Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z rozrządem 1.4 tsi

    Szanowny Grzegorzu.
    Jeżeli poczułeś się dotknięty moim wczorajszym postem, to uprzejmie Cię przepraszam. To co napisałem, nie miało na celu szkalowania kogokolwiek, tylko było próbą zwrócenia uwagi na problem umawiania spotów. Jakiekolwiek propozycje na dzień przed spotkaniem wprowadzają pewną niepewność w uczestnikach. Dlatego następnym razem jeżeli jest propozycja zmiany, to podyskutujmy o tym tydzień wczesniej.

  • #2
    Problem z rozrządem 1.4 tsi

    Dzisiaj dolewalem płynu do sprysków i zauważyłem, że chyba moja fura pracuje głosniej niż na początku. Mając zatem w pamięci ostatnie problemy z rozrządami w silnikach tsi, postanowiłem zapytać Was - nagranie przedstawia normalną pracę silnika czy powinienem się udać do ASO z prośbą o reperację ???






    edit shado dla potomności i nie pytania po 500x o to samo.
    Koszty i części potrzebne do wymiany:


    nastawnik: 03C 109 088 E - 1620PLN
    łańcuch: 03C 109 158 A - 245PLN
    napinacz: 03C 109 507 AH - 150PLN
    prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
    prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
    uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
    uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
    o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2

    a robocizna ok. 1000 zł w ASO

    Komentarz


    • #3
      loyd, no myślę, że silnik do wymiany, chodzi głośniej niż mój 1.9 TDI.

      A tak poważnie to nie histeryzuj tylko jeździj. Pamiętaj że auto zastępcze z GDM dostaniesz tylko wtedy jak auto stanie na drodze.
      Octavia III 1.6 TDI 105KM Elegance+Amazing+Dynamic+sportowe zawieszenie

      Komentarz


      • #4
        Jak bym nie wiedzial znaczka TSI,to pomyslalbym,ze to TDI CR...powaznie :szeroki_usmiech
        Tato,tato...czy to auto jest chore?
        Nie synku...to diesel PD.

        Honda...the power of dreams.
        Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

        Komentarz


        • #5
          gebek, też mnie to trochę zaniepokoiło, ale w sumie to jeszcze mam 14 miesięcy gwarancji więc pewnie ten napinacz zdązy się jeszcze rozlecieć .....

          Komentarz


          • #6
            gebek, też mnie to trochę zaniepokoiło, ale w sumie to jeszcze mam 14 miesięcy gwarancji więc pewnie ten napinacz zdązy się jeszcze rozlecieć .....
            Dżizas loyd, masz 10 miesięcy auto i dopiero teraz zorientowałeś się, że 1.4 TSI na biegu jałowym, zwłaszcza zimny przy podniesionej masce pracuje jak diesel :diabelski_usmiech
            Pozdrawiam,
            Andys

            Komentarz


            • #7
              Andys, nie podnosiłem wcześniej maski przy włączonym silniku .... (no może z raz, po odbiorze jak mi danielcio pokazywał gdzie się wlewa płyn do sprysków ).

              Pozatym silnik nie był zimny, tylko rozgrzany a podobny problem miałem w poprednim aucie (corsa c) .... jakoś mam pecha do rozrządów :cry:

              Komentarz


              • #8
                loyd, a z jakimi obrotami jeździsz? i do jakich rozkręcasz obrotów silnik codziennie jeżdżąc?
                Octavia III 1.6 TDI 105KM Elegance+Amazing+Dynamic+sportowe zawieszenie

                Komentarz


                • #9
                  AdamB, no raczej staram się osczędnie jeźdzę, można powiedzieć, że PSJ

                  Nie przekraczam 3 krpm (w mieście). Na trasie jak są warunki to daję czadu, ale rzadko ostatnio jeźdzę poza miastem .....

                  Komentarz


                  • #10
                    loyd, pytałem się dlatego że notoryczna jazda z niskimi obrotami i co za tym idzie przyspieszanie z niskich obrotów nie jest zdrowe dla układu napędowego łącznie z rozrządem. A w przypadku jazdy z "pomocnikiem" zmiany biegów i słuchanie go może przyczynić się do takich objawów. Jechałem 1.2TSI OIIFL i powiem że ten pomocnik chyba jest chory.

                    A skoro drugie auto ma ten sam objaw to znaczy że nie masz zbyt zdrowego stylu jazdy.
                    Octavia III 1.6 TDI 105KM Elegance+Amazing+Dynamic+sportowe zawieszenie

                    Komentarz


                    • #11
                      AdamB, akurat w corsach to była taka przypadłość rodzaju TTTM. Rozrząd hałasował ale można tak było spokojnie jeździć (zgodna opinia ASO i mechaników). Jednak wnerwiało mnie to i wymieniłem łańcuch przy ok. 60 kkm.

                      To, że staram się jeździć oszczędnie to nie znaczy, że jeźdzę w sposób który opisałeś. Nie katuję silnika 1.5 krpm na 5 czy 6 biegu .....

                      Komentarz


                      • #12
                        hmm, z tego co słyszę na ulicy to one chyba tak pracują...
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez loyd
                          To, że staram się jeździć oszczędnie to nie znaczy, że jeźdzę w sposób który opisałeś. Nie katuję silnika 1.5 krpm na 5 czy 6 biegu .....
                          O to się bałem, ale jak szkoda i w tym filmiku nie niepokojącego nie słychać.
                          Octavia III 1.6 TDI 105KM Elegance+Amazing+Dynamic+sportowe zawieszenie

                          Komentarz


                          • #14
                            Przyznam się, że kiedy pierwszy raz przed jazdą próbną, usłyszałem pracę 1.4 TSI, pomyślałem sobie, że pracuje jak diesel. Na szczęście w środku auta, odczucia były zupełnie inne. Od tamtej pory przestałem się przejmować dźwiękiem silnika przy podniesionej masce :wink:
                            Pozdrawiam,
                            Andys

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Andys
                              Przyznam się, że kiedy pierwszy raz przed jazdą próbną, usłyszałem pracę 1.4 TSI, pomyślałem sobie, że pracuje jak diesel. Na szczęście w środku auta, odczucia były zupełnie inne. Od tamtej pory przestałem się przejmować dźwiękiem silnika przy podniesionej masce :wink:
                              Przecież nie jeździsz z otwartą maską :P
                              A tak serio, to jak ten silnik rozgrzeje się to całkiem ładnie "cyka".

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez AdamB
                                loyd, pytałem się dlatego że notoryczna jazda z niskimi obrotami i co za tym idzie przyspieszanie z niskich obrotów nie jest zdrowe dla układu napędowego łącznie z rozrządem. A w przypadku jazdy z "pomocnikiem" zmiany biegów i słuchanie go może przyczynić się do takich objawów. Jechałem 1.2TSI OIIFL i powiem że ten pomocnik chyba jest chory.

                                A skoro drugie auto ma ten sam objaw to znaczy że nie masz zbyt zdrowego stylu jazdy.
                                dokładnie. Sąsiad zamulał swoje 1.4tsi w golfie VI i pracował jak mój 1.9tdi
                                Poszukuję chętnych na zakup gałki od Octavia II ze sklepu www.vw-shop.pl

                                Przy zakupie 5 sztuk jest fajny rabat.
                                Chętnych proszę o kontakt: [email protected]

                                Komentarz


                                • #17
                                  loyd, jak dla mnie to kaplica, pracuje jak 1.9 TDI

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez kross12
                                    loyd, jak dla mnie to kaplica, pracuje jak 1.9 TDI
                                    w dodatku PD
                                    Poszukuję chętnych na zakup gałki od Octavia II ze sklepu www.vw-shop.pl

                                    Przy zakupie 5 sztuk jest fajny rabat.
                                    Chętnych proszę o kontakt: [email protected]

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Normalnie pracuje. Jak jest zimny to zawsze tak jest.
                                      Pozdrawiam
                                      Piotr

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez michaloctavia
                                        w dodatku PD
                                        Mój 1.9TDI PD pracuje dużo ciszej :szeroki_usmiech
                                        Octavia III 1.6 TDI 105KM Elegance+Amazing+Dynamic+sportowe zawieszenie

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Piotr AMP
                                          Normalnie pracuje. Jak jest zimny to zawsze tak jest.
                                          Pisałem już, że silnik był rozgrzany.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez loyd
                                            Zamieszczone przez Piotr AMP
                                            Normalnie pracuje. Jak jest zimny to zawsze tak jest.
                                            Pisałem już, że silnik był rozgrzany.
                                            Nie zauważyłem, że na ciepłym w takim razie muszę się dzis przysłuchac jak u mnie pracuje na ciepłym.
                                            Pozdrawiam
                                            Piotr

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Dla mnie pracuje tak,jak wszystkie inne TSI.

                                              Dla ścisłości: w Skodzie 1.4 TSI chyba nie było do tej pory żadnego problemu z rozrządem
                                              w VW z tego co się orientuje to 1.4 i owszem było ale 140 lub 160KM ,122 KM chyba nie--
                                              --jeśli się mylę to mnie poprawcie.

                                              Pozdro dla wszystkich

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                jak odbierałem auto to trafilem akurat na przeglad przedsprzedazny.mily Pan sprzedawca odpalil fure a mi micha zrzedla bo usłyszalem swojego 1,4 tdi.hahahaha. a nie tsi

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  takie uroki napędu łańcuchowego rozrządu, poza tym sama konstrukcja silnika też chyba jest masywniejsza niż wolnossącej benzyny...

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...
                                                  X