Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • U mnie po postoju dokładnie prawie 3 dniach przy temp. zewnętrznej 14 stopni odpalił bez podwyższonych obrotów. A tak na co dzień latem to 95% właściwie odpaleń z podwyższonymi. Ale myślę, że to lepiej nawet pod tym kątem, iż szybciej się nagrzewa silnik, a robię ogólnie odcinki po mieście po 7-10km.



    1.4 TSI MINT

    Komentarz


    • Panowie, tak mi się jakoś przypomniało... W Fabii II była podobna akcja tzn. przy odpalaniu w ciepłe dni, przy włączonej klimie obroty lądowały w okolicy 1500 rpm i spadały po jakimś czasie. W takich wypadkach zmieniali soft silnika ( dotyczyło to chyba silnika 1,2 )...
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz


      • kowal 2002, 1.8TSI też mają podwyższone obroty po odpaleniu?

        Komentarz


        • Tak, też. Do tego klekotanie/metaliczne dźwięki po uruchomieniu też się zdarzają To właśnie nasze das Auto
          Witam

          Passat 1.8 TSI R-Line MY2010

          Komentarz


          • dla posiadaczy kabelków - ciekawostka. Wygląda na to ze czas podwyzszonych obrotów silnika po uruchomieniu mozna adaptowac :
            moduł 08 HVAC:
            adaptacja funkcji driving time for basic setting of compressor run in
            standardowo ustawione na 120 sec.
            prosze o potwierdzenie tej funkcji przez kolegów specjalistów

            Pozdrawiam - Marcin

            Komentarz


            • Zamieszczone przez theOne
              To właśnie nasze das Auto
              by Skoda :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech

              Komentarz


              • Kolega Jac_ek napisał 10 sierpnia 2011:

                byłem na #1 przeglądzie gwarancyjnym, i sobie poczekałem 2h , ale czasu nie traciłem bo był przy kompie dość kontaktowy pracownik z ASO, i jak się okazało JEST akcja serwisowa w 1.4 TSI, na napinacz rozrządu, w samochodach u których klienci zgłaszają metaliczne stuki z komory silnika.
                W dokumentach z hali po przeglądzie, w uwagach mechanika było napisane "wariator rozrządu !!" u mnie co prawda stuki nie wystąpiły ale Pan powiedział że warto to by było zrobić przed końcem gwarancji.

                Kolego napisz proszę coś więcej o tej akcji serwisowej dotyczącej napinacza rozrządu.
                Ja mam także czasami przy odpaleniu silnika to nieszczęsne terkotanie. Niestety gwarancja skończyła mi się w kwietniu 2011 r., a terkotanie ujawniło się w lipcu 2011 r. I zastanawiam się czy ta wspomniana przez Ciebie akcja serwisowa obejmuje też auta po gwarancji?

                Komentarz


                • Zamieszczone przez sezamek1
                  czy ta wspomniana przez Ciebie akcja serwisowa obejmuje też auta po gwarancji?
                  Dalej nie wiem o co chodzi z tą akcją serwisową. Ja pisałem do SAP, jak już wczesniej wspomniałem i dostałem info, że nie ma żadnej akcji serwisowej dla 1.4 TSI

                  Komentarz


                  • Dzisiaj nagrałem dźwięk silnika, a raczej stukania/terkotania jakie wydobywają się z komory silnika.

                    [youtube][/youtube]
                    aparat cicho nagrywa, także proszę dać głośniej;

                    Tutaj sam plik audio w trochę lepszej jakości.

                    Tak jak pisałem, dźwięk wydobywa się z komory silnika. Pojawia się (ostatnio coraz częściej) gdy silnik jest rozgrzany, tylko na wolnych obrotach. Po przygazowaniu na chwile znika.

                    Komentarz


                    • szakunec, może ja jestem głuchy, ale tam nic nie słychać? :roll: Przynajmniej nie TO klekotanie.
                      Mój "Batmobil"

                      Komentarz


                      • szakunec, w mojej ocenie te odgłosy mogą pochodzić z filtra paliwa...

                        Komentarz


                        • szakunec, masz klime? taki odgłos jest na włączonej ? jak ja wyłączysz odgłos znika?
                          kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                          teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                          Komentarz


                          • zostawilem dzis auto w ASO "warkot silnika przy odpalaniu i utrata mocy" diagnoza-rozrząd do wymiany i turbina"-auto zostało do czasu sprowadzenia części aby nie jezdziło gdyz moze to wywolac powazniejszą awarię. Nie wierzcie ze to klima czy "te silniki tak mają" tylko jedzcie do ASO-ja tak jezdzilem przez ok 10 tys (auto ma na dzis 40tys) wierzac ze tak ma byc ale to nieprawda. Serwis chyba wie ze takie rzeczy sie dzieją bo auto przyjeli i zatrzymali bez mrugniecia okiem. Czas oczekiwania 3 tyg-poczekam. cdn...

                            Komentarz


                            • Wlod, w którym ASO byłeś ?

                              Komentarz


                              • szakunec, czy ten dźwięk dochodzi jakby bardziej z prawej strony deski rozdzielczej? Kilkukrotnie mi się coś takiego pojawiło, ale poterkotało i przestało - imho niezależnie od stopnia rozgrzania silnika, ale znika po podgazowaniu.

                                Czy w tej okolicy w komorze silnika jest jeszcze jakaś pompa, która może terkotać?

                                Komentarz


                                • dźwięk dochodzi z prawej strony, przy nogach pasażera;
                                  jamesbondzio nie pamiętam jak było z klimą, nie zwróciłem na to uwagi;
                                  Marcinooo również od kilku dni biorę to pod uwagę (jak poczytałem więcej forum), gdzie dokładnie znajduje się filtr paliwa?

                                  Komentarz


                                  • Kurcze, rzeczywiście huczą wam te tsiaki. To ciszej chodzi na zimno corsa b też na łańcuchu. Bardziej mi to przypomina dźwięk mojej zimnej pascudy rano (warchlaka w dieslu) :cry:
                                    walczcie o swoje w SAPie, jak robią akcje w VW, to też należy o to powalczyć

                                    Komentarz


                                    • sew1981, kto wsiada do mojego auta potwierdza, że na postoju go nie słychać. To że pompa czasami pohałasuje - trudno. Teraz ten terkot z przodu też mi nie przeszkadza, bo pojawia się sporadycznie. Chcę dojść skąd pochodzi, ale samochód jeździ dalej (odpukać) jak złoto więc i ja śpię spokojnie.

                                      szakunec, wymieniałem filtr paliwa w lipcu, na obecnym przejechałem chyba nie więcej jak 10tys km (musiałbym sprawdzić). Chyba że z tym nowym jest coś nie tak.

                                      Komentarz


                                      • To terkotanie z prawej strony to może być pompa ABS. Gdzieś na forum był już wątek na ten temat.
                                        OII 1,4 TSI CAXA blekmiedzik

                                        Komentarz


                                        • szakunec, mam dokładnie taki sam klank!
                                          i to od jakiegoś miesiąca

                                          przebieg 21.000km

                                          co z tym będziesz działać?
                                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                          Komentarz


                                          • Krzysiek25 miałem tak i naprawili, szukam mojego postu i zaraz wkleje - dotyczy terkotania z prawej storny w komorze silnika

                                            Proszę:
                                            Forum - Octavia Club Polska

                                            też myślałem, że to abs lub coś w tym stylu, a tu pierdoła była, od roku cisza
                                            Pozdrawiam
                                            Piotr

                                            Komentarz


                                            • Piotr AMP
                                              ale miałeś taki klank jak tutaj w linku?

                                              Link

                                              tylko na wolnych?
                                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez LUKI
                                                Piotr AMP
                                                ale miałeś taki klank jak tutaj w linku?

                                                Link

                                                tylko na wolnych?
                                                Miałem tak na wolnych, nie taki mocny klekot, a nagranie nie do końca może oddawać rzeczywistość bo to kwestia przyłożenia miktofonu, bliżej lub dalej. W każdym bądź razie w rejonie schowka, sprawdzali pompe, owinąłem wężyki od zbiornika płynu chłodniczego, itp. i nic, w końcu mechanik wpadł na pomysł, że to moga być przewody paliwowe idące gdzieś w tamtym rejonie, jak - to nie mam pojęcia, ale zrobili. Pisałem wtedy o tym przypadku bo to dość zaskakujące rozwiązanie ale faktycznie mi nie klekota z przodu po prawej w rejonie schowka
                                                Pozdrawiam
                                                Piotr

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez loyd
                                                  A ktoś wie jaki jest koszt wymiany tego całego "wariatora" na własny rachunek ?
                                                  Nastawnik rozrządu ok. 1980 zł + robocizna w ASO 700 zł

                                                  Zamieszczone przez Marcinooo
                                                  Zamieszczone przez Jac_ek
                                                  okazało JEST akcja serwisowa w 1.4 TSI, na napinacz rozrządu, w samochodach u których klienci zgłaszają metaliczne stuki z komory silnika.
                                                  W dokumentach z hali po przeglądzie, w uwagach mechanika było napisane "wariator rozrządu !!" u mnie co prawda stuki nie wystąpiły ale Pan powiedział że warto to by było zrobić przed końcem gwarancji ;-)
                                                  Dzisiaj dostałem odpowiedź z SAP, że moje auto nie jest objęte żadną akcją serwisową. Samochód został wyprodukowany w 10.2009 r.
                                                  Udaj się do ASO i zrób tak jak Arken pisze:

                                                  Zamieszczone przez Arken
                                                  Lekko nie jest, upieraj się przy swoim, tez musiałem trochę z ASO "powalczyć"
                                                  Może poproś niech Ci to dadzą oficjalnie, na piśmie........
                                                  Uwierz mi to działa
                                                  Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez MG
                                                    Wlod, w którym ASO byłeś ?
                                                    w Sinclan bis Wa-wa grochowska

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...
                                                    X