Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ja też się łudzę, że mam poprawiony (mam silnik CTHE), ale zanim nie zrobię 100k km to jest takie sobie gdybanie. Rekordziści mieli chyba rozrząd do wymiany po 15 czy 20k km...
    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

    Komentarz


    • podobno od maja 2010 już dawali poprawiony łańcuch, taki na jaki obecnie wymieniają, i jeszcze jedno odczucie które mi doskwiera: to zmniejszanie pojemności kosztem turbin itd,, to musi kiedyś nawalić, nie ma wałka. Ostatnio oglądałem Renault - jakiś model miastowo-suvowy - wielkość dosyć duża auta, waga również i wiecie co - ma silnik 0,9 l plus turbo. Myślałem że padnę ze śmiechu i podobno to fajnie jeździ. Do niedawna SC miał 0,9 i kiepsko jeździł a co dopiero teraz? Turbo jest ok ale moim zdaniem bez zmniejszania wielkości silnika, za duże siły tam są a przy tych gabarytach musi to być usterkowe. Ale to moje odczucie jako amatora jazdy. Pozdrawiam wszystkich szczęściarzy TSI co się skusili na reklamę silnika - media czynią cuda jednak. Sam idiota się nabrałem, hahhaha.

      PS, rozrząd wymieniałem w Częstochowie u Marszałka.
      Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
      Była:
      Jest:
      1) Octavia 1,4 TSI

      jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis

      Komentarz


      • Idąc dalej nieco w offtopa... ja nie czuję się opętany przez reklamę. Alternatyw w skodzie i vw nie ma jeśli chcesz benzynę. Były albo słabe wolnossące albo turbo...

        Komentarz


        • Ja też świadomie wybrałem podwójną minę 1.4TSI+DSG7 :diabelski_usmiech
          BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

          SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

          Komentarz


          • Zamieszczone przez LUKI
            może będzie coś w gratisie

            generalnie nie odpuszczaj :!:


            btw
            w którym ASO tak walczysz :?:
            Tadaa! To final mojej sprawy zasadniczo pobieznie szczesliwy - chcialbym podziekowac serwisowi na Modlinskiej w Warszawie - mimo ze auto bylo po gwarancji, dostalem znizke 50% na czesci i 20% na robocizne - calosc kosztowala mnie 2300 PLN - wiec jak na 3 lata bezawaryjnej eksploatacji samochodu - bez dramatu. Mam nowy rozrzad i 2 lata gwarancji na czesci.

            Komentarz


            • endrju, fajnie że jesteś zadowolony. Jednak moim zdaniem naprawa i części powinny być gratis.
              Wątek ciągnie się od dawna i stale jest kontynuowany. Wszyscy czekamy na awarię rozrządu...

              Komentarz


              • endrju, biorąc pod uwagę, że masz niecałe 50kkm przebiegu to taka wytrzymałość elementów jest średnio pocieszająca i choć w porównaniu z niektórymi producentami i tak zrobili jakiś tam ukłon w stronę klienta, to ja bym się jednak wkurzał

                U mnie co prawda na razie cisza, samochód ma 16 miesięcy i nieco ponad 40kkm ale gdybym miał wymieniać taki rozrząd co 1-1.5 roku w tak promocyjnej cenie to ja pierdziele...

                Komentarz


                • Koledzy i Koleżanki, spytam tutaj nie chcąc zakładać nowego wątku. Czy przypadłość rozrządu 1.4 TSI występuje również w 1.8 TSI?
                  Pozdrawiam
                  Northeusz

                  Komentarz


                  • Z informacji na forum wynika, że w 1.8 TSI wadliwe były napinacze łańcucha rozrządu (są koledzy, których spotkała kolizja w silniku), oprócz tego, niektóre egzemplarze wykazują niesamowite zużycie (ubytki) oleju.
                    Pozdrawiam,
                    Andys

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Andys
                      Z informacji na forum wynika, że w 1.8 TSI wadliwe były napinacze łańcucha rozrządu
                      Czyli to samo co w 1.4TSI?
                      (są koledzy, których spotkała kolizja w silniku), oprócz tego, niektóre egzemplarze wykazują niesamowite zużycie (ubytki) oleju.
                      Z tymi kolizjami to widzę, że "na bogato", bo w 1.4 TSI na forum nie było chyba takich przypadków? I weź tu zmień samochód na nowszy :roll:
                      Pozdrawiam
                      Northeusz

                      Komentarz


                      • Andys napisał/a:
                        Z informacji na forum wynika, że w 1.8 TSI wadliwe były napinacze łańcucha rozrządu

                        Czyli to samo co w 1.4TSI?
                        Wiesz, ETKA podaje zmianę napinacza w 1.8 TSI, w 1.4 TSI już nie, ale łańcuch w 1.4 na pewno miał zmienioną konstrukcję a numer pozostał ten sam :roll:

                        Cytat:
                        (są koledzy, których spotkała kolizja w silniku), oprócz tego, niektóre egzemplarze wykazują niesamowite zużycie (ubytki) oleju.

                        Z tymi kolizjami to widzę, że "na bogato", bo w 1.4 TSI na forum nie było chyba takich przypadków? I weź tu zmień samochód na nowszy :roll:
                        Na naszym forum, chyba jeszcze nikomu tłoki nie spotkały się z zaworami w 1.4 TSI
                        Pozdrawiam,
                        Andys

                        Komentarz


                        • Tadaa? Wyskoczyłeś z 2300 zł rok po zakończeniu gwarancji z malutkim przebiegiem i taka radość? No co Ty? Ja bym ich cisnął do bólu. Za tą kasę to do sądu mogłeś iść z nimi. Wszędzie trąbią, że na początku były problemy z rozrządem to raczej byś wygrał. Zrobili Cię na szaro jak w kawale. "Mamo, tato jestem w ciąży mówi 16 latka. Rodzice strach, szok. Ona na to. Żartowałam, nie zdałam do kolejnej klasy. Rodzice na to, uff co za ulga i radość w domu. Ciebie "wydymali" tak samo.

                          Komentarz


                          • Witam.

                            Ostatnio robiliśmy kompletne rozrządy w dwóch Superbach 1.8 TSi z 2010r. z przebiegiem 110 tyś. W jednym brakowało 3 litry oleju w silniku, dzięki czemu obudowa łańcucha prawie się przetarła, a zęby na kole wałka korbowego prawie nie istniały.
                            W drugim olej był rzekomo pilnowany, a i tak obydwa łańcuchy były rozciągnięte i już niedługo szurałoby w nim. Najlepsze jest to, że części dostępne są tylko w serwisie, a jednak jest problem z napinaczami kolejnych poprawionych generacji.

                            Dodam, że forum nasze bardzo nam pomogło w diagnozie.
                            Best ET=Steven Spielberg movie :-)

                            Komentarz


                            • Yyy jak to brakowało trzy litry oleju... No sorry ale jakim cudem można wtedy obwiniać konstrukcję silnika za ewentualne awarie?

                              Komentarz


                              • Gracz, czy możesz napisać jakie elementy wymieniłeś w obu silnikach?
                                Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                Komentarz


                                • shado, Zapomniales o tuningowanym w fabryce sofcie, ktorzy obniza moc, zeby glowica nie poleciala oraz kompresorem ktory jest kolejnym elementem bonusowym :diabelski_usmiech
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • Za Polo gti musiałbym dać co najmniej 10k więcej więc traktuje to jako mój budżet na ewentualne naprawy :-)
                                    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez Northeusz
                                      Z tymi kolizjami to widzę, że "na bogato", bo w 1.4 TSI na forum nie było chyba takich przypadków? I weź tu zmień samochód na nowszy :roll:
                                      a to OCP jest jakimś wyznacznikiem awaryjności szeroko rozumianego rozrządu :?:

                                      to ja już Ci mogę napisać, że było kilka o2fl/g6 - info od moich kolegów z ASO

                                      btw
                                      niejeden mądruś zostawił na stole w ASO około 20k za silnik bo miał problem wyłożyć 2.5k trochę wcześniej
                                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez LUKI
                                        Zamieszczone przez Northeusz
                                        Z tymi kolizjami to widzę, że "na bogato", bo w 1.4 TSI na forum nie było chyba takich przypadków? I weź tu zmień samochód na nowszy :roll:
                                        a to OCP jest jakimś wyznacznikiem awaryjności szeroko rozumianego rozrządu :?:
                                        LUKI, na pewno nie jest. Ale piszą tutaj ludzie zorientowani w temacie, dlatego sądzę, że jest to dobre miejsce do pytań na ten temat.

                                        to ja już Ci mogę napisać, że było kilka o2fl/g6 - info od moich kolegów z ASO

                                        btw
                                        niejeden mądruś zostawił na stole w ASO około 20k za silnik bo miał problem wyłożyć 2.5k trochę wcześniej
                                        Po przeprowadzeniu takiego serwisu "zapobiegawczego" problem całkowicie ustępuje, czy na jakiś czas (przebieg) zostaje przesunięty?
                                        Pozdrawiam
                                        Northeusz

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez LUKI
                                          niejeden mądruś zostawił na stole w ASO około 20k za silnik bo miał problem wyłożyć 2.5k trochę wcześniej
                                          No widzisz ja też mam problem wyłożyć 2,5k na coś co niema prawa kwalifikować się do wymiany po głupich 30kkm. Swoją drogą to nie wiem skąd Twoja fascynacja i zachwyt nad TSI skoro to takie gówno że codziennie trzeba nasłuchiwać czy przypadkiem coś nie dzwoni...
                                          Czyli jeśli kupujesz silnik TSI to obowiązkowo 2,5k musi leżeć na dnie kieszeni w razie W - szkoda, że nie informowali o tym przy zakupie tego szitu..
                                          Wyznacznikiem awaryjności jest śpiewka ASO, że oni nic nie wiedzą na temat problemów z rozrządem silników TSI :roll:
                                          Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez andrzej111
                                            Swoją drogą to nie wiem skąd Twoja fascynacja i zachwyt nad TSI skoro to takie gówno że codziennie trzeba nasłuchiwać czy przypadkiem coś nie dzwoni...

                                            jak jeździsz samochodem to chyba jesteś na tyle świadomym kierowcą, że jak coś jest nie tak z szeroko rozumianym osprzętem silnika, to nie czekasz do momentu aż się wysra przecież? no chyba, że się mylę

                                            ja dwa razy usłyszałem "nastawnik" pojechałem do ASO - wymiana na gwarancji na nowy

                                            następnie kilka razy zagrało, podjechałem do ASO - wymiana na gwarancji łańcucha oraz napinacza na nowy


                                            moja O2FL jest z 08.06.2010 a od 05.2010 miały być zmiany rozrządu - jak się okazało miałem "rozrząd" jeszcze z przed "liftu rozrządu"


                                            a do czego zmierzam? do tego, że po wymianie JA czuję zdecydowaną poprawę :!:


                                            jak śledzisz ten temat to dokładnie wszystko jest opisane, włącznie ze zdjęciami...

                                            btw
                                            fakt, nie kupiłbym drugi raz CAXA bo chcę albo 1.8TSI albo 2.0TSI
                                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                            Komentarz


                                            • Widzę że moje odczucia wobec skody nie są odosobnione. Cieszą się ci (ja też się cieszę) że w tym całej sprawie mogą odetchnąć z ulgą co do problemu. Ja się cieszę bo mam 2 lata gwarancji a i tak auto przed upływem tego okresu sprzedam a więc problem zniknął. Natomiast nie cieszę się że w ogóle ktokolwiek z nas musiał zapłacić za coś za co moim zdaniem nie powinien. Problem ten był również przedstawiony w TVN Turbo w tym lub zeszłym roku i gościu nie zgadzał się na zapłatę za usterkę i miał świętą rację. Tak naprawdę nie powinniśmy sobie nawzajem wytykać : "czy ja uważam tak, czy siak, czy mam akurat ja problem czy nie" tylko zebrać oficjalnie jakieś podpisy, nie wiem, coś wspólnie zrobić z tym, wynająć prawnika itd... Albo najlepiej zamiast drukować głupawe i tandetne naklejki klubowe (I love Skoda) na których ktoś kasę chce zarobić: opracować nowe, o takiej nazwie np: Dziękujemy Skodo - nigdy więcej TSI. I zrobić im ogólnopolską antyreklamę za to że w konia robią nas. Można też wysłać do TVN Turbo zbiorowy protest by przedstawili to szeroko na ekranie. Może chociaż Skoda zawstydziła by się i oficjalnie powiedziała : PRZEPRASZAMY
                                              Chociaż wątpię by tak zrobiła bo by to było przynajmniej się do winy ale problem i tak po jakimś czasie się rozejdzie po kościach.
                                              Uśmiechnąłem się jak ktoś z kolegów z ASO powiedział : że nasze forum pomogło im w diagnozie problemu. To mi wystarczy już bo ewidentnie wskazuje na oficjalny problem producenta.
                                              Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
                                              Była:
                                              Jest:
                                              1) Octavia 1,4 TSI

                                              jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis

                                              Komentarz


                                              • Panowie (Panie w tym temacie chyba się nie wypowiadają): jeżeli z rozrządem jest (było) tak źle, to dotyczyło to nie tylko PL, ale wszystkich krajów Europy i Azji, na których rynkach sprzedawane były auta z silnikami CAXA. Może się mylę, ale nigdzie chyba nie podniesiono oficjalnie protestu p-ko polityce koncernu, w sprawie podejścia VW/Skody do napraw uszkodzeń układu rozrządu... Więc jakieś próby zrobienia tego u nas nie dadzą nic - polski rynek nie jest dla koncernu VW rynkiem, z którym trzeba się specjalnie liczyć. Najprawdopodobniej pozostaje nam liczyć na to, że w razie "W" koncern łaskawie zgodzi się na pokrycie części kosztów naprawy... A że takie podejście Link - to inna sprawa. Zwłaszcza, gdy dotyczy wady, która powinna być niezaprzeczalnie uznana za wadę fabryczną.
                                                Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                                MOJA FURKA

                                                Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                                Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                                Komentarz


                                                • Trochę gęsto się robi, to wpuszczę małe OT. Czekam już 3 tydzień na decyzję. Każdy pomyśli, że człowieka szlag trafia. A ja ... odkrywam uroki życia bez pojazdu. Śmigam środkami masowego transportu, widzę co dzieje się obok, jak zmienia się moje otoczenie, a co najważniejsze, średnio co dwa dni robię sobie ... reset w ulubionej knajpce. K... żyć nie umierać! Jakiś taki wyluzowany się porobiłem. Nie wiem tylko czy moja wątroba podziela mój optymizm :lol:
                                                  2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                                                  2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                                                  2009 Renault Clio MTV 1.4
                                                  2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                                                  2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                                                  Komentarz


                                                  • aż 3 tygodnie? a to nie jest tak, że po 14 dniach reklamacja jest automatycznie traktowana jako uznana?
                                                    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                                    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...
                                                    X