone pliki
        Obecnie 145 KM / 340 Nm

        Komentarz


        • #5
          Sama pokrywa komory na filtr kabinowy jest bez uszczelki i nie jest przykręcana. Otwórz ją przesuwając mocno w kierunku do drzwi i sprawdź czy w komorze jest filtr i czy jest on dobrze założony. Tenże filtr kołnierzem przylegać powinien do pokrywy (zaczepy pokrywy przechodzą przez wycięcia w kołnierzu filtra)

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Sony Zobacz wpis
            Sama pokrywa komory na filtr kabinowy jest bez uszczelki i nie jest przykręcana. Otwórz ją przesuwając mocno w kierunku do drzwi i sprawdź czy w komorze jest filtr i czy jest on dobrze założony. Tenże filtr kołnierzem przylegać powinien do pokrywy (zaczepy pokrywy przechodzą przez wycięcia w kołnierzu filtra)
            Super dzieki. Dzisiaj to ogarne. Zanim się ujrzy to co jest na zdjeciu to powinna byc taka osłona (maskownica) z gumy czy ze steropianu. Wiesz moze jak to sie nazywa bo nie moge tego znalezc a moze masz numer tej czesci, bo niemam tego w ogole.
            Obecnie 145 KM / 340 Nm

            Komentarz


            • #7
              No i faktycznie nie było filtra w ogole. Zalozylem i zamknalem i juz nie leci zimne powietrze. Dzieki wielkie.
              Obecnie 145 KM / 340 Nm

              Komentarz


              • #8
                nakładka, szukaj raczej jako osłona wygłuszenie nagrzewnicy - jest to osłona z pianki, przykręcana dwoma śrubami motylkowymi z tworzywa sztucznego, jako oryginalna część zamienna występuje jako nakładka i prawdopodobnie jest o nr kat. 1Z1 819 593A (lub co mniej prawdopodobne - 1Z2 819 593B)

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X